dekhen main kisi se promis kr chuka hon ke ab firqawarana behes ka hissa nhi banonga lekin apne mujhse sawal pocha hai to mera haq to banta haina javab dene kaبس میرے بھائی ۔۔۔۔اسی لئے علماء کرام عام مسلمانوں کے لئے تقلید کو واجب قرار دیتے ہیں کہ عام مسلمانوں کی میں علم کی کمی کی وجہ سے مسئلہ کچھ بیان کیا ہوا ہوتا ہے اور لوگ اپنی کم علمی کے باعث کچھ کا کچھ سمجھ لیتے ہیں ۔۔۔بلکہ ہمارے خیال میں تو ان غیر مقلدین کو بھی عبرت حاصل کرنا چاہیے کہ جب عام مسلمانوں کو تقلید چھوڑنے کی تعلیم دی جاتی ہے تو اس کے کیا نتائج نکلتے ہیں ؟؟؟میرے بھائی آپ صرف اتنا فرمادیں کہ ہمارے جواب میں کون سی عبارت کی وجہ سے آپ نے ہم پر اتنا بڑا الزام لگایا ؟؟؟۔۔۔جو ہم نے اوپر لال کلر سے ہائی لائٹ کیا ہے ؟؟؟
so pehli bat to main yeh kehna pasand karunga ke agar ulma karaam aam musalmanon ke lye taqleed ko wajib qarar dete hain to phir Quran or Muhammad SAW ne kyun wajib qarar nhi dya?apke khayal main hamare imaam MUhammad SAW se zyada ilm rakhte hain?
chalo agr hum yeh maan bhi lete hain ke MUhammad SAW ne bhi taqleed ko wajib qarar dya hai to phir ap log kyun quran ki ayaton ki or Muhammad ki ahadeeson ki taqleed karne ke bajai apne apne pasand kardah imamon ki taqleed kar rhe hote hain?
nd akhir main apne yeh pocha hai ke maine kis ibarat ki wajah se ap per Muhammad ki zuban e mubarak se ada honi wali baat main fault nikalne ka ilzam lagaya hai to apki woh ibarat yeh rahi
تو ایک مثال پیش خدمت ہے ...امید ہے کہ آپ اس پر غور فرماکر جواب عنایت فرمائیں گے :
جامع ترمذی کی حدیث میں ہے کہ :
عن ابی ھریرہ ان رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم قال لاوضوء الا من صوت اوریح"
یعنی حضرت ابو ھریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلیٰ اللہ علیہ وسلم نے ارشاد فرمایا کہ وضو اسی وقت واجب ہے جب کہ یا آواز ہو یا بدبو ہو
اسی کے ساتھ جامع ترمذی کی حدیث ہے :
اذا کان احد کم فی المسجد فوجدریحابین الیتیہ فلا یخرج حتی یسمع صوتا اویجد ریحا"
(جامع ترمذی ج 1 ص 31 باب ماجاء فی الوضوء من الریح)
یعنی اگر تم میں سے کوئی شخص مسجد میں ہو اور اسے اپنے سرینوں کے درمیان ہوا محسوس ہو تو وہ اس وقت تک مسجد سے (بہ ارادہ وضو)نہ نکلے جب تک اُس نے (خروج ریحکی) آواز نہ سنی ہو یا اس کی بدبو محسوص نہ کی ہو
تو جب ایک عام مسلمان کو اپنے امام کا فتوی معلوم ہے کہ محض ریح خارج ہوجانے پر وضو ٹوٹ جاتا ہے (چاہے آواز محسوس ہو یا نہ ہو اور چاہے بدبو آئے یا نہ آئے).... لیکن جب ایک عام مسلمان کو اپنے امام کا قول چھوڑ کر حدیث پر عمل کرنے کی تعلیم دی گئی اور جب اس عام مسلمان کے پاس اوپر پیش کردہ احادیث علم میں آئیں ۔۔۔۔ تو وہ عام مسلمان تو بے چارہ ان لوگوں کی دی ہوئی تعلیم (یعنی حدیث کی مخالفت میں کسی امام کا قول نہیں سننا) کی وجہ سے وہ یہ اپنا اصول بنا لے کہ جب تک ریح کی آواز نہیں سنے گا یا بدبو نہیں محسوس کرے گا تب اس کا وضو ساقط نہیں ہوگا....
to main phir apse wohi sawal pochna pasand karunga ke Muhammad SAW ne agar kisi masle ke lye koi farman jaari kardya to phir ap kon hote ho us farman main nuqs nikalne wale?[DOUBLEPOST=1349111262][/DOUBLEPOST]
@tooba
@i love sahabah
@nasirnoman
mujhe aap teeno se sirf yeh pochna hai ke ap log itne dino se lovely se itni zid behes kar rhe ho jabke woh apki har post ke javab main Quran hi to sunata hai to phir mujhe batao agar un qurani ayaton se apka firqa ghalat sabit hota hai to is main us lovely ka ya kisi or shaks ka kya qasur? or apko agar aisa bhi lagta hai ke woh uski bayan kardah ayaton se fasaad phelta hai to yaqeen karen aap kisi b mod se shikayat kar ke dekh len balke directly admin ko hi complain karden lekin koi bhi kuch nhi kar payega agar saamne wala Quran suna raha hoga
islye main phir ap logon se apeal karta hon ke agar ap log apne aqeedeh ko theek samjhte hain to lovely ki tarha usse quran o hadees se sabit karen kyunke kisi bhi musalman ke lye Allah ke Quran se barh ker or Muhammad SAW ke farman se barh ker kuch nhi hota lekin aap log agar isi tarha bina sar pair wali baaten karte rahenge or Qurani ayaton ko jhutlate rahenge to yaqin karen ap apne hi firqe ki image kharab karte rahenge kyunke dekhne wala jab yeh dekhe ga ke ek tarf quran o hadees sunaya ja rha hai jabke dusri tarf un qurani ayaton ko jhutla ker lambi lambi taqreeren ki ja rhi hain to usko zara bhi time nhi lage ga yeh samjhne main ke kon sahi raste per hai or kon ghalt raste per hai
jis tarha mujhe dair nhi lagi thi brelvi se ahl e hadees hone main