فاریکس کیا ہے؟

  • Work-from-home

harrryyyyy

Newbie
Jan 3, 2021
11
0
1


فاریکس کیا ہے؟

اگر آپ کبھی چھٹی پر جاتے ہیں اور یورو کے لئے پونڈ ، کا تبادلہ کرتے ہیں تو آپ نے غیر ملکی کرنسی کی مارکیٹ میں حصہ لیا ہے۔ سیدھے الفاظ میں:



فاریکس یہ ہے کہ کس طرح افراد اور کاروبار ایک کرنسی کو دوسری کرنسی میں بدلتے ہیں۔

توصيات الذهب



فاریکس

فاریکس ، جو غیر ملکی زرمبادلہ ، ایف ایکس یا کرنسی مارکیٹ کے نام سے بھی جانا جاتا ہے ، دنیا کی سب سے بڑی مالیاتی منڈی ہے۔ ہر روز اوسطا$ 5 کھرب ڈالر سے زیادہ کا لین دین ہوتا ہے۔ یہ نیویارک اسٹاک ایکسچینج (این وائی ایس ای) کے مقابلے میں 100 گنا زیادہ ہے۔ یہ دنیا کا سب سے بڑا اسٹاک ایکسچینج ہے۔



غیر ملکی کرنسی مالیاتی اداروں ، مرکزی بینکوں ، اور حکومتوں کے لئے بھی اہم ہے۔ یہ ایک ایسی کرنسی میں رقم کمانے والی کمپنیوں کو دوسری میں سامان اور خدمات کی ادائیگی کے لئے بین الاقوامی تجارت اور سرمایہ کاری کی سہولت فراہم کرتی ہے۔



کون فاریکس تجارت کرتا ہے؟

مارکیٹ میں شریک افراد کی ایک بہت بڑی تعداد ہے جو کسی خاص وقت میں غیر ملکی کرنسی کی تجارت کے خواہاں ہیں ، انفرادی قیاس آرائیوں سے جو تیزی سے منافع حاصل کرنا چاہتے ہیں ، مرکزی بینکوں کو جو گردش میں کرنسی کی مقدار کو کنٹرول کرنے کی کوشش کر رہے ہیں۔



تاہم ، اب تک غیر ملکی کرنسی کی مارکیٹ میں سب سے نمایاں کھلاڑی بڑے بین الاقوامی بینک ہیں۔ ان کے درمیان ، سٹی گروپ ، ڈوئچے بینک ، بارکلیز ، جے پی مورگن اور یو بی ایس کا عالمی غیر ملکی غیر ملکی تجارت کا تقریبا of 50٪ حصہ ہے۔



یوروومیونی ایف ایکس سروے

لوگ غیر ملکی کرنسی کی تجارت کیوں کرتے ہیں؟

افراد اور کاروبار دو اہم وجوہات کی بناء پر غیر ملکی کرنسی کی مارکیٹ میں شریک ہیں۔

https://www.gold-pattern.com/

قیاس

غیر ملکی کرنسی کے لین دین کی اکثریت صرف پیسہ کمانے کے ل. کی جاتی ہے۔ اس کا مطلب ہے کہ تجارت کرنے والے شخص یا ادارے کا کرنسی کی فراہمی کا کوئی منصوبہ نہیں ہے ، وہ صرف مارکیٹ میں نقل و حرکت پر منافع کمانے کے خواہاں ہیں۔



بڑے مالیاتی ادارے ہمیشہ غیر ملکی کرنسی کی قیمتوں میں ہونے والی چھوٹی تبدیلیوں سے منافع کی تلاش میں رہتے ہیں ، دن بھر بہت سارے بڑے کاروبار ہو سکتے ہیں۔ اس سرگرمی کا مطلب ہے کہ دنیا میں کرنسی کی شرحیں مستقل طور پر مستحکم کچھ غیر متوقع مالی بازار ہیں۔

توصيات الذهب



کسی دوسری کرنسی میں سامان یا خدمات کی خریداری

جب بھی مختلف علاقوں میں دو اداروں کے مابین لین دین ہوتا ہے تو ، بدلے ہوئے سامان یا خدمات کی ادائیگی کے لئے غیر ملکی زرمبادلہ کا لین دین ہوتا ہے۔ اس طرح کے لین دین عالمی سطح پر ہوتا ہے ، ہر دن کے ہر سیکنڈ میں۔



لین دین کی تعداد کے باوجود ، تجارت کرنے والی کرنسی کی مقدار بڑے قیاس آرائوں کے ذریعہ کئے گئے تجارت کے مقابلے میں اکثر بہت کم ہوتی ہے۔ لہذا کمرشل ٹریڈنگ کا قلیل مدتی مارکیٹ نرخوں پر اتنا بڑا اثر نہیں پڑتا ہے۔

توصيات الذهب



آپ کس طرح غیر ملکی کرنسی کی تجارت کرتے ہیں؟

شیئر ٹریڈنگ کے برخلاف ، غیر ملکی کرنسی ایک اوور دی-کاؤنٹر (OTC) مارکیٹ ہے۔ اس کا مطلب یہ ہے کہ کرنسیوں کا تبادلہ براہ راست تبادلہ کے بجائے دو فریقوں کے مابین ہوتا ہے۔



فاریکس مارکیٹ الیکٹرانک طور پر بینکوں کے عالمی نیٹ ورک کے ذریعہ چلائی جاتی ہے۔ اس کا کوئی مرکزی مقام نہیں ہے ، اور آپ کی پسند کے غیر ملکی کرنسی کے بروکر کے ذریعہ تجارت کہیں بھی ہوسکتی ہے۔ اس کا مطلب یہ بھی ہے کہ آپ کسی بھی وقت غیر ملکی کرنسی کی تجارت کرسکتے ہیں ، جب تک کہ یہ چار بڑے غیر ملکی کرنسی کے تجارتی مراکز (لندن ، نیو یارک ، سڈنی اور ٹوکیو) میں سے کسی ایک میں تجارتی اوقات کے دوران ہے۔



فاریکس ٹریڈنگ کے اوقات: اپریل تا اکتوبر (برطانیہ کا وقت)

فاریکس ٹریڈنگ کے اوقات

عملی طور پر ، اس کا مطلب ہے کہ آپ زیادہ تر غیر ملکی کرنسی کے جوڑے کو ہر ہفتہ کے روز جمعہ کے روز اتوار کے روز 21:00 یا 22:00 (برطانیہ کے وقت) سے لے کر 21:00 یا 22:00 (برطانیہ کے وقت) تک تجارت کرسکتے ہیں۔ برطانیہ ، امریکہ اور آسٹریلیا میں دن کی روشنی کی بچت کے وقت کی تبدیلیوں کی وجہ سے صحیح وقت مختلف ہو سکتے ہیں۔



غیر ملکی کرنسی کا تجارت کیسے کام کرتا ہے؟

فاریکس کی قیمتوں میں ہمیشہ جوڑیوں میں AUD / EUR کا حوالہ دیا جاتا ہے ، جو یورو کے مقابلے میں آسٹریلیائی ڈالر ہے۔ اس کی وجہ یہ ہے کہ اگر آپ آسٹریلیائی ڈالر خریدنا چاہتے ہیں تو آپ کو یورو جیسی دوسری کرنسی کے ساتھ خریدنے کی ضرورت ہے۔

توصيات العملات

جب تجارتی غیر ملکی کرنسی کا تبادلہ کرتے ہو تو آپ بیک وقت ایک کرنسی خرید رہے ہیں جبکہ دوسری کو فروخت کرتے ہیں۔





فاریکس یہ ہے کہ کس طرح افراد اور کاروبار ایک کرنسی کو دوسری کرنسی میں بدلتے ہیں

مارکیٹ میں اہم کھلاڑی بڑے بین الاقوامی بینک ہیں

قیاس آرائیوں کا زیادہ تر لین دین ہوتا ہے

یہ ایک اوور دی-کاؤنٹر (او ٹی سی) مارکیٹ ہے ، جہاں تجارت تبادلہ کے بجائے براہ راست دو فریقوں کے مابین ہوتی ہے

فاریکس جوڑے میں تجارت کی جاتی ہے۔ آپ دوسری کرنسی کے ساتھ بیک وقت ایک کرنسی خرید رہے ہیں

ہر جوڑے میں پہلی کرنسی بیس یا بنیادی کرنسی ہوتی ہے۔ دوسرا حوالہ یا انسداد کرنسی ہے​
 
Top