آپ کے باہر جانے کا منصوبہ بنا رہے ہو

  • Work-from-home

harrryyyyy

Newbie
Jan 3, 2021
11
0
1


آپ کے باہر جانے کا منصوبہ بنا رہے ہو



چونکہ کوئی انسان مستقبل میں نہیں دیکھ سکتا ، بدقسمتی سے نئے اور تجربہ کار تاجروں کو کبھی کبھی کھوئے ہوئے تجارت کا مقابلہ کرنا پڑے گا۔



ان اوقات میں جذبات بہت زیادہ چل سکتے ہیں۔ آپ کی محنت سے کمائی گئی رقم کو اپنے اکاؤنٹ سے خارج کرنا ایک پریشانی کا تجربہ ہے - اور یہ آپ کی فیصلہ سازی کی صلاحیتوں سے سمجھوتہ کرسکتا ہے۔

توصيات الذهب

اسی لئے فیصلہ کرنا ضروری ہے - بالکل ابتدا میں - جہاں یہ تجارت ٹھیک نہیں ہوئی تو آپ وہاں سے باہر آجائیں گے۔



اصول 1: ہمیشہ خارجی حکمت عملی بنائیں

آپ کو خارجی منصوبے کی ضرورت ہے۔ پوزیشن کے خطرے کو سنبھالنے کے لئے حکمت عملی ، تاکہ ایک خراب تجارت آپ کے تجارتی سرمایے کا ایک خاص حصہ ختم نہ کرے۔ لیکن صرف یہ بتانا کہ آپ کہاں سے نکلنا چاہتے ہیں یہ کافی نہیں ہوگا۔



منظر نامے پر غور کیج.: آپ اچھی حالت میں رات کے لئے سوتے ہو. ، لیکن جب آپ صبح اٹھتے ہیں تو بازار نے آپ کے خلاف ایک رخ موڑ لیا ہے۔



یا شاید آپ ٹرین میں سفر کرتے وقت کسی پوزیشن کو دیکھ رہے ہو۔ آپ کسی ایسے علاقے میں داخل ہوں جس میں موبائل یا وائی فائی سروس نہیں ہو ، اور جب آپ آن لائن واپس آئیں گے تو مارکیٹ آپ کی منصوبہ بند خارجی سطح سے آگے نکل جائے گی۔

توصيات الذهب

شٹر اسٹاک

لہذا ایک بار جب آپ یہ طے کرلیں کہ تجارت کو کہاں بند کریں گے ، آپ کو خود کار طریقے سے بچنے کے ل an ایک خودکار طریقہ کار کی ضرورت ہوگی جب آپ قابو میں نہیں ہوں گے۔ اور یہ ہمارا دوسرا اصول ہے:



قاعدہ 2: ایک اسٹاپ مرتب کریں

اسٹاپ کی ترتیب آپ کی خارجی حکمت عملی کو تقویت بخشتی ہے۔ اگر آپ اس وقت اپنے پلیٹ فارم میں لاگ ان نہیں ہوئے ہوں تو بھی ، اگر مارکیٹ آپ کی مقرر کردہ سطح سے ٹکرا جاتی ہے تو ، باقی آرڈر آپ کی پوزیشن کو بند کردے گا۔



یہ دباؤ کے تحت آپ کو مشکل فیصلہ کرنے کی ضرورت کو بھی دور کرتا ہے۔



تجارت کے جذباتی پہلوؤں کو نظرانداز کرنا آسان ہے۔ لیکن ، خاص طور پر جب آپ بازاروں میں نئے ہیں اور پھر بھی سیکھ رہے ہیں تو ، تجارت کو کھونے سے پیدا کردہ احساسات کا رولر کوسٹر کافی اثر ڈال سکتا ہے۔



مثال

ہم کہتے ہیں کہ آپ لمبی پوزیشن لیتے ہیں اور فوری طور پر مارکیٹ میں اضافہ ہونا شروع ہوجاتا ہے ، جو آپ کو نفع میں ڈالتا ہے۔ تاہم ، اچانک یہ تیزی سے الٹ پڑتا ہے ، اور آپ کو خوفزدہ کرنے کے ل your آپ کی جیت کی تجارت تیزی سے خسارے میں بدل جاتی ہے۔ جیسے ہی پوزیشن آپ کے داخلے کی قیمت سے بھی کم ہوجاتی ہے ، آپ بازیافت کی امید کرتے رہتے ہیں۔ لیکن یہ امیدیں اچھ .ی سوچ میں بدل جاتی ہیں کیونکہ قیمتیں بدستور خراب ہوتی رہتی ہیں۔ آخرکار ، آپ کو مایوسی کا احساس رہ گیا ہے۔ یہ واضح ہے کہ قیمتیں جلد کسی بھی وقت واپس نہیں آسکتی ہیں ، اور آپ کے پاس نقصان کا احساس کرنے کے سوا کوئی چارہ نہیں ہے۔

https://www.gold-pattern.com/

قیمت چارٹ

اس صورتحال میں ، مالی اثر یقینی طور پر ڈوبتا ہے۔ لیکن یہ جذباتی ٹول ہے جو آپ کی اگلی تجارت کو مزید پیچیدہ بنا سکتا ہے ، جیسے ہی آپ صحت یاب ہونے کی کوشش کریں گے۔ صرف ایک خیال جو کام نہیں کرسکتا ہے اس کی وضاحت کرسکتا ہے کہ مارکیٹ میں آپ کس طرح آگے بڑھتے ہیں۔ مثال کے طور پر ، آپ اپنے نقصانات کو جلد سے جلد پنجہ آزمانے کی کوشش میں ، مناسب غور و فکر کے بغیر کسی نئی پوزیشن میں جلدی کرنے کا لالچ محسوس کرسکتے ہیں۔



اس مسئلے سے بچنے میں مدد کا ایک آسان طریقہ یہ فیصلہ کرنا ہے کہ پوزیشن کھولنے سے پہلے اپنا اسٹاپ کہاں رکھنا ہے ، اور تجارت کو چلاتے وقت اسے مرتب کرنا ہے ، لہذا آپ کی پوزیشن کبھی بھی غیر محفوظ نہیں رہ جاتی ہے۔



آپ کے پہلے سے طے شدہ باہر نکلنے کی سطح پر جگہ جگہ رکنے والے نقصان کے آرڈر کے ساتھ ، اگر اس کی قیمت پوری ہوجاتی ہے تو آپ کو فیصلہ کرنے کی ضرورت نہیں ہے کہ آپ کیا کریں۔ آپ نے پہلے ہی اپنی منصوبہ بندی کرلی ہے ، اور آپ کی پوزیشن آپ کے لئے بند ہے۔

توصيات العملات

ہر تاجر کو کچھ نقصانات برداشت کرنے کے لئے تیار رہنے کی ضرورت ہے

ہمیشہ منصوبہ بندی کریں کہ جہاں سے آپ تجارت سے باہر نکلیں گے اگر یہ بہتر نہیں ہوتا ہے

اپنے لئے پوزیشن خود بخود بند کرنے کے لئے ایک اسٹاپ مرتب کریں



 
Top