Hadees-e-Nabvi

  • Work-from-home

Humrahi

Active Member
Jun 18, 2012
291
243
743
!!India!!
SHAB-E-MERAJ KI RAAT AAP KE ILM KI SHAAN:

HAZRATE ABDULLAH BIN ABBAS رضي الله عنه se riwayat hai ki HUZOOR NABI E KARIM صلى الله تعالى عليه واله وسلم farmaya ki (meraj ki raat) mera RAB mera paas (apni shaan ke mutabiq) nihayat hasin surat me aaya aur farmaya YA MUHAMMAD! Maine arz kiya mere PARWARDIGAR! Main Hazir hoon, baar baar hazir hoon. Farmaya: aalam e bala ke farishtein kis baat me jagart
e hai! maine arz kiya aey mere PARWARDIGAR main nahi janta. Pas ALLAH TA’ALA ne apna daste akdas mere dono kandho k darmyan rakha aur maine apne sine me uski thandak mehsoos ki aur woh sab kuch jaan gaya jho mashrik aur maghrib ke darmyan hai.

HAZRATE ABDULLAH BIN ABBAS رضي الله عنه se ek aur riwayat hai ki AAP ne farmaya ki aur main jaan gaya jho kuch aasmano me hai aur jho kuch zamin me hai. phir AAP ne ye aayat tilawat famai: aur usi tarah hum ibrahim ko tamam badshahiyat dikha rahe hai aur is liye ki woh ain ul yakin walo me se ho jaye. (Al In’am 75:6)

HAZRATE MA’AZ BIN JABAL رضي الله عنه riwayat karte hai ki RASOOLALLAH صلى الله تعالى عليه واله وسلم ne farmaya: aur mujh par har shay ki haqiqat zahir kardi gai jis se maine (sab kuch) jaan liya.

HAZRATE ABU AMAMA رضي الله عنه se marwi riwayat me hai ki AAP صلى الله تعالى عليه واله وسلم ne farmaya: pas mujhse duniya wa akhirat ke bare me puche jane wale har sawalo ke jawab maine usi makam par jaan liye.

Aur ek riwayat ke alfaz yoon hai ki: aur maine duniya wa akhirat ki har ek shay ki haqiqat jaan bhi li aur dekh bhi li.

HAZRATE JABIR BIN SAMURA رضي الله عنه se marwi riwayat me hai AAP صلى الله تعالى عليه واله وسلم ne farmaya: pas mujhse jab bhi kisi shay ke muta’allik sawal kiya gaya maine jaan liya. Pas uske baad kabhi aisa nahi huwa ki mujhse kisi shay ke muta’allik sawal kiya gaya ho aur me use janta na hu.

Ref.
الحديث رقم 14 : أخرجه الترمذي في السنن، کتاب : تفسير القرآن عن رسول اﷲ صلي الله عليه وآله وسلم، باب : ومن سورة ص، 5 / 366 - 368، الرقم : 3233 - 3235، والدارمي في السنن، کتاب الرؤيا، باب : في رؤية الرب تعالي في النوم، 2 / 170، الرقم : 2149، وأحمد بن حنبل في المسند، 1 / 368، الرقم : 3484، 4 / 66، 5 / 243، الرقم : 22162، 23258، والطبراني في المعجم الکبير، 8 / 290، الرقم : 8117، 20 / 109، 141، الرقم : 216، 690، والروياني في المسند، 1 / 429، الرقم : 656، 2 / 299، الرقم : 1241، وأبويعلي في المسند، 4 / 475، الرقم : 2608، و ابن أبي شيبة في المصنف، 6 / 313، الرقم : 31706، والشيباني في الآحاد والمثاني، 5 / 49، الرقم : 2585، وعبد بن حميد في المسند، 1 / 228، الرقم : 682، وابن أبي عاصم في السنة 1 / 203، الرقم : 465، إِسْنَادُهُ حَسَنٌ، وَرِجَالُهُ ثِقَاتٌ. وعبد اﷲ بن أحمد في السنة، 2 / 489، الرقم : 1121، والحکيم الترمذي في نوادر الأصول، 3 / 120، والمنذري في الترغيب والترهيب، 1 / 159، الرقم : 591، وابن عبد البر في التمهيد، 24 / 323، وابن النجاد في الرّد علي من يقول القرآن مخلوق، 1 / 5856، الرقم : 76 - 78، والهيثمي في مجمع الزوائد، 7 / 176 - 178.
 
Top