Another Call to all Muslims

• Work-from-home

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
Assalam-o-Alykum...

Kiun k hamara Pakistan media, Flood ki coverage or Zardari k scandal dekhanay may busy hai.. Is lie may yahan is page k zaraiye ap logo ko yeh batana cahta hon k Florida may ek church may kuch log 9/11 k din Quran e Pak ko jalany ki tyariya kar rahe hain ... or hum Muslim awam is baat say baykhaber hain.... Now allow me to update you.

• Florida church k
    pastor Terry Jones ka kehna hai k Islam and Shariya, violence and terrorism sekhatin hain, or 9/11 k responsible bhi Islam hai, Is lie wo 9/11 ko cahta hai k puri duniya may Qoran-e-Pak ko jalaya gaye. or yeh message dia gaye k wo log dartay nahi hain or yeh sab khattam hona chaiye..
  • Terry Jones apna yeh event Facebook k zaraiye promote kar raha hai...
  • Laykin saray Americans aysa nahi cahte.. yahan tak k Terry Jones ko TV interview may bola k us ko mon par us ko mana kia gaya or us ko gahlat kaha..here is the video
  • Haal hi may Indonesia may ek bara protest howa is event k khilaf
  • Afghanistan may NATO force k commander Petraeus nay warn kia hai k aysa karnay say Taliban un k khilaf zada kuch kar sakte hain or un ki force ko khatra.. is lie us nay appeal ki hai k aysa na kia gaye..
  • And last but not least, Iran nay yeh kaha hai k agar aysa howa to phir hum logo ka response koi smbhal nahi sakay ga...
  • [-]So far Nothing from Pakistan... [/-] Allot of anger and protest have been shown by Pakistani People

Bayshak Quran ki hifazat ka zimma Allah nay lia hai.. or Zaroor wo Quran e Pak ki hifazat kare ga.. laykin kia hum may itni gheerat nai k kuch kar sakein ? Sirf Facebook chor denay say kuch solve nahi hone wala... We have to get together and tell them to Stop or we will make them Stop.. whatever...

May cahta hon k yahan hum sab America ko bura bahlay, ya is cheez par afsoos karnay k bajaye yeh suggest karein k humay is ko kayse rookna cahiye.. or hum is ko rooknay k lie kia kia kar sakte hain...

May Allah Bless You All...

Reactions: Redvirus

saviou

Aug 23, 2009
Wa Alaykum Assalam Wrwb

Jazakallah khair janab

isko har koi bhul kar phir apne kamon lag gaye hain halanke hame har mumkin koshihs karni chahiye iss khabees amal ko rokne ki sare muslim mumalik ko samne aana chahiye is khabees k iradon ko challange deke uska jawab dena chahiye

aise badal har zamane me chate rahe hain par ham sirf afsos karte huye na baithe har us cheez me unki mukhalifat karen jo karsakte hain aur abhi to ankhen kholo apne amal ko durst karen Allah se dua karen zaroor uski madad agayegi zaroor ham inpar galib honge

Allah is khabees k mansoobon ko barbad karde aur ham musalmano ko ek ho kar inka muqabla karne ki taufeeq de aur in par fateh naseeb farma Aameen

Al-Anfal (8) Ayat (verse) No.: 30

وَإِذْ يَمْكُرُ بِكَ الَّذِينَ كَفَرُواْ لِيُثْبِتُوكَ أَوْ يَقْتُلُوكَ أَوْ يُخْرِجُوكَ وَيَمْكُرُونَ وَيَمْكُرُ اللّهُ وَاللّهُ خَيْرُ الْمَاكِرِينَ http://quran.al-islam.com/Recite/CRecite_g2.asp?s=8&f=30&Reciter=1

And when those who disbelieve plot against thee ( O Muhammad ) to wound thee fatally , or to kill thee or to drive thee forth ; they plot , but Allah ( also ) plotteth ; and Allah is the best of plotters .

aur is waqaya ka bhi zikar kardijiye jab k kafir loog ap ki jisbat tadbeer(plan) soch rahe the k apko kaid karlen ya apko qatal kar dalen ya apko kharij watan karden aur wo to apni tadbeer kar rahe the aur Allah apni tadbeer kar raha tha aur Allah sab se zyada mustehkam tadbeer wala hai

zalimon tum tadbeeren banao Allah bhi tadbeer kar raha hai aur tumhe bohot jald iska pata chal jayega

Allah hamare jaano malon aur imaan ki hifazat farma Aameen

is par bhi nazar dalen

Reactions: Redvirus

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
Good News: Terry Jones Calls Off his horrible idea..

Terry Jones said:

“I will be flying up there on Saturday to meet with the imam at the Ground Zero mosque. He has agreed to move the location,” Terry Jones told journalists outside his small evangelical church in Gainesville, Florida.

“We felt that would be a sign that God would want us to do it. The American people do not want the mosque there, and, of course, Muslims do not want us to burn the copies of Qur’an.”

“We are, of course, now against any other group burning copies of the Qur’an,” Jones said during a news conference. We would right now ask no one to burn copies of the Qur’an. We are absolutely strong on that. It is not the time to do it.”

Terry Jones ka kehna hai k Ground Zero mosque k Imam say us ki deal hoi hai k Wo wahan Masjid nahi baneingay agar yeh Quran Burning Day cancel kar day...

Sabah

VIP
Nov 20, 2008
Peshawar
Good News: Terry Jones Calls Off his horrible idea..

Terry Jones said:

“I will be flying up there on Saturday to meet with the imam at the Ground Zero mosque. He has agreed to move the location,” Terry Jones told journalists outside his small evangelical church in Gainesville, Florida.

“We felt that would be a sign that God would want us to do it. The American people do not want the mosque there, and, of course, Muslims do not want us to burn the copies of Qur’an.”

“We are, of course, now against any other group burning copies of the Qur’an,” Jones said during a news conference. We would right now ask no one to burn copies of the Qur’an. We are absolutely strong on that. It is not the time to do it.”

Terry Jones ka kehna hai k Ground Zero mosque k Imam say us ki deal hoi hai k Wo wahan Masjid nahi baneingay agar yeh Quran Burning Day cancel kar day...
Now he again changed his words and said he will do this... shayed eska bura wakt agaya hain..
A book which is protected from front, back, top and bottom and has not been changed by even a single letter over 1450 years
which is in total harmony with science and current development they are going to do such devilish action with the book which have teach them many things from which they got info about anything in the world so how could they do this with the book which is full of knowledge,prosperity and peace.. I just Prayer to Almight Allah and Iam hoping they wouldn,t do this otherwise they will have to pay for it...

Don

Administrator
Mar 15, 2007
Toronto, Ca
[-]Sorry Sabah, but I cant confirm that... Can you help me out ?
Is there any valid source that support what you said above regarding Terry Jones
[/-]

Okay Never Mind, I found the source
http://english.aljazeera.net/news/americas/2010/09/201091073741586494.html

Mujhe to lagta hai k yeh Sirf apna naam kamanay k lie kar raha hai... I wanna see his Anjam... and dun worry.. Allah has promised to protect his book.

I just hope that does not happen, otherwise it will make things worst