jani agar aap ko pata nhn toh aap is thread ki first and 2nd post padho Aap ko andaza ho jayega Farhan ... Ap Apna Muhasiba karo kay aap Sab kuch sahi kar rahay ho kahin koi kami toh nhn reh gayi ibadat mien ...[DOUBLEPOST=1355503342][/DOUBLEPOST]is baare mai mjhe kch b ni pata isliay mai kch b ni bolskta sori bro [DOUBLEPOST=1355498596][/DOUBLEPOST]
is baare mai mjhe kch b ni pata isliay mai kch b ni bolskta sori bro
Mohsin Bhai Mujhay mere sawal ka jawab nhn mila Kay Akhir kiun ? Koi Toh Waja hogi ? aap nay phr wohi baat ki ویسے ہی رفع الیدین نہمسلمانوں کو السلامُ علیکمنومی بھائی سب سے پہلی بات یہ کہ رفع یدین سنت ہے اس بات کو ہم تسلیم کرتے ہیں اور اس بات کو آپ بھی تسلیم کرتے ہیں.جیسا کہ میں نے رفع یدین کے بارے میں آپ کو علماء کرام کے حوالے دئیے جن میں مکمل وضاحت کر دی گئی ہے کہ رفع یدین کے بغیر نماز میں کوئی کمی نہیں اور نہ ہی کوئی نقص ہے.جیسا کہ علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ نے کہا اور نواب صدیق حسن خان رحمہ اللہ نے اور علامہ ابن باز رحمہ اللہ نے کہا. یہ الگ بات ہے کہ ان اکابرین کے نزدیک رفع یدین کرنا افضل سنت ہے اور یہ اکابرین کرتے تھے لیکن ان میں سے کوئی بھی رفع یدین کے ترک کرنے والے کی نماز کو باطل اور نا مکمل نہیں کہتا اور نہ ہی رفع یدین کے ترک کرنے والے پہ حدیث کی مخالفت کا الزام لگایا جاتا ہے یا رفع یدین کے تارک کو گناہ گار کہا جاتا ہے جیسا کہ اوپر حوالہ جات میں وضاحت ہے تو اس کے بعد رفع یدین نہ کرنے والے پہ کوئی اعتراض کرنا باقی نہیں رہتااب اگر بات نماز کی سنتوں کی کی جائے تو2 سنتیں تو فجر کی نماز سے پہلے بھی ہیں جن کو سنت موکدہ کہا جاتا ہے اور سنتیں عصر کی نماز سے پہلے بھی ہیں جن کو سنت غیر مؤکدہ کہا جاتا ہے. اگر کوئی بھی مسلمان ساری زندگی نماز عصر کی فرض سے پہلے کی چار سنت رکعت نہیں پڑھتا تو پھر بھی اس پر کوئی گناہ نہیں لیکن اگر وہ چار سنت پڑھے گا تو یقیناً سنت ادا کرنے کا ثواب و اجر آخرت میں ملے گا۔ اسی طرح کوئی رفع الیدین ساری زندگی نہ کرے تو اس کی نمازوں پر کوئی اثر نہیں پڑے گا ، ہاں جیسے عصر کی سنتیں نہ ادا کرنے سے اضافی ثواب سے محروم رہے گا ویسے ہی رفع الیدین نہ کرکے بھی کچھ اضافی ثواب سے محروم رہے گا"۔یہ بات یہاں شیخ محمد بن صالح نے بیان کی ہے کہنائب مفتی اعظم سعودی عرب الشیخ محمد بن صالح العثیمین رحمہ اللہ کا کہنا ہے:وهذا الرفع سنة، إذا فعله الإنسان كان أكمل لصلاته، وإن لم يفعله لا تبطل صلاته، لكن يفوته أجر هذه السنة"رفع الیدین کرنا سنت ہے، اسے کرنے والا انسان اپنی نماز مکمل ترین صورت میں ادا کرتا ہے۔ اگر کوئی اسے چھوڑ دے تو اس کی نماز باطل نہیں ہوتی لیکن وہ اس سنت کے اجر سے محروم رہ جاتا ہے"(مجموع فتاویٰ و رسائل العثمین جلد 13 ص 169شیخ محمد بن صالح اور علامہ ابن باز رھمہ اللہ جیسا کہ رفع یدین کو افضل سنت سمجھتے ہیں اس لئے وہ خود بھی رفع یدین کرتے تھے اور وہ لوگوں کو کرنے کا کہہ رہے ہیں لیکن انہوں نے خود وضاحت کر دی کہ رفع یدین نہ کرنے والے کی نماز میں کوئی خرابی نہیں.اگر رفع یدین کے بغیر نماز میں کوئی کمی ہوتی تو کم از کم وہ اس کی وضاحت ضرور فرما دیتے.اس کے علاوہ یہ کے رفع یدین اختلافی مسئلہ ہے لیکن اس مسئلہ کو لے کر رفع یدین نہ کرنے والوں پہ احادیث کی مخالفت کا الزام لگانا اور ان کی نمازوں کو نا مکمل قرار دینا آج کل کے چند علماء کی نفس پرستی یا کوئی ذاتی عناد ہی کی وجہ سے ہے ورنہ کبھی بھی اکابرین نے رفع یدین کے تارک کو حدیث کا مخالف نہیں کہا.اگر رفع یدین اتنا ہی ضروری ہوتا جتنا آج کل کچھ لوگوں نے اس کو دین اور ایمان کا مسئلہ بنا دیا ہے اور نہ کرنے والوں کو احادیث کا مخالف تک کہا جاتا ہے تو کم از کم احادیث میں اس کی صراحت ہوتی اور اگر فرض نہ سہی تو کم از کم واجب تو ضرور ہوتا اور اکابرین امت ضرور اس کی وضاحت کرتے لیکن جیسا کہ میں نے چند حوالے پیش کئے کہ جو اکابرین رفع یدین کرتے ہیں اور اس کو سنت تسلیم کرتے ہیں ان کے نزدیک بھی رفع یدین کے ترک کرنے پہ کوئی گناہ نہیں اور نہ ہی نماز میں فرق پڑتا ہے.ہاں اگر آپ ثواب کے لئے کہتے ہیں اور دعوت دیتے ہیں کہ رفع یدین کرو آپ کو ذیادہ اجر اور ثواب ملے گا تب تو صحیح ہے لیکن ایک اختلافی مسئلہ کو عقیدہ کا مسئلہ بنا دینا اور لوگوں کی نمازوں کو خراب کرنا صحیح نہیں.
کرکے بھی کچھ اضافی ثواب سے محروم رہے گا"۔
Kuch izafi sawab aap samjhte hain zaruri nhn ? nimaz toh hum waise bhi padh rahay hain toh us kay is kuch izafi sawab ko le liya jaye toh kiya hoga ? sawab kay sath sath kuch izafi sawab bhi mil jayega ? Hai na
aur aap ab do batain kar rahay kabhi aap mukamal tareen nimaz nhn hogi woh post kar rahay ho kabhi aap keh rahay ho nimaz pe koi faraq nhn padeiga Aap ya toh tay karlo kay Nimaz pe faraq nhn padiega ya nimaz mukamal tareen nhn hogi ...
Baki rahi Gair mokida sunaton ko pdhnay ka sawab toh un ko alag se padhna padhta hai toh izaafi sawab milta hai , baaki rafaylyadain ka izafi sawab alag hai woh aik nimaz mien hi hum sath sath us ka sawab le rahay hotay hain toh kiun chorien us sawab ko ...
Mene aap se positive answer maanga tha Per aap nay wohi same fatway post kardiye haalankay miene aap se aap ki raaye maangi thi kay aap aisa kiun kartay hain ? kiya aap ko khud pata nhn kay aap aisa kiun kartay hain Izaafi sawab kiiun nhn lete haalankay hum izaaafi sawab sunton se lene ke liye jaldi nimaz pay atay hain aur woh sunatien ada kartay hain per jab aik nimaz mien rafaylyadain karnay se izaafi sawab mil raha hai toh kiun na lain yeh kahan ka insaf hai ... Aap apni raaye batayein Ulama per na jayein Ulama ki fatwa and dusri padh li mene mujhay yeh jaan na hai aap nay yeh ahaadees padh kay kiya socha izaafi sawab lene kay baaray mien ya izaafi sawab ko bina kisi waja se kay chor dene ka ...
Aur mene koi aap ki nimaz ko naa mukamal nhn kaha na hi yeh kaha kay baatil huwi nimaz aap ki balkay mene Mukamal Aur Mukamal Tareef mien faraq bataya tha In DOno Lafzon ka matlab aap ko pata hai ... JazakaAllah .... [DOUBLEPOST=1355504602][/DOUBLEPOST]
Mien Bhi Allhamdullilah Isi Fikir Mien hota hun kay Kahin mien nimaz sahi padh raha hun ya nhn , Aur fikir honi chaye kiun kay hum insan hain galti kar saktay hain Kabhi bhi Allah Hum SAb ko Toufeeq day Ameen[DOUBLEPOST=1355504654][/DOUBLEPOST]@Fahadd[DOUBLEPOST=1355504678][/DOUBLEPOST]@fahadd , @Fahadd , @Fahaddis baare mai mjhe kch b ni pata isliay mai kch b ni bolskta sori bro [DOUBLEPOST=1355498596][/DOUBLEPOST]
is baare mai mjhe kch b ni pata isliay mai kch b ni bolskta sori bro