Wallpapers Quran Khuwani Eisal E Sawab Ka Zariya ??

  • Work-from-home

Aap Kiya Raaye Hai Is Baaray Mien

  • Yeh Bidat Nhn hai Toh Post Your Comments Why?

    Votes: 0 0.0%

  • Total voters
    7

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,086
1,313
31
Karachi,PK
@kool~nomi

تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
نومی بھائی میں نے اپنی بات واضح بیان کی ہے اور اس پہ دلائل بھی دئیے ہیں.
میں نے جو احادیث پیش کی ان پہ دلائل بھی اکابرین کے حوالوں کے ساتھ دئیے.
آپ نےجو حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی ایک حدیث بیان کی کہ ”اپنے گھروں کو قبرستان نہ بناو“ اس میں میت کے لئے قرآن پڑھنے کی نفی نہیں ہے.
نیچے آپ نے علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا حوالہ دیا تو میرے بھائی ان کا حوالہ اور علامہ ابن قیم رحمہ اللہ ، علامہ شوکانی رحمہ اللہ، علامہ سیوطی رحمہ اللہ کے حوالے پہلے میں بھی دے چکا ہوں.
اور آپ نے سعودیہ کے اکابر علماء کے حوالے دئیے تو بھائی میں نے کہا کہ یہ اختلافی مسئلہ ہے اس میں علماء کی دو رائے ہیں جیسا کہ میں نے خود علامہ سیوطی رھمہ اللہ کا اور علامہ قرطبی رحمہ اللہ کا حوالہ دیا جس میں یہ وضاحت ہے کہ تین ائمہ کرام رھمہ اللہ قرآن پڑھنے کو جائز کہتے ہیں جبکہ امام شافعی رحمہ اللہ جائز نہیں کہتے.
تو اس سے واضح ہو گیا کہ اس میں علمائے کرام کا اختلاف ہے کچھ علماء جائز سمجھتے ہیں اور کچھ نہیں سمجھتے.
علامہ سیوطی رحمہ اللہ نے تو پوری وضاحت کر دی اور میں نے پورا باب پیش کیا ہے لیکن اگر آپ پھر بھی آگے بات کرنا چاہتے ہیں تو میں نے کہا کہ اپ ایسی حدیث پیش کریں جس میں قران کو ایصال ثواب کے لئے پڑھنے سے منع کیا گیا ہو.
چراغ بھائی میں نے تو اپنی دلیل پہ حوالے پیش کئے اور آپ نے اہلحدیث کی بات کی تو میرے بھائی یہ کہاں سے ثابت ہے کہ جن اکابرین کو اہلحدیث مانتے ہوں ان کے حوالے میں نہیں دے سکتا....اپ کی اطلاع کے لئے عرض ہے کہ اگر میں نے اہلحدیثوں کے خلاف ہی حوالہ دینا ہوتا تو ان کے ساتھ ساتھ فتاوی علمائے اہلحدیث کا حوالہ اور نواب صدیق حسن خان رحمہ اللہ کا حوالہ بھی دے دیتا. یہ حضرات بھی ایصال ثواب کے لئے قرآن پڑھنے کو جائز کہتے ہیں.
آپ نے کہا کہ میں نے عقائد بیان کئے ائمہ اربعہ کے تو میرے بھائی یہ عقیدہ نہیں بلکہ ایک اختلافی مسئلہ ہے.
بھائی حدیث تو میں نے بیان کی اور اس حدیث کی وضاحت بھی علامہ سیوطی رحمہ اللہ اور باقی اکابرین سے دی .
اب آپ یہ وضاحت کر دیں کہ ان اکابرین نے غلط بیان کیا یا جو میں نے حوالے دئیے وہ غلط تھے یا ان اکابرین نے جو تشریحات بیان کی ہیں وہ آپ کو قابل قبول نہیں.
آپ اگر صرف اور صرف حدیث پہ ہی بات کرنا چاہتے ہیں جیسا کہ آپ نے مجھے کہا ہے کہ صرف حدیث بیان کروں اور کچھ نہیں تو ٹھیک ہے میں نے حدیث پہلے ہی پیش کر چکا ہوں.
بھائی آپ نے حدیث پیش کی تو اس میں تو ایصال ثواب کے لئے قران پڑھنے کی نفی نہیں ہے.
اور اس میں ہے کہ نیک اولاد جو اس کے لئے دعا کرے تو میرے بھائی نیک اولاد قران نہیں پڑھ سکتی کیا... یا قرآن میں جو دعائیں ہیں اگر نیک اولاد وہ دعائیں پڑھے جو کہ قرآن کی آیات بھی ہیں تو کیا پھر بھی غلط اور بدعت ہے.
پھر آپ ایسی حدیث یہاں پیش کر دیں جس میں میت کو ایصال ثواب کے لئے قران پڑھنے سے منع کیا گیا ہو.
Ji ji lekin ehl e hadeeth ke mutaliq aap de sakte hain bila shuba bohot se
lougon ke fatwe magar kuch akabireen e ehl e ahnaaf jo aaj bhi zinda hain
unhain jab ehl hadeeth per tanqeed karni hoti hai to Ibn e Taiymiya r.a ka
naam lete hain mujhe tabhi laga tha khairrrrr
filwaqt mauzu ahadeeth hai to Allama Sayooti r.a se to ehl e ahnaaf ke kuch
bare ulma 12 rabiul awwal ki eid ko sunnat e nabvi a.s saabit kar dete hain
Quran khwani ko eisaal e sawab ke liye peish karna choti si baat hai

tabhi aap ko mene kaha hai ke ahadeeth peish karen ahadeeth peish karen
aap har baar sirf taweel posts ke saath haazir ho rahe hain
ab aap ajeeb se baat kar diye mere pyaare bhai ye wahi baat ho gaiy ke namaz ke waqt
bola mat karen eik ko samjhaao to wo bola ke to qiraat kese karun
al ajeeb

mere bhai QURAN SHAREEF parh kar apne murdon ke liye dua karna theek hai aur alag baat hai
aur ye kehna alag baat hai ke ye Quran shareef ke ye unke eisal e sawab hai ye ghalat hoga
mein to hadeeth pehle se peish kar chuka hoon ALHAMDULILLAH
ke ALLAH ke Habeeb a.s ne 3 hi tareeqe bataaye eisaal e sawab ke
ilm,aulad ki dua aur sadqa e jaariya

ab aulad ki dua hai aulad ki tilawat aulad ki namaz aulad ka rouza nahin aaya hai
lekin aulaad namaz ke baad rouze ke baad tilawat ke baad dua maang sakta hai
per jo hadeeth mene peish ki hai uske mutabiq hargiz Quran shareef eisaal e sawab ka zariya nahin

aur aap to bila wajeh apna humaara waqt zaayah kar rahe hain
aap se 3 din ho gaye Sahi ahadeeth ka mutaliba kar rahe hain
aap Ibn e taiymiya r.a ki baatein peish kiye phir Aaiyma e deen r.a ki baatein
phir Allama Saiyooti r.a ki baaten @i love sahabah Mohsin bhai aap mehrbani kar ke
is dafa sahih ahadeeth mein ye peish kar dein ke Quran khwani eisaal e sawab ka zariya hai
shukria .
 
  • Like
Reactions: kool~nomi

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
@kool~nomi

تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
نومی بھائی میں نے اپنی بات واضح بیان کی ہے اور اس پہ دلائل بھی دئیے ہیں.
میں نے جو احادیث پیش کی ان پہ دلائل بھی اکابرین کے حوالوں کے ساتھ دئیے.
آپ نےجو حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی ایک حدیث بیان کی کہ ”اپنے گھروں کو قبرستان نہ بناو“ اس میں میت کے لئے قرآن پڑھنے کی نفی نہیں ہے.
نیچے آپ نے علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ کا حوالہ دیا تو میرے بھائی ان کا حوالہ اور علامہ ابن قیم رحمہ اللہ ، علامہ شوکانی رحمہ اللہ، علامہ سیوطی رحمہ اللہ کے حوالے پہلے میں بھی دے چکا ہوں.
اور آپ نے سعودیہ کے اکابر علماء کے حوالے دئیے تو بھائی میں نے کہا کہ یہ اختلافی مسئلہ ہے اس میں علماء کی دو رائے ہیں جیسا کہ میں نے خود علامہ سیوطی رھمہ اللہ کا اور علامہ قرطبی رحمہ اللہ کا حوالہ دیا جس میں یہ وضاحت ہے کہ تین ائمہ کرام رھمہ اللہ قرآن پڑھنے کو جائز کہتے ہیں جبکہ امام شافعی رحمہ اللہ جائز نہیں کہتے.
تو اس سے واضح ہو گیا کہ اس میں علمائے کرام کا اختلاف ہے کچھ علماء جائز سمجھتے ہیں اور کچھ نہیں سمجھتے.
علامہ سیوطی رحمہ اللہ نے تو پوری وضاحت کر دی اور میں نے پورا باب پیش کیا ہے لیکن اگر آپ پھر بھی آگے بات کرنا چاہتے ہیں تو میں نے کہا کہ اپ ایسی حدیث پیش کریں جس میں قران کو ایصال ثواب کے لئے پڑھنے سے منع کیا گیا ہو.
چراغ بھائی میں نے تو اپنی دلیل پہ حوالے پیش کئے اور آپ نے اہلحدیث کی بات کی تو میرے بھائی یہ کہاں سے ثابت ہے کہ جن اکابرین کو اہلحدیث مانتے ہوں ان کے حوالے میں نہیں دے سکتا....اپ کی اطلاع کے لئے عرض ہے کہ اگر میں نے اہلحدیثوں کے خلاف ہی حوالہ دینا ہوتا تو ان کے ساتھ ساتھ فتاوی علمائے اہلحدیث کا حوالہ اور نواب صدیق حسن خان رحمہ اللہ کا حوالہ بھی دے دیتا. یہ حضرات بھی ایصال ثواب کے لئے قرآن پڑھنے کو جائز کہتے ہیں.
آپ نے کہا کہ میں نے عقائد بیان کئے ائمہ اربعہ کے تو میرے بھائی یہ عقیدہ نہیں بلکہ ایک اختلافی مسئلہ ہے.
بھائی حدیث تو میں نے بیان کی اور اس حدیث کی وضاحت بھی علامہ سیوطی رحمہ اللہ اور باقی اکابرین سے دی .
اب آپ یہ وضاحت کر دیں کہ ان اکابرین نے غلط بیان کیا یا جو میں نے حوالے دئیے وہ غلط تھے یا ان اکابرین نے جو تشریحات بیان کی ہیں وہ آپ کو قابل قبول نہیں.
آپ اگر صرف اور صرف حدیث پہ ہی بات کرنا چاہتے ہیں جیسا کہ آپ نے مجھے کہا ہے کہ صرف حدیث بیان کروں اور کچھ نہیں تو ٹھیک ہے میں نے حدیث پہلے ہی پیش کر چکا ہوں.
بھائی آپ نے حدیث پیش کی تو اس میں تو ایصال ثواب کے لئے قران پڑھنے کی نفی نہیں ہے.
اور اس میں ہے کہ نیک اولاد جو اس کے لئے دعا کرے تو میرے بھائی نیک اولاد قران نہیں پڑھ سکتی کیا... یا قرآن میں جو دعائیں ہیں اگر نیک اولاد وہ دعائیں پڑھے جو کہ قرآن کی آیات بھی ہیں تو کیا پھر بھی غلط اور بدعت ہے.
پھر آپ ایسی حدیث یہاں پیش کر دیں جس میں میت کو ایصال ثواب کے لئے قران پڑھنے سے منع کیا گیا ہو.

Mere Bhai Ulama Ka Ikhtilaaf firqa wariyat per aur anaa per hai aur kuch nhn, seedhi see baat hai jo baat huzoor S.A.W.W nhn kahi woh bidat hai aur Aap us se kiun inkar kar rahay ho kiun pata nhn mujhay ... Baaki Hazrat abu hurera R.A Ki Rawayat toh is se saaf zaahir ho raha hai kay qabrustan mien quran nhn padha jaa sakta aur aap ka yeh bhi kehna hai qabrustan mien quran padhna jayez hai :) Is rawayat se aapkay diye huway refference kamzor hain mere bhai .. kiun k Hazrat Abu Hurera aik Baday Aur mazboot raavi hain .. @S_ChiragH
Aap bhi shayad firqa wariyat ko maantay ho isi liye ana ka maamla aagaya hai Nhn toh aap bhi maantay yehi baatain jo mene pesh ki ,
ab halankay jitnay refferences mene post kiye hain jitni detail mene post ki us se aik aaam aadmi aaraam se yeh maan jaye ke waqayi quran khuwani jayez nhn aur Mayyat per quran padhna jayez nhn ...
agar waqayi quran mayyat ke liye padhna haq hai toh koi thoss saboot pesh karain ...
rahi meri baat toh Agar is amal ka koi wajoood hota Huzoor S.A.W.W ya sahaba kay dour mien toh mien eik 10 ahadees pesh karta deta per afsos Aisa nnhn hai aur is liye koi ahadees bhi nhn hai is per .. aur yeh jo mene pesh kiya yeh bhi ulaama ka behs thaa ...
JazakaALlah ... Mene Apna farz poora kiya ALlah Bada Dekhne wala hai brother woh sab dekh raha hai jazakaAllah

Aur Aap hamara Time waste kar rahay hain dear bar bar yeh sawal karkay ke aisii hadees pesh karain jis mein mayyat ko aisa sawal sawab quran se mana ho , toh mere bhai uper jo mene baat bayyat ki hai wohi karunga kay huzoor S.A.W.W kay dour mein is ka wajood nhn tha is liye is ki koi hadees nhn aur hum isi baat ko maantay hain agar koi hadees nhn toh yeh bidat hai is amal ko karna fuzool hai aur bidat hai , bidat gumrahi hai .. JAzakaAllah aap ke pass agar is amal ko karnay ke koi thos saboot hon toh dain baaki jo aap baatien kar rahay hain woh fazool hain
 
  • Like
Reactions: S_ChiragH

i love sahabah

TM Star
Sep 17, 2008
1,108
1,572
1,313
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
محترم چراغ بھائی میں نے حدیث پیش کی ہے اور اس حدیث کی تشریحات اکابرین امت سے پیش کی ہیں. آپ یہ تو تسلیم کر رہے ہیں کہ ان اکابر کو آپ مانتے ہیں لیکن آپ کی کی بات کو نہیں مان رہے.
آپ کی پوسٹ سے لگتا یہ ہے کہ ائمہ اربعہ رحمہ اللہ، علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ، علامہ ابن قیم رحمہ اللہ، علامہ شوکانی رحمہ اللہ، علامہ سیوطی رحمہ اللہ اور علامہ قرطبی رحمہ اللہ شاید اس مسئلے کو اتنا ذیادہ نہیں سمجھ سکے جتنا آپ سمجھتے ہیں یا پھر ان تمام اکابرین سے اس مسئلے کو اور احادیث کو سمجھنے میں غلطی ہو گئی ہے جبکہ آپ اس مسئلے کو اور حدیث کو ذیادہ سمجھے ہیں.
لگتا ہے کہ آپ کو ہی بخاری اور مسلم شریف کی احادیث کا علم تھا اور باقی اکابرین کو نہیں تھا.
ab aulad ki dua hai aulad ki tilawat aulad ki namaz aulad ka rouza nahin aaya hai​
lekin aulaad namaz ke baad rouze ke baad tilawat ke baad dua maang sakta hai​
per jo hadeeth mene peish ki hai uske mutabiq hargiz Quran shareef eisaal e sawab ka zariya nahin​
aur aap to bila wajeh apna humaara waqt zaayah kar rahe hain​
آپ نے جو حدیث پیش کی اس میں قرآن پڑھنے کی نفی نہیں ہے اور آپ کی اس پوسٹ سے مجھے یہ لگتا ہے کہ آپ میت کی طرف سے روزہ رکھنے یا حج کرنے کو بھی صحیح نہیں سمجھتے جبکہ احادیث میں ان کا بھی ذکر آیا ہے.
Mere Bhai Ulama Ka Ikhtilaaf firqa wariyat per aur anaa per hai aur kuch nhn, seedhi see baat hai jo baat huzoor S.A.W.W nhn kahi woh bidat hai aur Aap us se kiun inkar kar rahay ho kiun pata nhn mujhay ...

JAzakaAllah aap ke pass agar is amal ko karnay ke koi thos saboot hon toh dain baaki jo aap baatien kar rahay hain woh fazool hain
نومی بھائی مجھے سمجھ نہیں آئی کہ آپ نے اکابرین کے اختلافات کو فرقہ واریت اور انا کا مسئلہ کیسے بنا دیا.......
یہ ایک نہیں بلکہ کئی اختلافی مسائل ہیں اور ہو سکتا ہے کہ آپ ان سب مسائل کو بھی فرقہ واریت اور انا کا مسئلہ سمجھتے ہوں.
اور میں نے کب حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی عظمت کا انکار کیا ہے یا میری کس پوسٹ سے آپ کو ایسا لگا.
بھائی حدیث تو میں نے پیش کی اور اس کی تشریحات بھی اکابرین سے پیش کی . کچھ اور حوالے بھی پیش خدمت ہیں.
واستدل العلماء على قراءة القرآن عند القبر أيضًا بحديث ابن عباس رضي الله عنهما قال : مَرَّ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم عَلَى قَبْرَيْنِ فَقَالَ : « إِنَّهُمَا لَيُعَذَّبَانِ وَمَا يُعَذَّبَانِ مِنْ كَبِيرٍ » ثُمَّ قَالَ : « بَلَى ؛ أَمَّا أَحَدُهُمَا فَكَانَ يَسْعَى بِالنَّمِيمَةِ ، وَأَمَّا أَحَدُهُمَا فَكَانَ لاَ يَسْتَتِرُ مِنْ بَوْلِهِ » قَالَ : ثُمَّ أَخَذَ عُودًا رَطْبًا فَكَسَرَهُ بِاثْنَتَيْنِ ، ثُمَّ غَرَزَ كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا عَلَى قَبْرٍ ، ثُمَّ قَالَ : « لَعَلَّهُ يُخَفَّفُ عَنْهُمَا مَا لَمْ يَيْبَسَا » متفق عليه .
قال الخطّابي : " فيه دليل على استحباب تلاوة الكتاب العزيز على القبور ؛ لأنه إذا كان يُرْجَى عن الميت التخفيفُ بتسبيح الشجر ، فتلاوة القرآن العظيم أكبرُ رجاءً وبركة " ا هـ .
وقال القرطبي في " التذكرة " : " وقد استدل بعض علمائنا على قراءة القرآن على القبر بحديث العسيب الرطب الذي شقّه النبي صلى الله عليه وآله وسلم باثنين ... قالوا : ويُستفاد من هذا غرس الأشجار وقراءة القرآن على القبور ، وإذا خُفِّفَ عنهم بالأشجار فكيف بقراءة الرجل المؤمن القرآن "، قال : " ولهذا استحب العلماء زيارة القبور ؛ لأن القراءة تُحْفَةُ الميت من زائره " ا هـ .
شیخ قرطبی رحمۃ اللہ تعالی علیہ فرماتے ہیں : ہمارے بعض علماء نے میت کو ثواب پہنچنے پر حدیث عسیب سے استدلال کیا ہے اور وہ یہ کہ حضور سید عالمین صلی اللہ تعالی علیہ و سلم نے ملاخطہ فرمایا کہ دو قبروں کو عذاب ہو رہا ہے تو آپ نے ایک تر شاخ منگائی اور اس کے دو ٹکڑے کیے اور ہر ایک قبر پر ٹکڑا لگا دیا اور فرمایا کہ جب تک یہ تر رہیں گی قبر والوں سے عذاب میں تخفیف ہوگی ـ
صحیح بخاری ج 3 ص 222 ، صحیح مسلم ج 3 ص 200 ، نسائی ج 4 ص 106 ، ترمذی رقم الحدیث : 70 ، ابن ماجہ رقم الحدیث : 347 - 349 ، مسند احمد ج 1 ص 35 ، صحیح ابن حبان ج 5 ص 52 ، مصنف عبد الرزاق رقم الحدیث : 6753 ، مصنف ابن ابی شیبہ ج 3 ص 375 ، البیہقی ج 1 ص 104 ـ
اور مسند ابی داؤد طیالسی میں ہے کہ آپ نے شاخ کا ایک ایک ٹکڑا ہر ایک قبر پر رکھ دیا اور فرمایا کہ جب تک یہ شاخ تر رہے گی ان کا عذاب ہاکا ہو جائے گا ـ
معالم السنن ج 1 ص 27 ، ترمذی ج 1 ص 103 ، صحیح مسلم ج 8 ص 231 - 236 ـ
علماء کہتے ہیں : یہ حدیث قبر کے پاس درخت وغیرہ لگانے کی اصل ہے اور یہ کہ جب اللہ تعالی درختوں اور شاخوں وغیرہ کی تسبیح سے عذاب میں تخفیف فرماتا ہے تو کو‏ئی مومن قبر کے پاس اگر قرآن مجید پڑھے گا تو کیا عالم ہو گا ؟؟ ( کتاب التذکرۃ صفحہ 275، 276)
sawab 10.gif
وقال النووي في " شرح مسلم " : " واستحب العلماء قراءة القرآن عند القبر لهذا الحديث ؛ لأنه إذا كان يُرجى التخفيفُ بتسبيح الجريد فتلاوة القرآن أولى ، والله أعلم " ا هـ .
اس حدیث کی بناء پہ علماء نے قبر پہ قرآن مجید پڑھنے کو مستحب کہا ہے کہ جب کھجور کی شاخ کی تسبیح سے عذاب میں تخفیف کی امید ہے تو قران مجید کی تلاوت سے بدرجہ اولیٰ امید ہے.( شرح مسلم علامہ نووی، باب کتاب الطھارۃ)
sawab.gif
منها حديث علي بن أبي طالب رضي الله عنه وكرم وجهه عن النبي صلى الله عليه وآله وسلم قـال: « من مر على المقابر ، وقرأ {قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ}إحدى عشرة مرة ،ثم وهب أجره للأموات ، أُعْطِيَ من الأجر بعدد الأموات » . خرَّجه الخلاَّل في "القراءة على القبور" والسمرقندي في "فضائل قل هو الله أحد" والسِّلَفِي .
حضرت علی ابن ابی طالب کرم اللہ وجہہ الکریم بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ تعالی علیہ و سلم نے فرمایا : جو شخص قبرستان سے گزرے اور گیارہ مرتبہ سورہ اخلاص پڑھ کر اہل قبور کو ثواب پہنچائے تو اللہ تعالی پڑھنے والے کو مردوں کی تعداد کے برابر اجر عطا فرمائے گا ـ
کنز العمال رقم الحدیث : 42596 ، احکام الجنائز ص 193 ، القراءۃ علی القبور ج ق 201 ص6, کتاب التذکرۃ صفحہ 275، 276
علامہ البانی رحمہ اللہ نے اس حدیث کو ضعیف کہا ہے.
اب یہ بات میرے لئے بلکل عجیب نہیں ہو گی کہ آپ حضرت علی رضی اللہ عنہ سے مروی اس روایت کو تو تسلیم نہ کریں لیکن علامہ البانی رحمہ اللہ کی بات کو تسلیم کر لیں کہ یہ روایت ضعیف ہے. اس روایت کا سکین میں اوپر علامہ قرطبی رحمہ اللہ کی کتاب التذکرہ کے صفحہ 276 پہ دے چکا ہوں
اور یہ بھی ہو سکتا ہے کہ بخاری اور مسلم شریف کی جو روایت میں نے بیان کی ہے اس کی تشریح آپ علامہ قرطبی رحمہ اللہ، علامہ نووی رحمہ اللہ سے ذیادہ بہتر جانتے ہوں.
شاید آپ لوگوں کا ٹائم بہت ذیادہ قیمتی ہے جو کہ میری ان پوسٹ کی وجہ سے ضائع ہو رہا ہے اس لئے میری یہ آخری پوسٹ گوارہ کر لیں اس کے لئے معذرت چاہتا ہوں اور اس پوسٹ کے بعد میں اس ٹاپک پہ کوئی اور پوسٹ نہیں کروں گا.
کیونکہ میں پہلے کہہ چکا ہوں کہ اختلافی مسئلہ ہے اور اس پہ دلائل بھی دے چکا ہوں
 

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
محترم چراغ بھائی میں نے حدیث پیش کی ہے اور اس حدیث کی تشریحات اکابرین امت سے پیش کی ہیں. آپ یہ تو تسلیم کر رہے ہیں کہ ان اکابر کو آپ مانتے ہیں لیکن آپ کی کی بات کو نہیں مان رہے.
آپ کی پوسٹ سے لگتا یہ ہے کہ ائمہ اربعہ رحمہ اللہ، علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ، علامہ ابن قیم رحمہ اللہ، علامہ شوکانی رحمہ اللہ، علامہ سیوطی رحمہ اللہ اور علامہ قرطبی رحمہ اللہ شاید اس مسئلے کو اتنا ذیادہ نہیں سمجھ سکے جتنا آپ سمجھتے ہیں یا پھر ان تمام اکابرین سے اس مسئلے کو اور احادیث کو سمجھنے میں غلطی ہو گئی ہے جبکہ آپ اس مسئلے کو اور حدیث کو ذیادہ سمجھے ہیں.
لگتا ہے کہ آپ کو ہی بخاری اور مسلم شریف کی احادیث کا علم تھا اور باقی اکابرین کو نہیں تھا.
آپ نے جو حدیث پیش کی اس میں قرآن پڑھنے کی نفی نہیں ہے اور آپ کی اس پوسٹ سے مجھے یہ لگتا ہے کہ آپ میت کی طرف سے روزہ رکھنے یا حج کرنے کو بھی صحیح نہیں سمجھتے جبکہ احادیث میں ان کا بھی ذکر آیا ہے.

نومی بھائی مجھے سمجھ نہیں آئی کہ آپ نے اکابرین کے اختلافات کو فرقہ واریت اور انا کا مسئلہ کیسے بنا دیا.......
یہ ایک نہیں بلکہ کئی اختلافی مسائل ہیں اور ہو سکتا ہے کہ آپ ان سب مسائل کو بھی فرقہ واریت اور انا کا مسئلہ سمجھتے ہوں.
اور میں نے کب حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی عظمت کا انکار کیا ہے یا میری کس پوسٹ سے آپ کو ایسا لگا.
بھائی حدیث تو میں نے پیش کی اور اس کی تشریحات بھی اکابرین سے پیش کی . کچھ اور حوالے بھی پیش خدمت ہیں.
واستدل العلماء على قراءة القرآن عند القبر أيضًا بحديث ابن عباس رضي الله عنهما قال : مَرَّ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم عَلَى قَبْرَيْنِ فَقَالَ : « إِنَّهُمَا لَيُعَذَّبَانِ وَمَا يُعَذَّبَانِ مِنْ كَبِيرٍ » ثُمَّ قَالَ : « بَلَى ؛ أَمَّا أَحَدُهُمَا فَكَانَ يَسْعَى بِالنَّمِيمَةِ ، وَأَمَّا أَحَدُهُمَا فَكَانَ لاَ يَسْتَتِرُ مِنْ بَوْلِهِ » قَالَ : ثُمَّ أَخَذَ عُودًا رَطْبًا فَكَسَرَهُ بِاثْنَتَيْنِ ، ثُمَّ غَرَزَ كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا عَلَى قَبْرٍ ، ثُمَّ قَالَ : « لَعَلَّهُ يُخَفَّفُ عَنْهُمَا مَا لَمْ يَيْبَسَا » متفق عليه .
قال الخطّابي : " فيه دليل على استحباب تلاوة الكتاب العزيز على القبور ؛ لأنه إذا كان يُرْجَى عن الميت التخفيفُ بتسبيح الشجر ، فتلاوة القرآن العظيم أكبرُ رجاءً وبركة " ا هـ .
وقال القرطبي في " التذكرة " : " وقد استدل بعض علمائنا على قراءة القرآن على القبر بحديث العسيب الرطب الذي شقّه النبي صلى الله عليه وآله وسلم باثنين ... قالوا : ويُستفاد من هذا غرس الأشجار وقراءة القرآن على القبور ، وإذا خُفِّفَ عنهم بالأشجار فكيف بقراءة الرجل المؤمن القرآن "، قال : " ولهذا استحب العلماء زيارة القبور ؛ لأن القراءة تُحْفَةُ الميت من زائره " ا هـ .
شیخ قرطبی رحمۃ اللہ تعالی علیہ فرماتے ہیں : ہمارے بعض علماء نے میت کو ثواب پہنچنے پر حدیث عسیب سے استدلال کیا ہے اور وہ یہ کہ حضور سید عالمین صلی اللہ تعالی علیہ و سلم نے ملاخطہ فرمایا کہ دو قبروں کو عذاب ہو رہا ہے تو آپ نے ایک تر شاخ منگائی اور اس کے دو ٹکڑے کیے اور ہر ایک قبر پر ٹکڑا لگا دیا اور فرمایا کہ جب تک یہ تر رہیں گی قبر والوں سے عذاب میں تخفیف ہوگی ـ
صحیح بخاری ج 3 ص 222 ، صحیح مسلم ج 3 ص 200 ، نسائی ج 4 ص 106 ، ترمذی رقم الحدیث : 70 ، ابن ماجہ رقم الحدیث : 347 - 349 ، مسند احمد ج 1 ص 35 ، صحیح ابن حبان ج 5 ص 52 ، مصنف عبد الرزاق رقم الحدیث : 6753 ، مصنف ابن ابی شیبہ ج 3 ص 375 ، البیہقی ج 1 ص 104 ـ
اور مسند ابی داؤد طیالسی میں ہے کہ آپ نے شاخ کا ایک ایک ٹکڑا ہر ایک قبر پر رکھ دیا اور فرمایا کہ جب تک یہ شاخ تر رہے گی ان کا عذاب ہاکا ہو جائے گا ـ
معالم السنن ج 1 ص 27 ، ترمذی ج 1 ص 103 ، صحیح مسلم ج 8 ص 231 - 236 ـ
علماء کہتے ہیں : یہ حدیث قبر کے پاس درخت وغیرہ لگانے کی اصل ہے اور یہ کہ جب اللہ تعالی درختوں اور شاخوں وغیرہ کی تسبیح سے عذاب میں تخفیف فرماتا ہے تو کو‏ئی مومن قبر کے پاس اگر قرآن مجید پڑھے گا تو کیا عالم ہو گا ؟؟ ( کتاب التذکرۃ صفحہ 275، 276)
وقال النووي في " شرح مسلم " : " واستحب العلماء قراءة القرآن عند القبر لهذا الحديث ؛ لأنه إذا كان يُرجى التخفيفُ بتسبيح الجريد فتلاوة القرآن أولى ، والله أعلم " ا هـ .
اس حدیث کی بناء پہ علماء نے قبر پہ قرآن مجید پڑھنے کو مستحب کہا ہے کہ جب کھجور کی شاخ کی تسبیح سے عذاب میں تخفیف کی امید ہے تو قران مجید کی تلاوت سے بدرجہ اولیٰ امید ہے.( شرح مسلم علامہ نووی، باب کتاب الطھارۃ)
منها حديث علي بن أبي طالب رضي الله عنه وكرم وجهه عن النبي صلى الله عليه وآله وسلم قـال: « من مر على المقابر ، وقرأ {قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ}إحدى عشرة مرة ،ثم وهب أجره للأموات ، أُعْطِيَ من الأجر بعدد الأموات » . خرَّجه الخلاَّل في "القراءة على القبور" والسمرقندي في "فضائل قل هو الله أحد" والسِّلَفِي .
حضرت علی ابن ابی طالب کرم اللہ وجہہ الکریم بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ تعالی علیہ و سلم نے فرمایا : جو شخص قبرستان سے گزرے اور گیارہ مرتبہ سورہ اخلاص پڑھ کر اہل قبور کو ثواب پہنچائے تو اللہ تعالی پڑھنے والے کو مردوں کی تعداد کے برابر اجر عطا فرمائے گا ـ
کنز العمال رقم الحدیث : 42596 ، احکام الجنائز ص 193 ، القراءۃ علی القبور ج ق 201 ص6, کتاب التذکرۃ صفحہ 275، 276
علامہ البانی رحمہ اللہ نے اس حدیث کو ضعیف کہا ہے.
اب یہ بات میرے لئے بلکل عجیب نہیں ہو گی کہ آپ حضرت علی رضی اللہ عنہ سے مروی اس روایت کو تو تسلیم نہ کریں لیکن علامہ البانی رحمہ اللہ کی بات کو تسلیم کر لیں کہ یہ روایت ضعیف ہے. اس روایت کا سکین میں اوپر علامہ قرطبی رحمہ اللہ کی کتاب التذکرہ کے صفحہ 276 پہ دے چکا ہوں
اور یہ بھی ہو سکتا ہے کہ بخاری اور مسلم شریف کی جو روایت میں نے بیان کی ہے اس کی تشریح آپ علامہ قرطبی رحمہ اللہ، علامہ نووی رحمہ اللہ سے ذیادہ بہتر جانتے ہوں.
شاید آپ لوگوں کا ٹائم بہت ذیادہ قیمتی ہے جو کہ میری ان پوسٹ کی وجہ سے ضائع ہو رہا ہے اس لئے میری یہ آخری پوسٹ گوارہ کر لیں اس کے لئے معذرت چاہتا ہوں اور اس پوسٹ کے بعد میں اس ٹاپک پہ کوئی اور پوسٹ نہیں کروں گا.
کیونکہ میں پہلے کہہ چکا ہوں کہ اختلافی مسئلہ ہے اور اس پہ دلائل بھی دے چکا ہوں
Mere Mohtram Bhai Khajoor kay darkht ki shaakh aur quran padhnay ko aap kaise mila rahain hain woh aik alag maamla hai Khajoor Kay Darkht Ki Shaakh huzoor S.A.W.W nay khud Rakh Kay Batayi Quran Nhn Padh kay bataya ... Agar quran bhi padhna qabar ke pass jayez hota toh woh bhi zarur kartay Hamaray Pyaray Nabi S.A.W.W Zahir Samjhne ki baat hai Khajoor Kay Darkht Ki shaakh rakhi aur quraan nhn padh kay bataya toh is ka matlab hai quran nhn padha ja sakta na .......
Hajj Wagera Aur Umraah Karna Sabit Hai Aur Hum woh Mantay Hain Aur Isi Thread Mien mene Woh Aap ko as a Refference pesh kiya tha kay koun koun se amal saabit hain Nabi S.A.W.W...
JazakaAllah
 

Ghazal_Ka_Chiragh

>cRaZy GuY<
VIP
Jun 11, 2011
21,050
15,086
1,313
31
Karachi,PK
تمام مسلمانوں کو السلامُ علیکم
محترم چراغ بھائی میں نے حدیث پیش کی ہے اور اس حدیث کی تشریحات اکابرین امت سے پیش کی ہیں. آپ یہ تو تسلیم کر رہے ہیں کہ ان اکابر کو آپ مانتے ہیں لیکن آپ کی کی بات کو نہیں مان رہے.
آپ کی پوسٹ سے لگتا یہ ہے کہ ائمہ اربعہ رحمہ اللہ، علامہ ابن تیمیہ رحمہ اللہ، علامہ ابن قیم رحمہ اللہ، علامہ شوکانی رحمہ اللہ، علامہ سیوطی رحمہ اللہ اور علامہ قرطبی رحمہ اللہ شاید اس مسئلے کو اتنا ذیادہ نہیں سمجھ سکے جتنا آپ سمجھتے ہیں یا پھر ان تمام اکابرین سے اس مسئلے کو اور احادیث کو سمجھنے میں غلطی ہو گئی ہے جبکہ آپ اس مسئلے کو اور حدیث کو ذیادہ سمجھے ہیں.
لگتا ہے کہ آپ کو ہی بخاری اور مسلم شریف کی احادیث کا علم تھا اور باقی اکابرین کو نہیں تھا.

آپ نے جو حدیث پیش کی اس میں قرآن پڑھنے کی نفی نہیں ہے اور آپ کی اس پوسٹ سے مجھے یہ لگتا ہے کہ آپ میت کی طرف سے روزہ رکھنے یا حج کرنے کو بھی صحیح نہیں سمجھتے جبکہ احادیث میں ان کا بھی ذکر آیا ہے.

نومی بھائی مجھے سمجھ نہیں آئی کہ آپ نے اکابرین کے اختلافات کو فرقہ واریت اور انا کا مسئلہ کیسے بنا دیا.......
یہ ایک نہیں بلکہ کئی اختلافی مسائل ہیں اور ہو سکتا ہے کہ آپ ان سب مسائل کو بھی فرقہ واریت اور انا کا مسئلہ سمجھتے ہوں.
اور میں نے کب حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ کی عظمت کا انکار کیا ہے یا میری کس پوسٹ سے آپ کو ایسا لگا.
بھائی حدیث تو میں نے پیش کی اور اس کی تشریحات بھی اکابرین سے پیش کی . کچھ اور حوالے بھی پیش خدمت ہیں.
واستدل العلماء على قراءة القرآن عند القبر أيضًا بحديث ابن عباس رضي الله عنهما قال : مَرَّ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم عَلَى قَبْرَيْنِ فَقَالَ : « إِنَّهُمَا لَيُعَذَّبَانِ وَمَا يُعَذَّبَانِ مِنْ كَبِيرٍ » ثُمَّ قَالَ : « بَلَى ؛ أَمَّا أَحَدُهُمَا فَكَانَ يَسْعَى بِالنَّمِيمَةِ ، وَأَمَّا أَحَدُهُمَا فَكَانَ لاَ يَسْتَتِرُ مِنْ بَوْلِهِ » قَالَ : ثُمَّ أَخَذَ عُودًا رَطْبًا فَكَسَرَهُ بِاثْنَتَيْنِ ، ثُمَّ غَرَزَ كُلَّ وَاحِدٍ مِنْهُمَا عَلَى قَبْرٍ ، ثُمَّ قَالَ : « لَعَلَّهُ يُخَفَّفُ عَنْهُمَا مَا لَمْ يَيْبَسَا » متفق عليه .
قال الخطّابي : " فيه دليل على استحباب تلاوة الكتاب العزيز على القبور ؛ لأنه إذا كان يُرْجَى عن الميت التخفيفُ بتسبيح الشجر ، فتلاوة القرآن العظيم أكبرُ رجاءً وبركة " ا هـ .
وقال القرطبي في " التذكرة " : " وقد استدل بعض علمائنا على قراءة القرآن على القبر بحديث العسيب الرطب الذي شقّه النبي صلى الله عليه وآله وسلم باثنين ... قالوا : ويُستفاد من هذا غرس الأشجار وقراءة القرآن على القبور ، وإذا خُفِّفَ عنهم بالأشجار فكيف بقراءة الرجل المؤمن القرآن "، قال : " ولهذا استحب العلماء زيارة القبور ؛ لأن القراءة تُحْفَةُ الميت من زائره " ا هـ .
شیخ قرطبی رحمۃ اللہ تعالی علیہ فرماتے ہیں : ہمارے بعض علماء نے میت کو ثواب پہنچنے پر حدیث عسیب سے استدلال کیا ہے اور وہ یہ کہ حضور سید عالمین صلی اللہ تعالی علیہ و سلم نے ملاخطہ فرمایا کہ دو قبروں کو عذاب ہو رہا ہے تو آپ نے ایک تر شاخ منگائی اور اس کے دو ٹکڑے کیے اور ہر ایک قبر پر ٹکڑا لگا دیا اور فرمایا کہ جب تک یہ تر رہیں گی قبر والوں سے عذاب میں تخفیف ہوگی ـ
صحیح بخاری ج 3 ص 222 ، صحیح مسلم ج 3 ص 200 ، نسائی ج 4 ص 106 ، ترمذی رقم الحدیث : 70 ، ابن ماجہ رقم الحدیث : 347 - 349 ، مسند احمد ج 1 ص 35 ، صحیح ابن حبان ج 5 ص 52 ، مصنف عبد الرزاق رقم الحدیث : 6753 ، مصنف ابن ابی شیبہ ج 3 ص 375 ، البیہقی ج 1 ص 104 ـ
اور مسند ابی داؤد طیالسی میں ہے کہ آپ نے شاخ کا ایک ایک ٹکڑا ہر ایک قبر پر رکھ دیا اور فرمایا کہ جب تک یہ شاخ تر رہے گی ان کا عذاب ہاکا ہو جائے گا ـ
معالم السنن ج 1 ص 27 ، ترمذی ج 1 ص 103 ، صحیح مسلم ج 8 ص 231 - 236 ـ
علماء کہتے ہیں : یہ حدیث قبر کے پاس درخت وغیرہ لگانے کی اصل ہے اور یہ کہ جب اللہ تعالی درختوں اور شاخوں وغیرہ کی تسبیح سے عذاب میں تخفیف فرماتا ہے تو کو‏ئی مومن قبر کے پاس اگر قرآن مجید پڑھے گا تو کیا عالم ہو گا ؟؟ ( کتاب التذکرۃ صفحہ 275، 276)
وقال النووي في " شرح مسلم " : " واستحب العلماء قراءة القرآن عند القبر لهذا الحديث ؛ لأنه إذا كان يُرجى التخفيفُ بتسبيح الجريد فتلاوة القرآن أولى ، والله أعلم " ا هـ .
اس حدیث کی بناء پہ علماء نے قبر پہ قرآن مجید پڑھنے کو مستحب کہا ہے کہ جب کھجور کی شاخ کی تسبیح سے عذاب میں تخفیف کی امید ہے تو قران مجید کی تلاوت سے بدرجہ اولیٰ امید ہے.( شرح مسلم علامہ نووی، باب کتاب الطھارۃ)
منها حديث علي بن أبي طالب رضي الله عنه وكرم وجهه عن النبي صلى الله عليه وآله وسلم قـال: « من مر على المقابر ، وقرأ {قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ}إحدى عشرة مرة ،ثم وهب أجره للأموات ، أُعْطِيَ من الأجر بعدد الأموات » . خرَّجه الخلاَّل في "القراءة على القبور" والسمرقندي في "فضائل قل هو الله أحد" والسِّلَفِي .
حضرت علی ابن ابی طالب کرم اللہ وجہہ الکریم بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ تعالی علیہ و سلم نے فرمایا : جو شخص قبرستان سے گزرے اور گیارہ مرتبہ سورہ اخلاص پڑھ کر اہل قبور کو ثواب پہنچائے تو اللہ تعالی پڑھنے والے کو مردوں کی تعداد کے برابر اجر عطا فرمائے گا ـ
کنز العمال رقم الحدیث : 42596 ، احکام الجنائز ص 193 ، القراءۃ علی القبور ج ق 201 ص6, کتاب التذکرۃ صفحہ 275، 276
علامہ البانی رحمہ اللہ نے اس حدیث کو ضعیف کہا ہے.
اب یہ بات میرے لئے بلکل عجیب نہیں ہو گی کہ آپ حضرت علی رضی اللہ عنہ سے مروی اس روایت کو تو تسلیم نہ کریں لیکن علامہ البانی رحمہ اللہ کی بات کو تسلیم کر لیں کہ یہ روایت ضعیف ہے. اس روایت کا سکین میں اوپر علامہ قرطبی رحمہ اللہ کی کتاب التذکرہ کے صفحہ 276 پہ دے چکا ہوں
اور یہ بھی ہو سکتا ہے کہ بخاری اور مسلم شریف کی جو روایت میں نے بیان کی ہے اس کی تشریح آپ علامہ قرطبی رحمہ اللہ، علامہ نووی رحمہ اللہ سے ذیادہ بہتر جانتے ہوں.
شاید آپ لوگوں کا ٹائم بہت ذیادہ قیمتی ہے جو کہ میری ان پوسٹ کی وجہ سے ضائع ہو رہا ہے اس لئے میری یہ آخری پوسٹ گوارہ کر لیں اس کے لئے معذرت چاہتا ہوں اور اس پوسٹ کے بعد میں اس ٹاپک پہ کوئی اور پوسٹ نہیں کروں گا.
کیونکہ میں پہلے کہہ چکا ہوں کہ اختلافی مسئلہ ہے اور اس پہ دلائل بھی دے چکا ہوں
Wa'alaikumussalaam
aap mauzu ko ghuma kyun dete ho ??
mene aap ko kaha ke jis tarah aap ne akabireen se
eisaal e sawab ko saabit kiya us hi tarah bohot se
ahnaaf ulma biddat e hasna ko 12 rabi ul awwal ki eid ko
allama saiyooti aur Ibn e taiyma r.a se saabit karte hain

is liye aap se ahadeeth ki guzarish ki lekin aap ko tanqeed ke ilawa
aur kuch soojhta hi nahin khair
ab jaa kar aap ne itni guzaarishon ke baad
ahadeeth peish kiye ALLAH ka shukar
aur wahi baat ke aap ne tanziya post ki phir se :|

in dalaaiyl per mein jawab to de deta lekin khair aap ne ab reply hi nahin karna
hum bhi chorh dete hain is mauzu ko

Mere Bhai Ulama Ka Ikhtilaaf firqa wariyat per aur anaa per hai aur kuch nhn, seedhi see baat hai jo baat huzoor S.A.W.W nhn kahi woh bidat hai aur Aap us se kiun inkar kar rahay ho kiun pata nhn mujhay ... Baaki Hazrat abu hurera R.A Ki Rawayat toh is se saaf zaahir ho raha hai kay qabrustan mien quran nhn padha jaa sakta aur aap ka yeh bhi kehna hai qabrustan mien quran padhna jayez hai :) Is rawayat se aapkay diye huway refference kamzor hain mere bhai .. kiun k Hazrat Abu Hurera aik Baday Aur mazboot raavi hain .. @S_ChiragH
Aap bhi shayad firqa wariyat ko maantay ho isi liye ana ka maamla aagaya hai Nhn toh aap bhi maantay yehi baatain jo mene pesh ki ,
ab halankay jitnay refferences mene post kiye hain jitni detail mene post ki us se aik aaam aadmi aaraam se yeh maan jaye ke waqayi quran khuwani jayez nhn aur Mayyat per quran padhna jayez nhn ...
agar waqayi quran mayyat ke liye padhna haq hai toh koi thoss saboot pesh karain ...
rahi meri baat toh Agar is amal ka koi wajoood hota Huzoor S.A.W.W ya sahaba kay dour mien toh mien eik 10 ahadees pesh karta deta per afsos Aisa nnhn hai aur is liye koi ahadees bhi nhn hai is per .. aur yeh jo mene pesh kiya yeh bhi ulaama ka behs thaa ...
JazakaALlah ... Mene Apna farz poora kiya ALlah Bada Dekhne wala hai brother woh sab dekh raha hai jazakaAllah

Aur Aap hamara Time waste kar rahay hain dear bar bar yeh sawal karkay ke aisii hadees pesh karain jis mein mayyat ko aisa sawal sawab quran se mana ho , toh mere bhai uper jo mene baat bayyat ki hai wohi karunga kay huzoor S.A.W.W kay dour mein is ka wajood nhn tha is liye is ki koi hadees nhn aur hum isi baat ko maantay hain agar koi hadees nhn toh yeh bidat hai is amal ko karna fuzool hai aur bidat hai , bidat gumrahi hai .. JAzakaAllah aap ke pass agar is amal ko karnay ke koi thos saboot hon toh dain baaki jo aap baatien kar rahay hain woh fazool hain
Nahin bhai mein firqa wariyat ko nahin maanta bilkul bhi :|
achha khair hai naa mene chorh diya hai mauzu ko ;)
 

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
Wa'alaikumussalaam
aap mauzu ko ghuma kyun dete ho ??
mene aap ko kaha ke jis tarah aap ne akabireen se
eisaal e sawab ko saabit kiya us hi tarah bohot se
ahnaaf ulma biddat e hasna ko 12 rabi ul awwal ki eid ko
allama saiyooti aur Ibn e taiyma r.a se saabit karte hain

is liye aap se ahadeeth ki guzarish ki lekin aap ko tanqeed ke ilawa
aur kuch soojhta hi nahin khair
ab jaa kar aap ne itni guzaarishon ke baad
ahadeeth peish kiye ALLAH ka shukar
aur wahi baat ke aap ne tanziya post ki phir se :|

in dalaaiyl per mein jawab to de deta lekin khair aap ne ab reply hi nahin karna
hum bhi chorh dete hain is mauzu ko



Nahin bhai mein firqa wariyat ko nahin maanta bilkul bhi :|
achha khair hai naa mene chorh diya hai mauzu ko ;)
Hmm CCchiragh Sahi kaha
 
  • Like
Reactions: S_ChiragH

*Muslim*

TM Star
Apr 15, 2012
3,863
4,567
513
saudia
جزاکم اللہ خيرا واحسن الجزاء في الدنيا و الآخرا
فرمانِ نبوى( من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو ردّ) (متفق عليہ؛بخارى،كتاب الصلح،رقم ٢٦٩٧)
”جس نے ہمارے دين ميں كوئى نئى چيز ايجاد كى جس كا دين سے كوئى تعلق نہيں ہے تو وہ مردود ہے-“
فرمانِ نبوى: (من عمل عملا ليس عليه أمرنا فهوردّ) (مسلم:كتاب الاقضيہ،باب نقض الاحكام الباطلہ)
”جس نے كوئى ايسا كام كياجس پر ہمارا حكم نہيں توايسا كام رد كيا جائے گا-“
[DOUBLEPOST=1355309244][/DOUBLEPOST]http://www.tafreehmella.com/threads/ایصال-ثواب-اور-ایصال-گنا-ہ-۔.210338/

@i love sahabah
 
  • Like
Reactions: kool~nomi

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
جزاکم اللہ خيرا واحسن الجزاء في الدنيا و الآخرا
فرمانِ نبوى( من أحدث في أمرنا هذا ما ليس منه فهو ردّ) (متفق عليہ؛بخارى،كتاب الصلح،رقم ٢٦٩٧)
”جس نے ہمارے دين ميں كوئى نئى چيز ايجاد كى جس كا دين سے كوئى تعلق نہيں ہے تو وہ مردود ہے-“
فرمانِ نبوى: (من عمل عملا ليس عليه أمرنا فهوردّ) (مسلم:كتاب الاقضيہ،باب نقض الاحكام الباطلہ)
”جس نے كوئى ايسا كام كياجس پر ہمارا حكم نہيں توايسا كام رد كيا جائے گا-“
[DOUBLEPOST=1355309244][/DOUBLEPOST]http://www.tafreehmella.com/threads/ایصال-ثواب-اور-ایصال-گنا-ہ-۔.210338/

@i love sahabah
Hmm Beshak Brother Muslim .. JazakaAllah[DOUBLEPOST=1355313631][/DOUBLEPOST]
Shared By Brother @*muslim*
السلام علیکم ورحمتہ اللہ وبرکاتہ
لوگوں کے پاس ثواب اتنا زیادہ ہوگیا ہے کہ وہ اس کا بعض حصہ دوسروں کو ایصال کررہے ہیں ، کیا یہ لوگ قیامت کے دن بھی اپنی سخاوت دکھا سکیں گے۔
جس کا نقشہ قرآن نے یوں کھینچاہے۔

{ يَوْمَ يَفِرُّ الْمَرْءُ مِنْ أَخِيهِ (34) وَأُمِّهِ وَأَبِيهِ (35) وَصَاحِبَتِهِ وَبَنِيهِ (36) لِكُلِّ امْرِئٍ مِنْهُمْ يَوْمَئِذٍ شَأْنٌ يُغْنِيهِ } [عبس: 34 - 37]
اس دن آدمی بھاگے گا اپنے بھائی سے،اور اپنی ماں اور اپنے باپ سے،اور اپنی بیوی اور اپنی اولاد سے،ان میں سے ہر ایک کو اس دن ایسی فکر (دامن گیر) ہوگی جو اس کے لئے کافی ہوگی ۔

میں پریشان ہوں کہ میرے پاس نیکیاں بہت کم ہیں ، اگرمیں نے انہیں بھی کسی اورکو بخش دیا توقیامت کے دن میرا کیا ہوگا وہاں توکسی سے مانگنے سے بھی نیکی نہیں ملیں گی ،چہ جائے کہ کوئی خودسے ایصال کرے !
اس لئے سوچتاہوں‌ کہ اپنے گناہ ہی کسی کو ایصال کردوں !

چلو میں اپنے سارے گناہ اہل بدعت کے امام کو ایصال کرتا ہوں وہ بھی کیا یاد کریں گے ۔

کوئی یہ نہ کہے کہ گناہ کا ایصال نہیں ہوتا ہے بلکہ صرف ثواب کا ایصال ہوتا ہے ، کیونکہ میں پلٹ‌ کرسوال کروں گا کہ:
اگرگناہ کے ایصال کی دلیل نہیں ہے تو ثواب کے ایصال کی کیا دلیل ہے؟

اگرکہا جائے کہ بہت ساری روایات میں اس بات کی دلیل ہے زندوں کی بعض نیکیوں‌ کا ثواب مردوں کو پہنچتاہے تو :

میں بھی کہوں گا کہ بہت سی ایسی روایات ہیں جن میں اس بات کی دلیل ہے کہ زندوں کی بعض برائیوں کا گناہ مردوں کو پہنچتاہے۔

مثلا ملاحظہ ہو یہ حدیث:
لا تقتل نفس ظلما إلا کان علي ابن آدم الأول کفل من دمها، لأنه أول من سن القتل [أخرجه البخاري: (11/ 493) رقم 3335]
آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا (جب بھی دنیا میں) کوئی ناحق قتل ہوتا ہے تو اس کے گناہ کا ایک حصہ آدم کے بیٹے (یعنی قابیل) پر ضرور ہوتا ہے کیونکہ اسی نے قتل کا طریقہ ایجاد کیا۔

بلکہ ایک وہی حدیث ملاحظہ ہو جس سے ایصال ثواب کی دلیل لی جاتی ہے ، اگرواقعی اس حدیث کے ابتدائی ٹکڑے میں ایصال ثواب کی دلیل ہے ، تو بے شک اس کے آخری ٹکڑے میں ایصال گناہ کی بھی دلیل ہے، حدیث یہ ہے:

... من سن في الإسلام سنة حسنة فله أجرها وأجر من عمل بها بعده من غير أن ينقص من أجورهم شيء ومن سن في الإسلام سنة سيئة کان عليه وزرها ووزر من عمل بها من بعده من غير أن ينقص من أوزارهم شيء [أخرجه مسلم (2/ 704) رقم1017]
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جس نے اسلام میں کوئی اچھا طریقہ رائج کیا پھر اس کے بعد اس پر عمل کیا گیا تو اس کے لئے اس عمل کرنے والے کے برابر ثواب لکھا جائے گا اور ان کے ثواب میں سے کچھ کمی نہ کی جائے گی اور جس آدمی نے اسلام میں کوئی برا طریقہ رائج کیا پھر اس پر عمل کیا گیا تو اس پر اس عمل کرنے والے کے گناہ کے برابر گناہ لکھا جائے گا اور عمل کرنے والوں کے گناہ میں کوئی کمی نہ کی جائے گی۔


کیا خیال ہے یارو!
ایصال گناہ کی دلیل ہے یا نہیں ؟


لوگ اپنے اقرباء تک ثواب ایصال کررہے ہیں ۔
میں اپنے دینی دشمنوں تک اپنے گناہ ایصال کروں گا ، میرے یہ دشمن جوابا اپنے گناہ میرے سر لاد نہیں سکتے ، کیونکہ وہ مرچکے ہیں۔



لیکن ان کے پس ماندگان تو کہیں گے کہ وہ قبرمیں جانے کے بعد بھی زندہ ہیں !

مجھ پر یہ دھمکی بھی اثرہونے والی نہیں ہے کیونکہ ان کے پسماندگان کا جہاں یہ عقیدہ ہے کہ ہمارے یہ دشمن زندہ ہیں وہیں ان کا یہ بھی عقیدہ ہے کہ ان سے پوری زندگی میں کبھی کوئی گناہ ہوا ہی نہیں !

اب جب ہمارے دشمنوں کے پاس کوئی گناہ ہے ہی نہیں ، تو وہ بیچارے جوابا ہم تک کیا ایصال کریں ، ثواب توبھیجنے سے رہے۔


اگر کوئی میرے خوفناک ارادے سے پریشان ہوکر یہ کہنے لگے احادیث میں مردوں تک زندوں کے جن جن گناہوں کے پہنچنے کی بات ہے صرف وہی گناہ پہنچیں گے بس !

تو میں‌ بھی یہ کہہ سکتا ہوں کہ جن جن اعمال کے ثواب پہنچنے کی بات ہے صرف انہیں‌ اعمال کا ثواب پہنچے گا بس ! ایسی صورت میں ہم دونوں‌ کو اپنے اپنے ارادے سے باز آجانا چاہئے
 
  • Like
Reactions: *Muslim*

kingnomi

Doctor
Super Star
Jan 7, 2009
12,873
10,849
1,313
Owsum , Superb , Very Nice :P
@muslim,@kool_nomi,@S_ChiragH,

plz tell me ager kisi ko ei_salye sawab karna ho tu kyse karon.....[DOUBLEPOST=1355427903][/DOUBLEPOST]@muslim,@kool_nomi,@S_ChiragH,

plz tell me ager kisi ko ei_salye sawab karna ho tu kyse karon.....
Dear Brother http://www.tafreehmella.com/threads/mayyat-ko-aisaal-sawaab-kaise-pohnchayien.209384/
is link pe meri posting dekh lain mene aap ko tag bhi kar raha hun idher ... jazakaAllah Aap nay humien is Laaiq samjha .. Keep visiting our threads Shukran ... Allah aap ko khush rakhay afiyat kay sath[DOUBLEPOST=1355428260][/DOUBLEPOST]
@muslim,@kool_nomi,@S_ChiragH,

plz tell me ager kisi ko ei_salye sawab karna ho tu kyse karon.....[DOUBLEPOST=1355427903][/DOUBLEPOST]@muslim,@kool_nomi,@S_ChiragH,

plz tell me ager kisi ko ei_salye sawab karna ho tu kyse karon.....
Agar kuchc samajh na aye toh bila jhijak puch lijyega
 
Top