thumma ameen: ثمّ امینthumma ameen
summa ameen
maine urdu nahi likha arabi likha hythumma, تھما
: ثمّ امین urdu me ye word sae hai lkn ye btaoo eng me "th" تھ ki awaz deta hai na k ثمّ ki
haan tu ye btaoo na k arabic me likha hai parhne wala einstein thori hai k pta chal jayemaine urdu nahi likha arabi likha hy
aap ثمّ aur سمّ likh kar batao roman me
urdu me koi summa ya thuma nahi hota arabi me hi hota hyhaan tu ye btaoo na k arabic me likha hai parhne wala einstein thori hai k pta chal jaye
oklkn hume tu ati hai na aur main new era k einstein ki baat kr rahi hoon usay sb kuch ata hai
thumma ameenbht achi informative thread hai bht kuch pata chala issey..
JazakAllah Khair : )..
Allah Ta'ala hum subko naik hidayat ata fermaye (aameen)
Aslamoalikum
yahan b aik sawal poochna chahti hoon.............kia Muharram k ilawa b hum koi nafli rozy rakhain to aik roza rakhna makro ho ga yee yeh sirf Muharram k rozy k liay hay?عاشوراء کے ساتھ ۹ یا ۱۱/ محرم کا روزہ بعض روایات سے معلوم ہوتا ہے کہ ”نبی اکرم ﷺ نے یہود کی مشابہت سے بچنے کے لئے اس کے ساتھ نویں محرم کا روزہ رکھنے کاارادہ ظاہر فرمایا تھا“۔چنانچہ صحیح مسلم کی روایت ہے ، ابن عباس اس حدیث کے راوی ہیں کہ” جب رسول اللہ ﷺ نے عاشوراء کا روزہ رکھا اور لوگوں کو رکھنے کا حکم دیا تو لوگوں نے عرض کیا کہ اے اللہ کے رسولﷺ ! یہ تو ایسا دن ہے جس کی یہود و نصاریٰ بڑی تعظیم کرتے ہیں تو آپ ﷺنے یہ سن کر فرمایا کہ آئندہ سال ان شاء اللہ ہم دس محرم کے ساتھ نو محرم کا بھی روزہ رکھیں گے۔اگلا سال آنے سے قبل آپ ﷺ وفات پاگئے“۔ (صحیح مسلم/ مشکوٰة: ص ۱۷۹)ایک روایت میں ذکر ہے کہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایاکہیہود دس محرم کا روزہ رکھتے ہیں۔ تم ان کی مخالفت کرو اور اس کے ساتھ نو تاریخ کا روزہ بھی رکھو۔اور عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ سے مروی ایک روایت سے اس کی تائید بھی ہوتی ہے کہ انہوں نے فرمایا: ”صوموا التاسع والعاشر وخالفوا اليهود“ (السنن الکبری للبیہقی : ص۲۷۸/ ج۴) ”نو اور دس (دونوں کا) روزہ رکھو اور یہود کی مخالفت کرو۔ “اس سلسلے میں حضرت عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ سے مروی یہ حدیث بھی ذکرکی جاتی ہے کہ نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”لئن بقيت لآمرن بصيام يوم قبله أو يوم بعد يوم عاشوراء“” اگر آئندہ سال میں زندہ رہا تو میں یہ حکم ضرور دوں گا کہ دسویں محرم سے پہلے یا اس کے بعد (یعنی گیارہویں محرم) کا ایک روزہ (مزید) رکھو۔“یہ روایت مسندحمیدی (۴۸۵) اور سنن کبریٰ از بیہقی (۴/۲۸۷) میں موجود ہےابن ہمام نے فرمایا کہ”مستحب امر یہ ہے کہ دس تاریخ سے ایک دن پہلے روزہ رکھا جائے پس اگر صرف ایک روزہ رکھا تو مکروہ ہے۔ “اُمّ الموٴمنین حضرت عائشہ رضی اللہ عنہ فرماتی ہیں ”رسول اللہ ﷺ عاشوراء کے روزے کا حکم فرماتے ہیں مگر جب رمضان فرض ہوگیا تو فرماتے تھے جو شخص چاہے روزہ رکھے اور جو چاہے افطار کرے“۔(صحیح بخاری)اور مسنداحمد کی ایک روایت میں ۱۱/ محرم کا ذکر بھی ملتا ہے یعنی ۹ محرم یا ۱۱/ محرم۔[DOUBLEPOST=1353485982][/DOUBLEPOST]@Don @RedRose64 @Nelly @hoorain @Fa!th @Rubi @Detective @Sabah @masoom_se_chahat @*Muskaan*[DOUBLEPOST=1353486433][/DOUBLEPOST]@ShyPrincess @cute bhoot @yoursks @Piyari @neevrap @Naughty Cat @S_ChiragH @Anokhi_Laadli @*SHOAIB* @Afshan49
sog islam me teen din se zyada jaez nahi ye hadees se sabit hy sirf biwi ko apne shohar k lie 4 mahine 10din ke sog ki ijazat hy to hazrat hussain raziallahu anhu ki shahadat ko kayi saal beet gae to kese hadees ko radd karke ham sog karenge? aqeedat wohi sahi hoti hy jo islam ne batai ho kya hussain raziallahu anhu ne kaha mere baad meri shahadat ka sog manao mere nana ki hadees ki mukhalifat karke ?Aslamoalikum
Bhai jahan tk main janti hoon hum is maheeny main isliay shadi wgera nahi krty k yeh maheena shahadat ka hay or har koi sogwar hota hay........wesy mainy apny khandan main kisi say b nahi suna k is maheeny main Nikaah jaiz nahi hay.........yaa yeh maheena kisi b kaam k liay behtr nahi hay...Baat to sirf aqedat ki hoti hay.......
aik sawal poochna chahon ge..........
Kia is maheeny ki Mubarak dena theek hay?
hmmm...........sahisog islam me teen din se zyada jaez nahi ye hadees se sabit hy sirf biwi ko apne shohar k lie 4 mahine 10din ke sog ki ijazat hy to hazrat hussain raziallahu anhu ki shahadat ko kayi saal beet gae to kese hadees ko radd karke ham sog karenge? aqeedat wohi sahi hoti hy jo islam ne batai ho kya hussain raziallahu anhu ne kaha mere baad meri shahadat ka sog manao mere nana ki hadees ki mukhalifat karke ?
mubarakbaadi dene ke talluq se to koi hadees meri nazar me nahi wallahu aalam
agr ap har mahine jese sunnat se sabit hy jumerat aur peer ka roza rakh rahi hy to ye jaez hy iske elawa aap alag se rakhna chahti hy nafil roza to behtar hy do roze rakhe wallahu aalam[DOUBLEPOST=1353487004][/DOUBLEPOST]@*Muskaan* sorry my kehne me galat kaha ek din ka roza rakh sakte hy lekin sirf jumma nahiyahan b aik sawal poochna chahti hoon.............kia Muharram k ilawa b hum koi nafli rozy rakhain to aik roza rakhna makro ho ga yee yeh sirf Muharram k rozy k liay hay?
in sha Allah bhai@*Muslim* - jazaakAllah Khair
inshaAllah poori koshish hogi keh 9th and 10th ka roza rakhun, do remember in prays
shukriya bhai.......agr ap har mahine jese sunnat se sabit hy jumerat aur peer ka roza rakh rahi hy to ye jaez hy iske elawa aap alag se rakhna chahti hy nafil roza to behtar hy do roze rakhe wallahu aalam[DOUBLEPOST=1353487004][/DOUBLEPOST]@*Muskaan* sorry my kehne me galat kaha ek din ka roza rakh sakte hy lekin sirf jumma nahi
my thori der me apko details bataunga in sha Allah[DOUBLEPOST=1353487234][/DOUBLEPOST]
صرف ايك دن كا روزہ ركھنا جائز ہے، ليكن اگر يہ صرف جمعہ يا صرف ہفتہ يا پھر دس محرم كا ہو تو پھر مستحب يہ ہے كہ اس كے ايك دن قبل يا ايك دن بعد روزہ ركھا جائے.ليكن اتوار يا سوموار يا منگل يا بدھ يا جمعرات كا اكيلا روزہ ركھنے ميں كوئى حرج نہيں، بلكہ سوموار اور جمعرات كا روزہ ركھنا تو سنت ہے.ابو ہريرہ رضى اللہ تعالى عنہ بيان كرتے ہيں كہ ميں نے رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كو يہ فرماتے ہوئے سنا:" تم ميں سے كوئى بھى جمعہ كا روزہ مت ركھے، الا يہ كہ اس سے پہلے دن يا بعد والے دن بھى روزہ ركھے، يا پھر وہ اس دن كے اس كى روزہ ركھنے كى عادت كے موافق آ جائے "صحيح بخارى حديث نمبر ( 1985 ) صحيح مسلم حديث نمبر ( 1144 ).مسلم شريف كى روايت ميں ہے:" ايام ميں جمعہ كے دن روزہ ركھنے كو خاص مت كرو "[DOUBLEPOST=1353487259][/DOUBLEPOST]@*Muskaan*