Be Proud Of Your Failures!!

• Work-from-home

Hoorain

*In search of Oyster Pearls*
VIP
Dec 31, 2009
A n3st!

Assalam o ALaikum

Today Someone Shared this post with me, it's so perfect that i thought to share it with all of u as well !!

Many times throughout our life we stop and think "Why we do not reach the expected result that we worked for?". The answer that many give is "I did not work hard enough" or you might get another that "believe they are not just as lucky". If you are a believer in external forces having their way with your life, then you will arrive to that "it is all planned and nothing you can do about it". Interestingly, lots of people do not ask themselves this question "What experience that I gained?" regardless of the outcome. Being fixated on the result or the outcome will not allow us to look at the real lesson and valuable knowledge collected on the way. The most important part of our life is the journey itself as with this journey we shape personalities, career and above all self confidence and satisfaction. Failure in reaching your goal is actually the best thing that could happen to you as a human. Be proud of your failures and talk about it. If you through your life you ended up with less failures than successes then you would want to re-evaluate the path you took.
How much did I learn?
How many different routes did I take to get to one goal?
Did I spend my life curled up in a corner called "comfort zone"? "
I haven't failed, I have just found 10,000 ways that won't work"

(Thomas Edison)

@AnadiL @shehr-e-tanhayi @zaryaab @Star24 @Aaidah @*Arshia* @Kavi @Ally @Shayana @aiza @Shiraz-Khan @saviou @muttalib @Fantasy @Bela @Sabah @Aaylaaaaa @Aayat @minaahil

Last edited:

Fantasy

~ The Rebel
Hot Shot
Sep 13, 2011
Assalam o ALaikum

Today Someone Shared this post with me, it's so perfect that i thought to share it with all of u as well !!

Many times throughout our life we stop and think "Why we do not reach the expected result that we worked for?". The answer that many give is "I did not work hard enough" or you might get another that "believe they are not just as lucky". If you are a believer in external forces having their way with your life, then you will arrive to that "it is all planned and nothing you can do about it". Interestingly, lots of people do not ask themselves this question "What experience that I gained?" regardless of the outcome. Being fixated on the result or the outcome will not allow us to look at the real lesson and valuable knowledge collected on the way. The most important part of our life is the journey itself as with this journey we shape personalities, career and above all self confidence and satisfaction. Failure in reaching your goal is actually the best thing that could happen to you as a human. Be proud of your failures and talk about it. If you through your life you ended up with less failures than successes then you would want to re-evaluate the path you took.
How much did I learn?

(Thomas Edison)

@AnadiL @shehr-e-tanhayi @zaryaab @Star24 @Aaidah @*Arshia* @Kavi @Ally @Shayana @aiza @Shiraz-Khan @saviou @muttalib @Fantasy
Walaikumusslaam .. exactly mera personal experience hy jb hmar koi plan fail hota hy to us ki jagah kuch esa mil jata hy jis ki hme zyada zarorat thi .. nice sharing :-bd

Reactions: Star24

NXXXS

~` Weird `~
Superior Member
Apr 24, 2012
aaaaaah....................................... huff

zehar

VIP
Apr 29, 2012
W slaaaam bohot achi sharing hai

Hum jis kaaam ki mehnat kr rhey hotey aur akhir mai hum nakaaam ho jatey bohot mehnat k baad aur usk k baad hum ye boltey k Allah ki koi behtari ho gi jo hum kamyab nhi huey,,, apko phir khud hi kuch arsa tak pta chal jata hai k Allah ki kya maslihat thi us aik band rastey k bad Allah us sey achey rastey humarey liye khol deta hai :) aur ye sirf un logon ko mehsoos hota jo Allah pr yaqeen rakhtey hai

@saviou @Hoorain

Reactions: saviou

Hoorain

VIP
Dec 31, 2009
A n3st!

Hum jis kaaam ki mehnat kr rhey hotey aur akhir mai hum nakaaam ho jatey bohot mehnat k baad aur usk k baad hum ye boltey k Allah ki koi behtari ho gi jo hum kamyab nhi huey,,, apko phir khud hi kuch arsa tak pta chal jata hai k Allah ki kya maslihat thi us aik band rastey k bad Allah us sey achey rastey humarey liye khol deta hai :) aur ye sirf un logon ko mehsoos hota jo Allah pr yaqeen rakhtey hai

@saviou @Hoorain
True,,jitni b mehnat humne apni marzi k goal tak pohanchne k liye ki hoti wo hamain kuch sikhane k liye hoti hay aur goal na milne pe hmain lgta hay k mehnat zaya hogai hala k aise nhi hota!!

Untamed-Heart

❤HEART❤
Hot Shot
Sep 21, 2015
Buhut Umda janab aur Hamary liye to Allah ki taraf se aik buhut khoobsorat jumla apni nakaami par ata kia gia hai
INNA LILLAH E WA INNA ELAIH E RAJIOON
aur pher us ke badlay humain us se acha mil jata hai

Aaidah

TM Star
Sep 13, 2013
Assalam o ALaikum

How much did I learn?

(Thomas Edison)

@AnadiL @shehr-e-tanhayi @zaryaab @Star24 @Aaidah @*Arshia* @Kavi @Ally @Shayana @aiza @Shiraz-Khan @saviou @muttalib @Fantasy @Bela @Sabah @Aaylaaaaa @Aayat @minaahil
exactly ...i believe agr hmra koi nhi hta ya late hta hai to us main ALLAH ny hmry liye koi bhtri rakhti hti hai us wqt hmen lagta hai ky ye hmry sth sea q hta hai lakin bad main jab uska result hmry samny ata hai to lagta hai ye hmry liye behtr hi nhi tha ...superb sharing sisooo :-bd

Hoorain

VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
exactly ...i believe agr hmra koi nhi hta ya late hta hai to us main ALLAH ny hmry liye koi bhtri rakhti hti hai us wqt hmen lagta hai ky ye hmry sth sea q hta hai lakin bad main jab uska result hmry samny ata hai to lagta hai ye hmry liye behtr hi nhi tha ...superb sharing sisooo :-bd
True said :)

Hoorain

VIP
Dec 31, 2009
A n3st!
Buhut Umda janab aur Hamary liye to Allah ki taraf se aik buhut khoobsorat jumla apni nakaami par ata kia gia hai
INNA LILLAH E WA INNA ELAIH E RAJIOON
aur pher us ke badlay humain us se acha mil jata hai
bilkul sahi
JazakALlah khair :)

Reactions: muttalib

AnadiL

••●∂ιѕαѕтєя●••
VIP
Nov 24, 2012
w.salam ,
Bilkull Sahi Baat..
Aur Islamic Point of view se yaqeenan Jo hume na mile , To us se Behtar kuch hamare liye Resrve hota hy..
TFS bajo :)

zaryaab

Aching for peace
TM Star
Apr 12, 2013
thread of da day !

bus ruknaa nahi chaheyai ..bharpoor koshish ,mehnat aur islam (lazmi shart) pai amal kartai huwai apnai goal ki taraf barhai ..nakaam huwai to sabar karai us pai, ALLAH sabar karnai waalo k sath hain ..kamyaab huwai to shukur ada karai ,ALLAH shukur karnai waalo ko pasand karta hai ..

saviou

Aug 23, 2009
Assalam o ALaikum

How much did I learn?

(Thomas Edison)

Wa Alaykum Assalam Wrwb :)
asal me is baat ko momin hi behtar samajh sakte hain aur unhi ko is ka tajurba aur mustaqbil me is phal ka ahsaas hota hai

jo Allah par yaqeen nahi rakhte to haar maan lete hain aur kuch acha hota bhi hai to usko sirf unki mehnat samajhte hain

Jazak Allah Khairan Behna :)

@saviou @Hoorain

Bilkul :)