ایک طرف آپ کہتے ہو مولویوں کہ نہ مانو صرف قرآن اور حدیث پڑھو اور دوسری طرف قرآن بھی کسی مولوی کا ترجمہ کیا پڑھتے ہو تو پھر یہ کون سی تحقیق ہے.
آپ نے ترجمہ والا قران اٹھایا جو کسی مولوی کاکیا گیا ہے اور پھر ایک طرف کہتے ہیں کہ مولوی کی بات نہ مانو. اس بات سے اب میں کیا سمجھوں.
جب کسی مولوی کی بات ماننی نہیں تو پھر ترجمہ والا قران جو کسی مولوی نے تشریح اور ترجمہ کیا ہے آپ کیوں اٹھاو..
پھر کیا آپ نے تحقیق کی کہ آپ نے جس مولوی کا ترجمہ اٹھایا وہ صحیح ہے.
آپ یہ تحقیق کیسے کرو گے کہ کون سا مولوی صحیح کہہ رہا ہے اور کون ساغلط.
قران کی آیت کا ترجمہ تو مرزا قادیانی بھی کرتا ہے تو آپ کیسے تحقیق کریں گے کہ اس کا ترجمہ غلط ہے.
ترجمہ تو منکر حدیث بھی آیات کا کرتے ہیں تو آپ کیسے تحقیق کرو گے کہ اس نے صحیح ترجمہ کیا یا غلط.
جیسا آج کل کے نام نہاد محقق جو قران اور حدیث کا نام لے کر واضح حضرت عیسیٰ علیہ سلام کی حیات کا انکار کرتے ہیں تو آپ اس کی تحقیق خود کیسے کرو گے.
اور کچھ لوگ قران اور حدیث کا نام لے کر ائمہ کرام رحمہ اللہ کی گستاخیاں کرتے ہیں اور لوگوں کے دلوں میں ان کے لئے نفرت پیدا کرتے ہیں نام تو وہ بھی قران اور حدیث کا لے رہے ہیں تو آپ کیسے تحقیق کرو گے کہ وہ صحیح ہیں یا غلط.
اپ نے آیات کی بات کی تو میں کئی آیات دکھا سکتا ہوں جہاں ہر فرقے کی الگ تشریح ہے اور سب کہتے ہیں کہ قرآن سے یہ ثابت ہے تو آپ کس کی تحقیق مانو گے.
یہ بات بلکل واضح ہے کہ آپ اہلحدیث ہو تو آپ صرف اہلحدیث کا ترجمہ ہی صحیح مانو گے اور کبھی تحقیق نہیں کرو گے کہ مولوی نے جو ترجمہ کیا وہ صحیح ہے یا غلط.
بات حدیث کی ہے تو حدیث صحیح ہے یا ضعیف اس کی تحقیق آپ کیسے کریں گے.
اگر آپ نے ہر حدیث کی تحقیق کر کے اس پہ عمل شروع کیا ہے تو آپ نے تحقیق کیسے کی کہ یہ حدیث صحیح ہے اور یہ غلط.
حدیث کی کتاب آپ ترجمے کے بغیر پڑھ نہیں سکتے کسی مولوی کا ترجمہ اٹھاتے ہو اور پھر کہتے ہو کہ مولوی کی بات چھوڑ کر قران اور حدیث پڑھو. یہ کہاں کی تحقیق ہے.
جیسی تحقیق آپ کہہ رہے ہو اس سے تو یہ ثابت ہوتا ہے کہ ہر کوئی اپنی مرضی سے قران اور حدیث بیان کر کے جس کو چاہے غلط کہہ دے اور جس کو چاہے گمراہ اور جہنمی کہہ دے جیسا لوگ یہاں کہہ رہے ہیں پھر جب اعتراض کیا جائے تو جواب میں جان چھڑانے کے لئے صرف یہ کہہ دیا جائے کہ ہم تو صرف قران اور حدیث کو مانتے ہیں کسی مولوی اور امام کو نہیں.
یہ تو قادیانیوں لعنتیوں کی طرح تحقیق ہو گئی کہ وہ قران کی آیت پڑھ کر کہتے ہیں کہ عیسیٰ علیہ سلام وفات پا چکے ہیں جواب میں جب کہا جائے کہ تمام امت مسلمہ اس بات پہ متفق ہیں کہ عیسیٰ علیہ سلام زندہ ہیں تو پھر یہ کہتے ہیں کہ ہم تو قرآن اور حدیث پیش کرتے ہیں جبکہ تم لوگ اماموں کی بات کرتے ہو.
جب آیت بیان کر دی جائے تو پھر کہتے ہیں کہ تمہارا ترجمہ غلط اور ہمارا صحیح.
جب کسی بھی اکابر کی تشریح بیان کر دی جائے تو وہی اعتراض جو آج لوگ قران اور حدیث کا نام لے کر ائمہ کرام رحمہ اللہ پہ کرتے ہیں کہ ہم ان اماموں کا مانتے ہیں لیکن قران اور حدیث کے خلاف کسی کی بات حجت نہیں اور ہم قرآن اور حدیث پیش کرتے ہیں اور تم اماموں کی بات کرتے ہو.
پھر بھلے ان کو مرزا قادیانی لعنتی اور اس کے جاہل پادریوں کے 100 حوالے بھی دو وہ اپنی اسی رٹ پہ قائم رہتے ہیں کہ ہم قرآن اور حدیث پیش کرتے ہیں اور تم مانتے نہیں ہو.
پھر تو بس ایک آیت پیش کر اور ایک حدیث پیش کر کے بس کہہ دو کہ ہم نے قران اور حدیث پیش کر دی اب بھلے جس کی بھی تشریح پیش کرو وہ غلط اور ہماری پیش کردی تحقیق اور ترجمہ صحیح.
[/quote]
ایک طرف آپ کہتے ہو مولویوں کہ نہ مانو صرف قرآن اور حدیث پڑھو اور دوسری طرف قرآن بھی کسی مولوی کا ترجمہ کیا پڑھتے ہو تو پھر یہ کون سی تحقیق ہے.
آپ نے ترجمہ والا قران اٹھایا جو کسی مولوی کاکیا گیا ہے اور پھر ایک طرف کہتے ہیں کہ مولوی کی بات نہ مانو. اس بات سے اب میں کیا سمجھوں.
جب کسی مولوی کی بات ماننی نہیں تو پھر ترجمہ والا قران جو کسی مولوی نے تشریح اور ترجمہ کیا ہے آپ کیوں اٹھاو..
پھر کیا آپ نے تحقیق کی کہ آپ نے جس مولوی کا ترجمہ اٹھایا وہ صحیح ہے.
آپ یہ تحقیق کیسے کرو گے کہ کون سا مولوی صحیح کہہ رہا ہے اور کون ساغلط.
hmmmmmmmm walaikum Assalam mohsin bhai
mohsin bhai ek baat batain aap ek quran parhte hain jiska tarjuma yaqinan kisi molvi ne kya hai or woh tarjuma tamaam molviyon ke kye hoye Quran ke tarjume jesa hi hai or uske main koi farq hi nhi hai to us tarjume per yaqin na karne ki kya wajha honi chahye?
or main ek quran ka tarjuma parhta hon jo kisi molvi ki tarf se kya gaya hota hai lekin main yeh dawa kr rha hon ke woh tarjuma baqi molviyon ki tarf se kye gaye tarjume jesa hi hai or us main koi farq b mojod nahi to yeh ilm mujhe asmaan se nazil hoa hai?mere bhai aap tehqeeq karenge to hi to yeh baat keh sakenge lekin aap sirf apne molviyon ki tarf se pesh krdah quran hi parhte rahenge or baqi molviyon ki tarf se kye gaye tarjume ko ghalt kehte rahenge to aap muqallid hi rahenge or apne molvion ki pervi karne wale hi rahenge muhaqqiq to tab banenge na jab aap kisi dusre aalim ka kya hoa tarjume wala quran parhenge or us main ghalti nikalenge ya uske tarjume ko ghalt kahenge
mere bhai aap dusren imaamon ki tarf se kye gaye tarjume wale ko Quran ko to parhte hi nhi ho sirf apne molviyon ki tarf se boli gayin baaten hi bolte ho warna agr ap dusron molviyon ki tarf se kye gaye tarjume wale Quran ko parhenge to aapko pta chale ga ke Quran ke tarjume ko change krne ki himmat koi musalman kar hi nhi pata woh to just logic hi change kr deta hai ke jahan Allah ne rasool SAW ko Muhammad keh ker pukara to wahan usne us Muhammad ko ghaib ka ilm janne wala Muhammad keh dya lekin yeh baat b apko tabi pta chalegi jab mere bhai aap tehqeeq ki tarf ayenge
or han is se achi tehqeeq yeh ho sakti hai ke aap arbi ka khud tarjuma karlen arbi seekh ker i knw yeh apke lye or hamare lye thora mushkil kaam hojaiga to mere bhai phir uss tarjume per yaqin rakhiye ke jis tarjume per tamaam aalim muttafiq hain lekin khudara kisi per to yaqin rakhiye ab ye to koi baat nhi hoi na ke aap sirf ussi Quran per yaqin krenge jo apko apke molviyon ki tarf se muhor lga mila hai or jis Quran ke tarjume per itne zyada tazaad b paya jata hai?
.
قران کی آیت کا ترجمہ تو مرزا قادیانی بھی کرتا ہے تو آپ کیسے تحقیق کریں گے کہ اس کا ترجمہ غلط ہے.
ترجمہ تو منکر حدیث بھی آیات کا کرتے ہیں تو آپ کیسے تحقیق کرو گے کہ اس نے صحیح ترجمہ کیا یا غلط.
جیسا آج کل کے نام نہاد محقق جو قران اور حدیث کا نام لے کر واضح حضرت عیسیٰ علیہ سلام کی حیات کا انکار کرتے ہیں تو آپ اس کی تحقیق خود کیسے کرو گے.
اور کچھ لوگ قران اور حدیث کا نام لے کر ائمہ کرام رحمہ اللہ کی گستاخیاں کرتے ہیں اور لوگوں کے دلوں میں ان کے لئے نفرت پیدا کرتے ہیں نام تو وہ بھی قران اور حدیث کا لے رہے ہیں تو آپ کیسے تحقیق کرو گے کہ وہ صحیح ہیں یا غلط
qasam se yar mohsin bhai maine apki pichli post read ki thi or ab yeh post read ki to yaqin karen mujhe feel hogaya ke pichli post ka jo reply maine dya tha woh bekaar hi dya tha kyunke woh post apne read hi nhi ki ya phir read krne ke bad samjhi hi nhi ya phir samjhne ke bad b muje uljhane ke lye wohi posting dobara post kardi aap mirza qadiyani ke tarjume ki bat kr rhe haina? aap muje mirza qaadiyani ka koi ek bhi Quranic nuskha pesh karen ke jis Qurani nuskhe per tamaam alimon ka ittifaq hai ke yeh sahi nuskha hai phir main apki baat b man leta hon ke waqi quran ka tarjuma to ghair muslim b sunate hain jo tarjuma sahi b hota hai
munkar e hadees ki tarf se kye gaye tarjuma apke apne aalim ke kye gaye tarjume ke jesa hi hoa to apke pas kya reason hogi munkar e hadees ke tarjume ko ghalt kehne ke lye?
jesa ke aaj kal naam nihaad muhaqqiq jo quran o hadees ka naam le ker waazeh tor per hazrat eesa aleh salam ki hayat ka inkar karte hain aap unki tarf se kye gaye Qurani tarjume ko kis reason per ghalt kahenge jab unki tarf se kya gaya tarjuma aapke aalimon ki tarha hi hoa to?
or kuch log jo Quran o hadees ka naam le ker aima karaam ra ki gustaakhiyan karte hain or logon ke dilon main nafrat paida kar rhe hain unki tarf se kya gaya QUran ka tarjuma aapke apne aalimon ki tarf se kye gaye tarjume ki tarha hi hoa to aap kis reason pr unke tarjume ko ghalt kahenge?
AGAR UNKE TARJUME KO GHALT KEHNE KI REASON YEH HOGI KE APNE BAQI TAMAAM AALIMON KI TARF SE KYA HOA TARJUMA READ KYA HAI OR INKA TARJUMA BAQI AALIMON KI TARF SE KYE GAYE QURANI TARJUME SE MUKHTALIF HAI TO AAP MUHAQIQQ HAIN AAPNE TEHQEEQ KI HAI
LEKIN APNE UNKE TARJUME KO GHALT SIRF IS WAJAH SE KAHA HAI KE WOH MUNKAR E HADEES HAIN GHAIR MUSLIM HAIN AIMA KARAAM RA KI GUSTAKHIYAN KARTE HAIN TO AAPNE JUST TAQLEED KI HAI APNE MOLVIYON KI TARF SE BOLE GAYE ALFAAZ DUHRAYEN HAIN AAPNE TEHQEEQ KI BINA PER BAAT NAHI KI APNE US JANWAR KI TARHA APNA MOUN MORA HAI JIS JANWAR KA MALIK US JANWAR KI RASSI PAKAR KR APNI MARZI SE KISI B TARF MOUN MOR DETA HAI
اپ نے آیات کی بات کی تو میں کئی آیات دکھا سکتا ہوں جہاں ہر فرقے کی الگ تشریح ہے اور سب کہتے ہیں کہ قرآن سے یہ ثابت ہے تو آپ کس کی تحقیق مانو گے.
یہ بات بلکل واضح ہے کہ آپ اہلحدیث ہو تو آپ صرف اہلحدیث کا ترجمہ ہی صحیح مانو گے اور کبھی تحقیق نہیں کرو گے کہ مولوی نے جو ترجمہ کیا وہ صحیح ہے یا غلط.
بات حدیث کی ہے تو حدیث صحیح ہے یا ضعیف اس کی تحقیق آپ کیسے کریں گے.
اگر آپ نے ہر حدیث کی تحقیق کر کے اس پہ عمل شروع کیا ہے تو آپ نے تحقیق کیسے کی کہ یہ حدیث صحیح ہے اور یہ غلط.
حدیث کی کتاب آپ ترجمے کے بغیر پڑھ نہیں سکتے کسی مولوی کا ترجمہ اٹھاتے ہو اور پھر کہتے ہو کہ مولوی کی بات چھوڑ کر قران اور حدیث پڑھو. یہ کہاں کی تحقیق ہے
yar mohsin bhai maine sirf ayaat ke tarjume ki baat ki thii yar wohi baat dobara keh kr apko samjhane ki koshish kr leta hon ke Alhamdulillahe Rabbil Alameen is ayat ka tarjuma tamaam firqajaat ke quran main isi jesa hota hai ke tamaam tareefen Allah ke liye hi hain ya tamaam tareefon ke laiq sirf Allah hai to jo tarjuma keh rha hota hai ap log us per yaqin krne ke bajai Apne molviyon ke dimaagh se sochi gayin tashreehaat per yaqin kyun kr lete hain?
aap baat kr rhe ho ke ap aise kayi ayaat dikha sakte ho jiski alag alag tashreeh ki gayi hai to mere bhai tashreeh to aap kisi ashaar ki utha ker b dekh len hr insaan ne apni soch ke mutabiq hi ki hogi tashreehat to hoti hi change hain aap tarjume ki baat ki jiye na plz molviyon ki tashreehat per kyun agaye?
or jo uske bad apne baat ki hai ke main ahle hadees hon or isliye apni molviyon ki tarf se sunayi gayi hadees ko sahi manonga to tehqeeq kaise karunga to plz iske javab ke liye aap dobara meri pichli posting read ki jiye maine hadees ki tehqeeq ke liye ek lamba chora lacture pesh kya tha but maine start main hi kaha tha na ke apne meri wo posting read hi nhi ki isliye majboran dobara se woh lamba chora lacture copy pest kr deta hn is ummed per ke aap hadees ko tehqeeq krna to seekh len atleast
to mere bhai is muamle per sab se pehle to hamen us hadees ko bayan krne wale imaam ki image dekhni pare gi ke aya woh ek mustanind or qabil e yaqeen or ek aise muhaddis hain ke jin per kisi makhsos firqe ka hi imaan na ho balke tamaam firqa jaat us imaam ko or un imam ki bayan ki gayi ahadeeson ko sahi samjhte hon
phir hamen us hadees ko bhi dekhna chahiye ke aya woh hadees zayeef to nahi kisi imaam ki tarf se us hadees ke mansokh hone ka zayeef hone ka ya us hadees ke alfaazon ko ghalt istimal karne ka dawa to nhi kya gaya
or iske saath saath hamen us hadees ko riwayat karne wale sahaba karaam rz ke names b read karna chahiye ke us hadees ko riwayat krne wale sahaba karaam rz main aise names shamil hain ke jo ke hamare nabi e Muhammad Sallallahu Alaihi Wasallam ki aankhen e mubarak ke saamne bhi us hadees per amal ya Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ki itaa'at krte rahen hain
phir hamen us hadees ka arbi mattan b read karna chahiye ke aya jo hadees sunayi jaa rhi hai uska arbi mattan b mojod hai ya apni tarf se ijaad kar ke suna di gayi hai or arbi mattan mil jane ke bad agr khud ko arbi samjh na ati ho to kisi arbic language janne wale se us arbic mattan ka tarjuma b karwa lena chahiye
lekin ek maze ki baat btaon mohsin bhai?
YEH SAB KUCH USSI WAQT HI MUMKIN HAI JAB WOH SHAKS TAQLEED KE BAJAI TEHQEEQ KI THAAN LEGA
KYUNKE JO TAQLEED KRNE WALA HOGA USKO YEH SAB KUCH KRNE KI ZARORAT HI PESH NHI ANI USKO SIRF APNE MOLVI KI TARF SE SUNAYI GAYI HADEES PER AANKHEN BAND KAR KE YAQIN HI KRNA HOGA'