poor begger kids

• Work-from-home

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
ASSALAM WALIEKUM FRDSSS,,mere topic se aap ko pata lag gya hoga ye colum ks bare me ..well inetrnet se searching kerte hue mujhe aik chota sa qissa hath laga so wohi post kerne ja rahi hoon..
pakistan me barhte hue problems me ye qissa b bilkul aam hy ,streets markets,stations apko her jaga chotye chotye bachye bhek mangte hue nazar atye hian,garyun ke peche wo bhagte hue bache aik aas bhari nigah se apko dekhte hian..aik pal un per hmen rehem b ajata hy but KABHI AAP NE YE SOCHA HY K IS THIS FAIR FOR THEM?
POOR BEGGER BACHEY GALI GALI AIK WAQT ROTI K LIYE MARE MARE PHRTE HIAN..UNKI FARYAD SUNNE WALA UNO ACHA FUTURE DENE WALA KOI NAHI HY YAHAN..hm aaleshan garyun me ghoomte hian ache ache resturents me khana khate hian ,roti se hamra pait to bhar jata hy magr un masoom bachon ka kya jo kachre me apne guzar basar ka saman dhondte rehte hian...

ye bache hmare mulk k sarmaya hian aane wali her nasal ameer ho ya gareeb PAKISTAN ka mustakbil hy,,
ye mehtni bache jo gariyan saaf kerte hue pese jor jor thakte nahi unke liye agr jitna b hoskye funds djiye ..ye b aik nek kaam hy ,,kya pata agey chal ker en me se koi aik bacha aapko education me takr de deyy

chalen us chotye messaging colum per guour kerte hian

Those little girls on the street! -by Dr. Shazia Nawaz

Beggar-Girl_-Bomba_1653104i.jpg

You love Pakistan when you live in Pakistan, but you love Pakistan even more when you do not live in Pakistan anymore.

You do not love those poor children on the streets of Pakistan when you live in Pakistan, but you fall in love with them when you live outside of Pakistan and see rest of the world protecting their children. Children are any society’s collective responsibility.
Those little children that you have in your houses to clean, cook, and baby sit your children, I love them. I love those children on the street who try to sell you balloons and try to clean your car at every stop. I love them all. Most of them are my daughter’s age. Most of them are eleven or twelve years old.
I visited Pakistan a few months ago. Except for the constant fear of getting third degree burns all over my body in the hands of suicide bomber, it was fun. Met two balloon girls selling balloons in front of a shoe store. They were about my daughter’ s age, eleven or twelve.
I bought a balloon from each of them and gave each a 100 ruppees and then I asked them if they would like to take a picture with me. I wanted the picture for my blog. Both of them happily agreed.
Once my friend took our picture, one of the girls yelled,” take the picture again. My eyes were closed ”
That made me laugh. She was full of life. She was bold and clever. We took the picture again.
Once we were done taking pictures, she said, ” Baji I do not have shoes for school. Would you buy me shoes from that shop?”
She knew exactly where to hit. Newly wealthy, educated auntis from america who truly love their poor Pakistani kids, do not want anything more but education for their Pakistani kids.
I took her and the other one, who was not related to her and was rather shy, to the shoe shop near by. Both of them bought fancy heel shoes worth 1000-1200 rupees each.
Right after that the clever one said, ” Baji I have a brother too and he does not have shoes for school either”
That gave the shy one some courage and she too in a very shy tone mentioned her little sister.
Long story short, I bought five pairs of shoes for each of them for their whole families, calculated in my head, costed me about $ 200 and I had to put it on my credit card.
That was money well spent. The best part of my trip to Pakistan. It is not everyday that you experience happiness of that kind, when you make someone’s day. We hugged each other and I said, ” if you want to be able buy shoes for yourself, you have to go to school and study
like I did.”

Clever one quickly mentioned that she goes to school everyday.
Later sitting in my car, it hit me, did I just teach two girls my daughter’s age to ask for things from the vulnerable for free? No, that part did not make me feel as guilty, guilt came from the thought that how it makes these two little girls vulnerable themselves.

post ur views here also:)

thanxxx

Hans_Mukh

~~ Catch Me if u Can~~
VIP
Dec 1, 2008
Logon Ki Soch May
It's a nice story

but not in all cases because most of the beggars are professional and they make you fool emotionally, they play with your emotion and grab money and that way most of the people does not trust but beside this we help these people just for generosity not to show the people, aur aik hadith ma aata hy appa sadaka aur khairat aisy karo k dossray hath ku pata be na chalay

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
thanxxxx hm bhaiiii for ur commentsss{(thx)}i truely agreee with ur pointsss..:)

faari

Super Star
Nov 13, 2009
Allama iQbal ki zameen
theek kaha sajid bro ......hum ne tu kuch esay loog bi dekhy hein jo apne bachoon ko khud is kaam ki taraf dhakelty hein lkn is sab situation me asal haqdad ko un ka haq nae milta sab fraud hi samjhne lagty hein hr kisi ko

Reactions: Asma24

Dawn

TM Star
Sep 14, 2010
saudi arabia
Walaikum assalam asma
bahot accha article aapne share kia jazakallah khair.
sabse pahle kahunga k aapkne signature badi acchi banayi hai.
aur isi tarha main bhi sajid bhai se agree karta hon k bahot kum log aise hote hain jo bhook aur faaqe ki wajah se aisa karne par majboor hojate hain.warna aksariyat to aise logon ki hoti hai jo professional hote hain.islam ne har maamle me hamari rahnumaayi farmayi hai

miskeen ki taareef Allah k nabi(pbuh) ne farmayi hai k "
miskeen wo ghoomne firne wala nahi hai jo ek ek ya do do luqme ya khajoor keliye ghar ghar phirta hai.balke miskeen wo hai jiske paas itna maal bhi naho jo isse beniyaz karde na wo aisi maskanat apne oopar taari rakhe k log isse ghareeb aur mutahiq samajhkar ispar sadqa karen aur na khud logon k saamne dast sawal daraaz kare.(sahih bukhari wa muslim)

is hadees se hame ye baat waazeh hojati hai k aajke jo faqeer(beggers) hote hain is sahih hadees ki roshni me miskeen nahi hain balke ye professonalist hain.

Toobi

dhondo gy molko molko milnay k nae,nayab hum..
Hot Shot
Aug 4, 2009
peshawar
hmmm nice asma...

agree wid big b nad arshid bhai..

whiteros

'"The queen of kindness''
Super Star
Dec 20, 2011
zabardast point out kia hai ap ne {(thx)} bas khuda kre k har wo shakhs jo ma'ashi lehaz se mustehkam hain apni in zimedarion ka b ehsas kr saken

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
theek kaha sajid bro ......hum ne tu kuch esay loog bi dekhy hein jo apne bachoon ko khud is kaam ki taraf dhakelty hein lkn is sab situation me asal haqdad ko un ka haq nae milta sab fraud hi samjhne lagty hein hr kisi ko

sahi kaha sis faari....i agree with ur point also as with hm bhai points....sach to ye b hy k ye sab sikhane wale to bare log hian jo bachon ko aesi batein sikhate hian....bache to bache hote hian jo sikhaya jata hy wo seekh lete hian phr bhek mangna kun na ho

Atif-adi

-{عادي}-{Adi}-
VIP
Oct 1, 2009
Sharjah, U.A.E
jo asal miskeen hota hai wo is hakdar hota hai per asal or nakal k beech distinguish kerna mushkil hota hai.

kher nice topic asma... :)
n i agreed with arshad bro, JAZAK ALLAH KHER

Noor_Afridi

Super Star
Feb 28, 2009
karachi
kOi nahi jaan Sakta hai k kOn haQdar hai Or kOn nahi
lkn Pak may jiS tarah lOgO nay iS kO peSha banaya hOWa hai Os Say tO jO haQdar hai wO bhi beChara mehrOom hOraha hai
Anyway NicE tOpiC Asma

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
Walaikum assalam asma
bahot accha article aapne share kia jazakallah khair.
sabse pahle kahunga k aapkne signature badi acchi banayi hai.
aur isi tarha main bhi sajid bhai se agree karta hon k bahot kum log aise hote hain jo bhook aur faaqe ki wajah se aisa karne par majboor hojate hain.warna aksariyat to aise logon ki hoti hai jo professional hote hain.islam ne har maamle me hamari rahnumaayi farmayi hai

miskeen ki taareef Allah k nabi(pbuh) ne farmayi hai k "
miskeen wo ghoomne firne wala nahi hai jo ek ek ya do do luqme ya khajoor keliye ghar ghar phirta hai.balke miskeen wo hai jiske paas itna maal bhi naho jo isse beniyaz karde na wo aisi maskanat apne oopar taari rakhe k log isse ghareeb aur mutahiq samajhkar ispar sadqa karen aur na khud logon k saamne dast sawal daraaz kare.(sahih bukhari wa muslim)

is hadees se hame ye baat waazeh hojati hai k aajke jo faqeer(beggers) hote hain is sahih hadees ki roshni me miskeen nahi hain balke ye professonalist hain.

jazakallah arshad bhai bhy pyari hadees sunayi hy aap ne...thanxx for sharing.:)

and thanxx for likng my siggi...bahar sis ne banyi hy ye :)so tareef ka poora credit unko jata hy thanxx bahar sis{(thx)}

beshak islam ne hmari rehnumayi farmayi hy..
ALLAH sbko hidayat de..
proffesionals bht se mulkon me hian aksiryat me pakistan me dekha jaye to kafi aese casses milnge..her bacha ksi proffesionalist se seekhega to zahir hy amal to akrega ..bhook aur majboori bache ko aisa kerne per majboor kerdeti hy..aur mayus hoker usko bhek mangni parti hy..hm eseye smjh ker jhutla nahi skte hian k chalo ye to proffesional hy hum kun pese den ese..magr haqeeqt kese pata hy..bhai:)

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
zabardast point out kia hai ap ne {(thx)} bas khuda kre k har wo shakhs jo ma'ashi lehaz se mustehkam hain apni in zimedarion ka b ehsas kr saken
aameen....

thanxx for the comments dear:)

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
jo asal miskeen hota hai wo is hakdar hota hai per asal or nakal k beech distinguish kerna mushkil hota hai.

kher nice topic asma... :)
n i agreed with arshad bro, JAZAK ALLAH KHER

exectly right adi asal aur nakal ki baat jab ati hy to ajakl log her cheez me kahan foran bharosa ker lete hian ..koi b cheez dukanadar se lene se phle unke dil yehi baat hti hy kahin ye nakal to nahi..baat to ye choti si hy magr hy to right na..?

esi trha ajakl log aik dsre per b bharosa nahi kerte ....wohi baat ajati hy agr fakeer bheek mangta hy to uske peche reason kya hy ..ye to ane jane wale log sochte nahi hian...

anywaz thanxx for the commentss adi

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
kOi nahi jaan Sakta hai k kOn haQdar hai Or kOn nahi
lkn Pak may jiS tarah lOgO nay iS kO peSha banaya hOWa hai Os Say tO jO haQdar hai wO bhi beChara mehrOom hOraha hai
Anyway NicE tOpiC Asma

thats true u said NA ..absolutely right ..thanxxx for giving ur commentss:)

Reactions: Noor_Afridi

Asma24

~~*Patar Patar~~*
VIP
Oct 21, 2010
hain?{(confuse)}acha mujhe to laga kabhi kabhi sahi baat bol dete ho tum {(haha)}