kisi k paas hai iska jawabNabi aur Rasul me kya koi fark hai agar hai to dalail ki roshni me batayen
kisi k paas hai iska jawabNabi aur Rasul me kya koi fark hai agar hai to dalail ki roshni me batayen
kisi k paas hai iska jawab
masha Allahاس مسئلہ میں کئی ایک اقوال ہیں ۔
ان اقوال میں سے شیخ الاسلام ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا مندرجہ ذیل قول ہے کہ :
( نبی وہ ہے جسے اللہ تعالی نبی بنا کر مبعوث کرے اور وہ اس کی خبریں دے جو کہ اسے اللہ تعالی نے دی ہوں اور اگر اسی کے ساتھ اسے ان لوگوں کی طرف بھیجا جائے جو کہ اللہ تعالی کے احکام کی مخالفت کرتے ہوں تا کہ وہ اللہ تعالی کا پیغام اور رسالت ان لوگوں کو پہنچآئے تو وہ رسول ہے اور اگر وہ پہلی شریعت پر عمل کرے اور اسے کسی کی طرف بھی رسالت دے کر نہ بھیجا گیا ہو تو وہ نبی ہے رسول نہیں) النبوات صفحہ نمبر (255)
اور مفتی محمد شفیع رحمتہ اللہ علیہ فرماتے ہیں
احقر کے نزدیک جو محقق ہوئی وہ یہ ہے کہ ان دونوں کے مفہوم میں نسبت عموم وخصوص من وجہٍ کی ہے رسول وہ ہے جو مخاطبین کو شریعت جدیدہ پہنچائے خواہ وہ شریعت خود اس رسول کے اعتبار سے بھی جدید ہو جیسے تورات وغیرہ یا صرف ان کی امت کے اعتبار سے جدید ہو جیسے اسماعیل علیہ السلام کی شریعت وہ دراصل حضرت ابراہیم علیہ السلام کی قدیم شریعت ہی تھی لیکن قوم جرہم جن کی طرف ان کو مبعوث فرمایا تھا ان کو اس شریعت کا علم پہلے سے نہ تھا، حضرت اسماعیل علیہ السلام ہی کے ذریعہ ہوا۔ اور نبی وہ ہے جو صاحب وحی ہو خواہ شریعت جدید کی تبلیغ کرے یا شریعت قدیمہ کی جیسے اکثر انبیائے بنی اسرائیل شریعت موسویہ کی تبلیغ کرتے تھے۔ (معارف القرآن، ج6 ص 42)
واللہ و اعلم بالصواب
Jazakallah khair Janabیقینا نبی اور رسول میں عموم اور خصوص کا فرق ہے
اور ہر نبی کو اپنی امت کی تعلیم و تربیت کے لئے بھیجا گیا ہے اور ہر نبی نے اپنی قوم کو دعوت توحید دی ہے اور تمام انبیاء علیہ السلام کی دعوت مشترک رہی ہیں
میں نے ایک جگہ کسی کتاب میں پڑھا تھا کہ
ہر رسول لازما نبی ہے لیکن ہر نبی لازما رسول نہیں ، نبی اس کو کہا جاتا ہے جو پچھلے نبی کی تعلیم، دعوت لے کر آگے چلے اور رسول اسے کہا جاتا ہے جسے الگ سے شریعت دی جائے
یعنی بنیادی تعلیم توحید تو وہی ہوگی لیکن طریقہ کار یا نظام کی بنیاد پر نئی تعلیم دی جائے صحیفہ کی صورت میں یا کتاب کی صورت میں(واللہ عالم)
چار آسمانی کتابوں اور مختلف صحیفوں کا ذکر ملتا ہے
Wa Alaykum Assalam WrwbAslam O Alikum wrwb
mujhe aik question pouchna hai........
islamic point of view ka accordingly..........
agr app pehly naqab kerty hon means parda mai bahir jaty ho lakin phir ksi wajah sa naqab ker ka bahir na jaye mean pardy mai na jaye tu is ka qunnah tu nahi hota?????
Affwannthnx nasir bhai...........
is sawal ka jawab hai kisi k paasWoh koun sa kaam hai jo tamaam musalmaanon ke liye jaaiz hai per
Huzooor e kareem (s.a.w) ko us kaam se sakht nafrat thi?
bilkul janabکیا آپ کا اشارہ طلاق کی طرف ہے؟ کیونکہ اس بارے میں ایک حدیث بھی ملتی ہے۔
Jazakallah khair janab...sahi jawabal-salamu alaik!
Uther Tariq bhai ne kaha hai urdu mein type karo, jo mere liye mushkil hai, aur ither aap ne mujhe search pe laga dia, khayr, Allaah aap dono ko salamt rakhey, hadith mil hi gaiy. Abdullah bin 'Umar[ra] sey marwi hai Nabiﷺ ney farmaya key 'tamam jaiz kamon mien Allaah ko sab sey na pasand talaq hai.' rawahu abu dawud, fi kitabi'l-talaq. Aik aur hadith jo aam tor pe aksar bayan ki jati hai key 'talaq sey arsh kamp uthta hai' to ye hadeeth sahih daeef hai, issey ijtanab karien. Jazakallah!