aaj bht busy tha kal dunga in sha AllahJAZAKALLAH khair cheerful bro!
n nice question excalibur bro,,muje bhi in k jawabat chahiye!
MASHA'LLAH, very nice topic, aur beshak Qur'an se barh kr hamare liye aur kuch bhi nahin, kyunk ye ALLAH ka kalaam hai ...
Laikin mera ek question hai, ab mujhe ye clear nahin k yahan DOSTI se kiya muraad hai, Laikin suppose agr ap kuffar ko Islam ki dawat dena chahte ho, to kiya us soorat main ap un se dosti nahin karo gay? For example, I live in UAE, yahan bohat se indian, sri lankan, non muslims offices main aur har jagah kam krte hain, Agr ap un ki taraf nafrat ka izhar karo gay, to un k zehen main Islam ki ek negative image baney gi, jabkeh Islam to aman ka deen hai, to phr kaise ap un ko ye sabit karo gay k hum un se behter hain?
Main bhi ek insan hon, ghalat bhi ho sakta hon, main just apna mind clear krna chahta hon ......
Even Hazrat Muhammad (PBUH) Makkah k mushrikeen k liye dua kiya krte thay, aur un k liye roya krte thay, k ALLAH un ko bhi hidayat dey kyunk wo na samajh hain, wo nahin jantey ...... Un ko rah-e-raast pe laney k liye kitni taklefein bardasht ki, Wo burhi aurat wala waqiya to sab ko yaad ho ga, jo roz AP (S.A.W.W) pe gandagi phenka krti thi, aur ek din us ne aisa nahin kiya, to AP (S.A.W.W) ne logon se pocha k wo khairiet se to hai aur us se milne bhi gaye ........
To kiya ap ko nahin lagta k agr hum bhi kuffar se aisa salook karen gay, to shayad koi hamare aise behavior se impress ho k Islam qabool kr le .... Bajaye is k k hum un se nafrat karen, jis se k un k dil main aur bhi zyada Islam k khilaf nafrat paida ho .....
Main individual level pe baat kr raha hon, yahan main india, america ya politics ki baat nahin kr raha ....
Aur ek last question, suppose ap k paros main koi non-muslim rehta hai .... To kiya ap ek parosi k haqooq ada karen gay jo Islam ne sikhaye hain? Ya phr us se bilkul baat hi nahin karen gay? kyunk wo kafir hai?
Kuch zyada hi lambi post ho gayi , I know mostly log pora parhen gay bhi nahin hehe
And please correct me if I am wrong ... ALLAH hum sab ko hidayat dey, AMEEN
Bilkul Durust farmaia, & Kon hoga jo Quran ki bat ka inkar kare,lekin ap ne Hamare SawaL par GHOR hi nahi kia.بھائی یہ قرآن کی آیت ہیں اس میں الله کی حکمت ہے جسکا رد کرنا ایک مسلمان کے لئے جایز نہیں ہے بھائی اگر غیر مسلم کو اسلام کی دعوت دینے مقصد ہے تو ضرور آپ اس سے معاملہ رکھ سکتے ہیں لیکن مجھے بتاؤ آج کون ایسے کرتا ہے اکثر لوگ تو اپنے تجارتی غرض سے یا پھر ٹائم پاس کے لئے ہنسی مذاق کے لئے دوستی کرتے ہیں چند دلائل آپکی خدمات میںکفار سے دوستی کرنے والوں کے لیے عذاب الیم کی بشارت ہےبَشِّرِ ٱلْمُنَٰفِقِينَ بِأَنَّ لَهُمْ عَذَابًا أَلِيمًا ﴿138﴾ٱلَّذِينَ يَتَّخِذُونَ ٱلْكَٰفِرِينَ أَوْلِيَآءَ مِن دُونِ ٱلْمُؤْمِنِينَ ۚ أَيَبْتَغُونَ عِندَهُمُ ٱلْعِزَّةَ فَإِنَّ ٱلْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًۭا﴿139﴾ترجمہ: (اے پیغمبر) منافقوں (یعنی دو رخے لوگوں) کو بشارت سناد دو کہ ان کے لئے دکھ دینے والا عذاب (تیار) ہے جو مومنوں کو چھوڑ کر کافروں کو دوست بناتے ہیں۔ کیا یہ ان کے ہاں عزت حاصل کرنا چاہتے ہیں تو عزت تو سب اللہ ہی کی ہے (سورۃ النساء،آیت 138-139)تَرَىٰ كَثِيرًۭا مِّنْهُمْ يَتَوَلَّوْنَ ٱلَّذِينَ كَفَرُوا۟ ۚ لَبِئْسَ مَا قَدَّمَتْ لَهُمْ أَنفُسُهُمْ أَن سَخِطَ ٱللَّهُ عَلَيْهِمْ وَفِى ٱلْعَذَابِ هُمْ خَٰلِدُونَ ﴿80﴾
ترجمہ: تم ان میں سے بہتوں کو دیکھو گے کہ کافروں سے دوستی رکھتے ہیں انہوں نے جو کچھ اپنے واسطے آگے بھیجا ہے برا ہے (وہ یہ) کہ اللہ ان سے ناخوش ہوا اور وہ ہمیشہ عذاب میں (مبتلا) رہیں گے (سورۃ المائدہ،آیت80)کفار سے دوستی کسی بھی وقت اللہ کے عذاب کا باعث بن سکتی ہےيَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ لَا تَتَّخِذُوا۟ ٱلْكَٰفِرِينَ أَوْلِيَآءَ مِن دُونِ ٱلْمُؤْمِنِينَ ۚ أَتُرِيدُونَ أَن تَجْعَلُوا۟ لِلَّهِ عَلَيْكُمْ سُلْطَٰنًۭا مُّبِينًا ﴿144﴾ترجمہ: اے اہل ایمان! مومنوں کے سوا کافروں کو دوست نہ بناؤ کیا تم چاہتے ہو کہ اللہ تعالیٰ کو اپنے خلاف (عذاب کے لیے) واضح ثبوت دے دو؟ (سورۃ النساء،آیت144)اور بھی دلائل ہیں لیکن میں سمجھتا ہوں یہ کافی ہیں مزید ایک تھریڈ لگا دونگا اس پر ان شاء الله [DOUBLEPOST=1342079621][/DOUBLEPOST]eXcalibuR hoorain ~Unknown~ Detective ~Zeest~ Tooba Khan Zayneb *SHOAIB* mirza37 Hans_Mukh
JAZAKALLAH Khair!واضح رہے کہ کفار کے ساتھ تعلقات کی چار قسمیں ہیں ،(وہ چاروں قسمیں ان کے احکام کے ساتھ ملاحظہ فرمائیں)۔(۱)موالات :یعنی قلبی محبت اور دوستی ، یہ کسی غیر مسلم سے کسی بھی حال میں قطعاً جائز نہیں۔(۲)مواسات : یعنی ہمدردی خیر خواہی اور نفع رسانی ، اس کی اجازت ہےلیکن جو کفار مسلمانوں کے خلاف برسر پیکار ہوں ان کے ساتھ اس کی بھی اجازت نہیں۔(۳)مدارات :یعنی ظاہری خوش خلقی اور رکھ رکھاؤ، یہ بھی غیر مسلموں کے ساتھ جائز ہے ، بشرطیکہ اس سے مقصود ان کو دینی نفع پہنچانا ہو یا وہ کبھی بحیثیت مہمان آئے ہوئے ہوں یا ان کے شر اور فتنہ سے خود کو بچانا مقصود ہو۔(۴)معاملات : یعنی کفار سے تجارت ، صنعت و حرفت اور کاروباری روابط رکھنا ، یہ بھی جائز ہیں البتہ اگر ایسی حالت ہو کہ اس سے عام مسلمانوں کو نقصان پہنچنے کا اندیشہ ہو تو جائز نہیں۔
masrufiat ki waje se jawab der se dera huBilkul Durust farmaia, & Kon hoga jo Quran ki bat ka inkar kare,lekin ap ne Hamare SawaL par GHOR hi nahi kia.
Ham ye maloom karna chate hain k In Aayat me HUKUM Aam hai ya Khas?
Kiun k GHER Muslim se buhat se taluqat ka hamen Hukam dia hen,
js ka ham ne Zikar kia, jese Ahl -e-Kitab se shadi, zahir hai ye taluq dwsti se ziada mazboot he,& is par aik nasal ki Bunyad hai.
رجمہ: (اے پیغمبر) منافقوں (یعنی دو رخے لوگوں) کو بشارت سناد دو کہ ان کے لئے دکھ دینے والا عذاب (تیار) ہے جو مومنوں کو چھوڑ کر کافروں کو دوست بناتے ہیں۔ کیا یہ ان کے ہاں عزت حاصل کرنا چاہتے ہیں تو عزت تو سب اللہ ہی کی ہے (سورۃ
النساء،آیت138-
139
is ayat mai bHiیعنی دو رخے لوگوں ka zikar hai.
mere Khatal me ap Tehqeeq kare k in Ayat ka taluq aam he ya Khas.
hadees me hy kullu bidatin zalala kullu zalalatin finnarbaad may biddaton ya firoqn pe chla jata hay to kia usse kafir kaha jaayega?
Aap ki bat samjh aati Hai , lekin Ye Usool kaha se bayan Huy?واضح رہے کہ کفار کے ساتھ تعلقات کی چار قسمیں ہیں ،(وہ چاروں قسمیں ان کے احکام کے ساتھ ملاحظہ فرمائیں)۔(۱)موالات :یعنی قلبی محبت اور دوستی ، یہ کسی غیر مسلم سے کسی بھی حال میں قطعاً جائز نہیں۔(۲)مواسات : یعنی ہمدردی خیر خواہی اور نفع رسانی ، اس کی اجازت ہےلیکن جو کفار مسلمانوں کے خلاف برسر پیکار ہوں ان کے ساتھ اس کی بھی اجازت نہیں۔(۳)مدارات :یعنی ظاہری خوش خلقی اور رکھ رکھاؤ، یہ بھی غیر مسلموں کے ساتھ جائز ہے ، بشرطیکہ اس سے مقصود ان کو دینی نفع پہنچانا ہو یا وہ کبھی بحیثیت مہمان آئے ہوئے ہوں یا ان کے شر اور فتنہ سے خود کو بچانا مقصود ہو۔(۴)معاملات : یعنی کفار سے تجارت ، صنعت و حرفت اور کاروباری روابط رکھنا ، یہ بھی جائز ہیں البتہ اگر ایسی حالت ہو کہ اس سے عام مسلمانوں کو نقصان پہنچنے کا اندیشہ ہو تو جائز نہیں۔