Surprise For Tm Admins

• Work-from-home

saviou

Aug 23, 2009

Assalamu Alaykum Wrwb :)

Kaise hain Doston? In Sha Allah sab theek honge :)

Waise to TM members ki dilchaspi aur pasand k mutabiq hamesha TM admins new theme,contests,features waghaira k hawale se bohat se surprises plan karte rehte hain,to is baar TM Admins ki efforts k liye new year pey hamari taraf se chota sa surprise..

Don n RR you both are amazing, you have worked really very hard for this forum so you could provide our Pakistani Community with a platform where they could chill, relax, make new friends and have fun. I know no words are enough to appreciate your efforts, but yeah i heartily applaud your hard work and i pray that may ALLAH prosper this forum and make it sumthing where people can always find joy and happiness out of their stressed lives.
Don, you have always been very impressive and a role model for me at TM lol. The way you look at things and deal with them is amazing, your attitude may seem harsh sometimes but it is exactly how it should be. i have learn't alot
from you and will always learn something new from you and from this forum In'sha'ALLAH.
RR you are simply amazing. always been like an elder sister to me, I love your advices haha. To be honest without you this forum wouldn't be at the position where it is today, if Don is a brain then you are the key for it. i wish you both bestaa luck and i pray that may ALLAH always help you to achieve and do good for others Ameen . :)

love from Nelly

DON: Don ek aise personality hai that I truly respect him from the core of my heart not just because he is the admin but for the person he is!
very humble,supportive and above all appreciating,He has the exact quality of what a supervisor should have, mere threads mei aksar aise hote jes mei majority interest nai huti but minority huti or voh minority mei Don ka ek ahem kirdaar hota k un threads mei kafi appreciations melti jesse mai aur motivate hojate, mistakes bhi liya kertay jaha pe unhe lagta hai k acha work nai hua ya koi kami hai so enke observation wakiye kabel-e-tareef hai, TM k lie ense behter koi Administrator nai hosakta aur I wish him all the very best may you have a happy and successful life ahead. :) Ameen

RR: Hmmmm She is very sweet, I love talking to her :p and I love when she gets confused with my urdu speaking and then says "Sabah ki urdu badi complicated hai", RR ne TM k lie utna he kiya jitna don ne kiya she preserves the name of being called as a Co-Admin, enke bhi kafi observation huti mere work and sabke creativity pe, aap ne photoshop se lekar crochet tuk mere work ko appreciate kiya and gave me the courage to share that I know here with all, I got close to her this year aur buhut acha laga interacting with you and being one of your friend, Thank you so much for being so friendly and frank to each one of us, I wish you too a good and a happy life Ahead, Ameen
at last thank you both for serving us such a great platform of TafreehMela and I feel privileged to write somthing about you both.
JazakAllah :)

@@Don = bohot acha family forum invent kiya hai.jo baqi sab forum sey bohot mukhtalif aur istimal mai bohot asan hai yehi wajah hai k mai aj is forum pr hon:D. users key liye kya acha hai kya bura hai sab baton ka khyal rakhtey huey new feature shamil krney mai bohot masroof rehtey hai,, kam boltey hai pr acha boltey hai .. bohot recpectful,helpful and graceful personality key malik hai :D

@@redrose = TM family forum ko yahan tak laney mai aur is trha ka behtareen forum banaey mai Don ka sath diya hai shayed hi koi aisa kr sakta.members aur staff ko active rakhney k liye contest aur new ideas invent krti hai :D , bohot friendly aur helpful hai,, sab k khyal mai admins bohot sanjeeda ya magroor hai aisa bilkul bhi nhi hai. ink sath kaam kr k bohot acha lagta hai ,,,,

Allah Bless Both of u! :)

Assalam-o-Alaikum wa-rahmat-ullah-e-wa-barakatuhu...!!!

i didn't remember when and in which scenario joined TM but i think as a staff member its mine 3rd or may be 4th year. during this time i seek a lot of through Admins which help me to enhance my experience in such types of forums.

Regarding Don he's is really an ideal for us just because of his nature personality. He no doubt having a leading role and make a lot of efforts to make this forum as a very friendly and like family environment as well as handle it in a very successfully way. And he always try his level best to make this forum more and more popular among the Muslim and TM community wherever they are. Also he guide his juniors in a mannered way. He has a good habit like to work in a team work. May Allah give him all of success in his life, ameen.

and now some about RedRose, he is not doubt the princess and acting like a backbone of this forum. She always try to derive new ideas, new ways to make this forum popular. She also working her best to strengthen Staff and all the Member in a mannered way like new contests, meetings, coffee parties which is the best way to make fun among the members.

Always pray to Allah that May Allah give both of them success in life and also strengthen them so that they make this TM more popular and best platform for Islam and Pakistan among all the world.

Redrose64 sis
Rr sis very kind heard peron and wonderful personalityShe is Princess of TM and very hardworking girl every one love u and like your attitude you are inspiration for us she doing her work very honesty simple is that she is a important part of Tm :) RR sis Be happy with who you are and what you do, and you can do anything you want Insha allah (ameen) Always pray to Allah that May Allah give
success in life And fulfill your all prayers ..........
Don..
inki jitni tareef ki jaye km hain mery khayal sy alfaz km pr jaengy ....
Bohat nice person hain and personality be be bohat achi thory reserve sy hain
Tm unky hard work ki sb sy bari example hain wo bohat hard work kar rahy hain es forum ko or success ful dostana or bilkul family forum ki tarahbnany mein Sab k sath mil kr work krty hain or new members ko be achy sy guaide krty hain sb k sath achy sy baat krty hain or bohat respect be krty hain.
Every one of your fans u are so special to for TM
May you live every day of your life as like king
......4 u Don .......
""Watch your manner of speech if you wish to develop a peaceful state of mind. Start each day by affirming peaceful, contented and happy attitudes and your days will tend to be pleasant and successful.""

God bless both of ameen

TM join kiye 5wa saal chal raha hai aur staff me takreeban 4 saal pehle shamil huye the
hamne is arse me kaafi utar charaw dekhe hain aur bohot si cheezen yahan ke members staff se seekhne ko mili kaafi tajruba hua

@@Don bhale hi khud ko sanjeeda na samajhte hon lekin TM k liye wo ek sanjeeda shaqsiyat hain aur TM ki har choti badi cheez par nazar rakhte hain aur unke andar Team Leader ki qabiliyat bhi hai tabhi wo itna bada platform banaye hain sab k liye aur phir bohot achi tarah isse leke bhi chal rahe hain, bashari taqaza hai kabhi faisle lene me chunk hojati hai lekin har waqt wo TM ki behtari hi sochte hain jahan tak ham ghaur kiye hain

@@redrose shayad he inke bagair TM itni kamiyabi par pahunchta, TM ki behtari ke liye inhone ne shuru se Don ka poora sath diya aur sab ko ekattha rakhne ki hamesha koshish karte rehte hain
TM ki kamiyabi me jitna hissa Don ka hai utna hi RR ka

Allah se dua hai ke wo aap dono ko khush rakhe aur sath hi is forum ke zariye sahi deeni maloomat pahunchane ki taufeeq bhi de Aameen

:)

TM king Don!

1ast tu ye k samj hi nai a rahi k kia views do DON Broo K barey me !
But Finally Ye k TM ADMIN DON waki me Aik DON ha apny name ki trha
itny Barey Plateform ko itny quietly or responsibilty ce Ley kr chalna Imressive!
Sucha A amazing Team Captain pori satff Taem ko apny Sath ley kr chalna orye hi nai balkey TM members jo hamrey TM ki ronak ha un k leye hamesha khuch new or preety Features introduse Krwana un ki owleen tarjee ha jo k Aik responsibel ADMIN ki huti ha !

DON a good nature person or bhoot hi Honest person ha.
phely tu mejy icn ce baat krty huye daar lagta tha k kahi me ulta seeda na bool jao:-ss
or Adimn Mind na kr jaye ic leye jab b in ko koi INBOX masg send krta tha tu 3/4 baar phely perta tha :D
k koi Speeling tu galt nai hu giya per tasali kr k masg Send krta tha per jab ce Meny Staff join kiya ha DON broo ki compny me Add huwa hu to bhoot hi relax feel krta hu ku k Humye itny carefull Admin milye jo k kisi baat ka gusa nai krty !

Frnds k sath Frnd ban kr chalna or satff k sath Taem Leader ban kr chalana Don Broo ki sab ce ashi Habit ha!
jo mejy bhoot hi pasand ha kabi b doghla paan or munafqat ka muzahira nai kiya or umeed ha k nai hi kabi karey gey !

Allha Pak humrey Admin ko hameesha apny hizoo Emaan me rakhey
or koi b preshani or Gum humarey Admin ko Choo kr B na guzrey (Ameen) !

Don bro MASHA'ALLAAH kafi suljhi hoe shakhsiyat rakhtey hein or jo ik achey admin mey khaasiyat pae jati hein wo in mey waafir miqdaar mey mojod hey.. :D
Redrose kafi friendly or barey achey sey admin ko support kerney ki qabliyat rakhti hein. pehley tu kafi reserve si lagti thi bt jab samna hoa first time tu totaly opposite hi paya :D
In dono ki mehnat ki live e.g. TM ki soorat mey humsub k saamney hey... sub sey ziada jis wajase mujhey is forum ney attract kia wo hey yahan ka saaf suthra or friendly mahool k sub ik family ki tarah apas mey ik dosrey k saath paish aatey hein MASHA'ALLAAH... jis ka bara credit Don bro n Redrose ko hi jaata hey k unhoney itney achey sey maintain kia howa. baki s a staff member meney yahi dekha hey k Don bro or Redrose ki full time yahi koshish rahi k TM ko kis kis tarah sey or behtar sey behtar banaya jaasakey. or Don bro or redrose kafi supportive hein.. in dono sey kafi kuch seekhney ko b mil raha hey... :D
ALLAAH Pak in dono ko dunya-o-akhrat mey awwal darjey k saath kamiyabiyaan ata farmaey afiat k saath. ameen.

A great Admin .. whatever a leader needs.. he has it.. One thing used to irritate me was his work.. his night work.. his total work which ofcourse is rewarding him back now.
Don is really a good nature person who really cares for all of us.
kon kehta hai yeh kam boltey hain :p na jee ye bhot bolty hai balkey acha hi boltye hain :D
suljhi hui tarteeb ke saath ,,,monkey se bary mohabbat hai inheinn ;))
inhein sakht ke saath sakht aur narma ke saath bahut narm hotey hain... which shows good responsible quality of nature. :) Haan aik good thing, jo b keh lo bura nahi mantay:D
as an Admin Buhat Behtreen Tareeqay Say Sab Chala Rahay hain Magharr Majal hai jo kabhi meri tareef kar dein Hasrat hi rahi mujy tou [-(
RRu !!
she is a very nice person indeed !
Mosoofa kam'go bilkul nahi, jo k akser log samjhtay hain :p
Achi bhali annoying hain :D
Doing a wonderful job on forum ! No need to mention that !
phir bht si nature hamari milti julti hay , like Ghussay k bhi taiz hai :p , Dil mein bhi koi baat nahi rakhti , jo bura lagay mou per bol deyti hai , lolzzz
as Admins ye dono apny Rules ka bhot khyal rakhty hai , koi kuch bhi kar lay kisi bhi baat mein discussion ho rahi ho 2no kabhi bhi koi skahti nahi kartay , sub ko equal lety hai
Allah Pak ap ko oar ko bht aagy lay kar jay , aur ap aik Bahter Admin raho in future bhi , miyani rawi isi trha rahay ,
personally, yahi khongi , k hamesha aise hi achay insaan raho , kabhi doghla pan aur munafqat na ay ap 2no mein , jasy ho aaj is sy bahter bano namaz parho , aur isi trha hamaray saath mil jul kar muhbaat ki trha raho sab ko khud ikatha karo aur sab ko ikatha rakho . Kabhi ya na socho k aik kum ho ga to kuch ferk nahi parta , hamesha ay socho k aik bhi kum hua to ferk paray ga , :) yhi TM ki ab tak kamiyabi ka raaz hay aur issi se aaynda b TM kamyab rhega InshaAllah!

Both of the admins have done a real hard work for TafreehMela.... Don bhai has given his much effort to build this site as big as he can. Still he is doing his best to bring more new features for TM users, so that users could do more. As he is doing enough work for TM such as updating tm, making new themes etc..., on the other side RedRose has always been there to support him, help him and encourage him for this TM. She has brought many new amazing contests, topics, and ideas to build users interest in TafreehMela. She is always there to help her staff + members. Aaj jis platform per TM hai, it's only because of these two's efforts. I wish both of them a huge success in TM and hope that one day TafreehMela becomes one of the most popular forums.

TM admins k sath kaam karna aik bohat hi memorable experience hay, Bohat kuch seekhne ko mila,,
Don bro bohat amazing Team leader hain, in k saath na sirf staff may as team kaam karna seekha balkey bohat se life ethics and ettiquettes seekhe.As Leader his best thing is k ye equality ko bohat prefer karte hain..TM members k liye hamesha kuch new n unique features introduce karwane ki effort karte rehte hain,bohat helpful aur bohat respectful hain...He has a well mannered, graceful, and adorable personality. ''He is one of the best Person i know so far".....

Redrose sis is really hardworking , She manages eveything quite gracefully.Bohat ache se poori TM family ko ikatha rakhti hain, aaj tak staff may maine jo kuch b seekha ya jo b kiya it was impossible without RR. As Admin her best thing is k ye TM members se related bohat choti choti chezon ka b khyal rakhti hain aur unhe efficiently handle karti hain.
As person she is a very good friend, a sincere,reliable n simple girl!
In dono ki efforts aur concerned nature k baghair hum aaj TM par aik family ki tara nhi hote!
May ALlah BLess both of them AAMEEN :)

IMG_20131226_113639.jpg
IMG_20131226_141418.jpg
IMG_20131226_141504.jpg
IMG_20131226_144412.jpg

Last edited by a moderator:

Aks_

~ ʍɑno BɨLii ~
Hot Shot
Aug 2, 2012
Walaikum slam ahan bohot achi gretngs hen :p :-bd hmm both are achy :blush hmy b bta dety akely hi khufiyaa intizam krlia :p :p

Reactions: Mahen

imama

ùήşţάвĻέ $ώąǥǥ!3
Super Star
Apr 18, 2013
sharjah
walakium assalam..hum tou theek hai.
wah kia baat hai mast thread hai..