*** Islamic QUIZ ***

  • Work-from-home

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
حضرت عمر فاروق حضور اکرم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کے سسر ہیں
حضرت عمر فاروق کی صاحبزادی حضرت حفصہ رضی اللہ عنہا حضور اکرم کے نکاح میں آئی تھیں۔

سیدنا حضرت عثمان غنی رضی اللہ عنہ حضور اکرم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کے داماد ہیں۔
حضور اکرم کی دو صاحبزادیاں حضرت ام کلثوم رضی اللہ عنہا اور حضرت رقیہ رضی اللہ عنہا یکے بعد دیگرے حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کے نکاح میں آئیں
اسی لئے حضرت عثمان غنی رضی اللہ عنہ کو ذوالنورین (یعنی دو نور والا)بھی کہا جاتا ہے
 
  • Like
Reactions: Tariq Saeed

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
حضرت عمر فاروق حضور اکرم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کے سسر ہیں
حضرت عمر فاروق کی صاحبزادی حضرت حفصہ رضی اللہ عنہا حضور اکرم کے نکاح میں آئی تھیں۔

سیدنا حضرت عثمان غنی رضی اللہ عنہ حضور اکرم صلیٰ اللہ علیہ وسلم کے داماد ہیں۔
حضور اکرم کی دو صاحبزادیاں حضرت ام کلثوم رضی اللہ عنہا اور حضرت رقیہ رضی اللہ عنہا یکے بعد دیگرے حضرت عثمان رضی اللہ عنہ کے نکاح میں آئیں
اسی لئے حضرت عثمان غنی رضی اللہ عنہ کو ذوالنورین (یعنی دو نور والا)بھی کہا جاتا ہے
Jazakallah khair Janab :)
Allah apke ilm me aur barkat de Aameen

---------- Post added at 01:40 PM ---------- Previous post was at 01:32 PM ----------

Originally Posted by *SHB*
Saviou jab hum namaz bajamat perhne jaen to hum se do rakat namaz reh jae means hum late pohan cheen to jab hum imam saab ke sath do rakat perh len to phir baki do rakat mein surah fateh ke bad wali surah milani ho gi ya nahi means hum ne do rakat to perh li hain to farz namaz mein teesri rakat mein surat nahi milate naa just surah fateh perh ke rukoo mein chale jate hain. . . . Please help me. . .


bohot acha sawal janab
janab apka jawab is tarah se hain

jab apko last ki do rakaten mili to wo apke liye pehle rakat me shumar hogi
phir jab imaam salam phair den to aap ko last wali do rakat aada karni hai
aur usme aap sure fateha k baad ruku me chale jayen sath me sura lagane ki zaroorat nahi
kyun k wo apki akhri rakaten thin

Jazakallah khair
 

Zakwan

_ZAKKY
TM Star
Nov 29, 2007
2,220
1,119
1,213
35
Canada
Woh kaun sa ilm hei jis k baray mein huzoor ne farmaya k isko seekho aur sikhao kiyon yeh pehla ilm hei jo mery ummat se utha diya jaye ga. aur is ko deekhna aesa hei jesa k aada ilm seekh liya.
 

Zakwan

_ZAKKY
TM Star
Nov 29, 2007
2,220
1,119
1,213
35
Canada
Woh kaun sa ilm hei jis k baray mein huzoor ne farmaya k isko seekho aur sikhao kiyon yeh pehla ilm hei jo mery ummat se utha diya jaye ga. aur is ko deekhna aesa hei jesa k aada ilm seekh liya.
Is ka jawab nahi hei kisi k pass?
 
Jun 21, 2010
91
44
0
45
[/COLOR]
Originally Posted by *SHB*
Saviou jab hum namaz bajamat perhne jaen to hum se do rakat namaz reh jae means hum late pohan cheen to jab hum imam saab ke sath do rakat perh len to phir baki do rakat mein surah fateh ke bad wali surah milani ho gi ya nahi means hum ne do rakat to perh li hain to farz namaz mein teesri rakat mein surat nahi milate naa just surah fateh perh ke rukoo mein chale jate hain. . . . Please help me. . .


bohot acha sawal janab
janab apka jawab is tarah se hain

jab apko last ki do rakaten mili to wo apke liye pehle rakat me shumar hogi
phir jab imaam salam phair den to aap ko last wali do rakat aada karni hai
aur usme aap sure fateha k baad ruku me chale jayen sath me sura lagane ki zaroorat nahi
kyun k wo apki akhri rakaten thin

Jazakallah khair[/QUOTE]

Janab aap se pehle bhi kaha hai kay yahan masail per behas na karein b/c aap ka ilm bohat sathie ilm hai aur apne ghalat fatwe na jharein upper jo aap naey jawab diya hai bilkul ghalat jawab diya hai suboot ke liye Hazrat Moulana yousaf ludyanivi shaheed rahmatullah alh ki aap ke masail un ka hal ki jld no. 2 page no. 290 ki cutting deta hoon
namz.jpg
aap tamam logoon say guzarish hai asay tamam sawal Ulema se puchen har kisy se na pochen
Allah humein deen ki saheh samajh atta farmaen ameen
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
Woh kaun sa ilm hei jis k baray mein huzoor ne farmaya k isko seekho aur sikhao kiyon yeh pehla ilm hei jo mery ummat se utha diya jaye ga. aur is ko deekhna aesa hei jesa k aada ilm seekh liya.
masha Allah bohot acha sawal apka

dar asal der isliye ho rahi thi k ham wo hadees ki sahet ki tahqeeq kar rahe the k wo kitni sahi hai


عن أبي هريرة أن النبي صلى الله عليه و سلم قال : تعلموا الفرائض وعلموه الناس فإنه نصف العلم وهو ينسى وهو أول شيء ينتزع من أمتي

ilme meeraas ko seekho aur logon ko sikhao kiyoke wo aadha ilm hai aur isko bhulaa diya jaaega aur sab se pahle is ilm ko utha liya jaaega

ye hadees ibne maaja sunan kubra albaihaqi main lekin ye hadees zaeef hai
isko allama albani ne zaeef kaha hai
meeras se muraad marne ke baad jo tarka taqseem kiya jaata hai usko ilme meeraas ya faraaiz bhi kahte hai

---------- Post added at 11:42 AM ---------- Previous post was at 11:33 AM ----------

Janab apko shayad abhi tak baat samajhme nahi aayi itna wazahat k sath karne k bawajood bhi

yahan bahes na karen aur nahi ham koi fatwe de rahe hain jo bhi baat ho rahi hia wo Allah ki kitab aur uske Rasul s.a.w k farman se ho rahi hai

aap kisi bhi molvi k baat yahan karen to ye sabit karen ki ya kahan se hain kya ye jo keh rahe hain Allah k Rasul s.a.w se sabit hai

bila wajhe aise tareeqe yahan post na karen pehle bhi apko mods se tambih mil chuki hai phir bhi aap aise hi kar rahe hain

dobara mods se guzarish hai ki aisi posts par nazar rakhe jo logon ko uljhan me dalti hain

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen


[/COLOR]
Originally Posted by *SHB*
Saviou jab hum namaz bajamat perhne jaen to hum se do rakat namaz reh jae means hum late pohan cheen to jab hum imam saab ke sath do rakat perh len to phir baki do rakat mein surah fateh ke bad wali surah milani ho gi ya nahi means hum ne do rakat to perh li hain to farz namaz mein teesri rakat mein surat nahi milate naa just surah fateh perh ke rukoo mein chale jate hain. . . . Please help me. . .


bohot acha sawal janab
janab apka jawab is tarah se hain

jab apko last ki do rakaten mili to wo apke liye pehle rakat me shumar hogi
phir jab imaam salam phair den to aap ko last wali do rakat aada karni hai
aur usme aap sure fateha k baad ruku me chale jayen sath me sura lagane ki zaroorat nahi
kyun k wo apki akhri rakaten thin

Jazakallah khair
Janab aap se pehle bhi kaha hai kay yahan masail per behas na karein b/c aap ka ilm bohat sathie ilm hai aur apne ghalat fatwe na jharein upper jo aap naey jawab diya hai bilkul ghalat jawab diya hai suboot ke liye Hazrat Moulana yousaf ludyanivi shaheed rahmatullah alh ki aap ke masail un ka hal ki jld no. 2 page no. 290 ki cutting deta hoon
View attachment 13839
aap tamam logoon say guzarish hai asay tamam sawal Ulema se puchen har kisy se na pochen
Allah humein deen ki saheh samajh atta farmaen ameen[/QUOTE]
 

Zakwan

_ZAKKY
TM Star
Nov 29, 2007
2,220
1,119
1,213
35
Canada
masha Allah bohot acha sawal apka

dar asal der isliye ho rahi thi k ham wo hadees ki sahet ki tahqeeq kar rahe the k wo kitni sahi hai


عن أبي هريرة أن النبي صلى الله عليه و سلم قال : تعلموا الفرائض وعلموه الناس فإنه نصف العلم وهو ينسى وهو أول شيء ينتزع من أمتي

ilme meeraas ko seekho aur logon ko sikhao kiyoke wo aadha ilm hai aur isko bhulaa diya jaaega aur sab se pahle is ilm ko utha liya jaaega

ye hadees ibne maaja sunan kubra albaihaqi main lekin ye hadees zaeef hai
isko allama albani ne zaeef kaha hai
meeras se muraad marne ke baad jo tarka taqseem kiya jaata hai usko ilme meeraas ya faraaiz bhi kahte hai

---------- Post added at 11:42 AM ---------- Previous post was at 11:33 AM ----------

Janab apko shayad abhi tak baat samajhme nahi aayi itna wazahat k sath karne k bawajood bhi

yahan bahes na karen aur nahi ham koi fatwe de rahe hain jo bhi baat ho rahi hia wo Allah ki kitab aur uske Rasul s.a.w k farman se ho rahi hai

aap kisi bhi molvi k baat yahan karen to ye sabit karen ki ya kahan se hain kya ye jo keh rahe hain Allah k Rasul s.a.w se sabit hai

bila wajhe aise tareeqe yahan post na karen pehle bhi apko mods se tambih mil chuki hai phir bhi aap aise hi kar rahe hain

dobara mods se guzarish hai ki aisi posts par nazar rakhe jo logon ko uljhan me dalti hain

Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen




Janab aap se pehle bhi kaha hai kay yahan masail per behas na karein b/c aap ka ilm bohat sathie ilm hai aur apne ghalat fatwe na jharein upper jo aap naey jawab diya hai bilkul ghalat jawab diya hai suboot ke liye Hazrat Moulana yousaf ludyanivi shaheed rahmatullah alh ki aap ke masail un ka hal ki jld no. 2 page no. 290 ki cutting deta hoon
View attachment 13839
aap tamam logoon say guzarish hai asay tamam sawal Ulema se puchen har kisy se na pochen
Allah humein deen ki saheh samajh atta farmaen ameen
[/QUOTE]

bil kul sahi kaha hei aap ne k yeh hadith ib ne maja mein hei aur is ko zaif bhi kaha gaya hei lakin mein is liye pooch liya kion k hadith ibnemaja mein thi. isi liye poocha.
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
bil kul sahi kaha hei aap ne k yeh hadith ib ne maja mein hei aur is ko zaif bhi kaha gaya hei lakin mein is liye pooch liya kion k hadith ibnemaja mein thi. isi liye poocha.[/QUOTE]

haan ji ibn maja ne isko riwayat kiya hai lekin iski sahet theek nahi is par kalaam hai

isliey is hadees par amal nahi kiya jasakta wallahu aalam
 
Oct 18, 2009
18,710
9,640
1,313
LoCk Me In YoUr HeArT


janab aur kuch nahin kahoon ga bas itna ke Allah aap ko hidayat atta farmae ke aap dosroon ki gumrahi ka sabab na bane pehlay aap kud is ke tehkeek kar lean mujhay to lagta hai ke aap apne aap ko bohat ilm wala samajtey hain aap ke samne atne baray Alim jo athorty samjhe jatae hain un ki baat koee meaning nahin rakhti
Allah humari hifazat farmae ameen

hi stop it here plz

yahan sirf maslay masail ho rhay hain ya aik dosray ko bhi bura bhala kaha jaa raha hay.. sorry to say Imranlibra aapko ye hak nhi banta k aap dosray member k kahain k aap gumrah ker rahay hain.. ya gumrahi ka sabab na banayn..... kiya esa kehna theek hay. m ny pehlay b kaha hay k jo b baat kerain vo wazeh daleel say kerain.. ye Islam hay.. or daleel k bina koi b baat krna kufer m jhonkta hay.. daleel may ahadith or Quran Pak ki baatain hona zaruri hain.. na k aalim ya k koi or bazurg.. Ham umat-e-RAsool S.A.W hain.. or hamara hak hay Quran kareem ko samjhna or usper amal kerna..

aap baraeiye mehrbaani is kisam ki posts say guraz kerain pehlay b m keh chuka hoon.. or S.Mod nay b keh diya hay k aapko ban ker diya jaiyega.. so please aap yahan pr inteshar peda na kerain.. kafir ko kaafir kehna b acha nhi hota hay.. or aap to apnay musliman bhai ko keh rahay ho k aap gumraah ker rhay ho.. heraat o tajub hay...


Allah hamay apni Rasi or Rasool S.A.W ki taleemaat per amal kernay ki taufeeq ata fermauye.. or Deen ko sahi maani may samjhnay ki himat ata fermaye.. Ameen.
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
janab aur kuch nahin kahoon ga bas itna ke Allah aap ko hidayat atta farmae ke aap dosroon ki gumrahi ka sabab na bane pehlay aap kud is ke tehkeek kar lean mujhay to lagta hai ke aap apne aap ko bohat ilm wala samajtey hain aap ke samne atne baray Alim jo athorty samjhe jatae hain un ki baat koee meaning nahin rakhti
Allah humari hifazat farmae ameen[/QUOTE]

janab ab iske baad shayad ham apki koi bhi post ka reply nahi denge

kyun k jo baat ko samajhna hi nahi chahta usse bahes kaisi

ham kabhi koi dawa nahi kare k ham ilm wale hain wo to Allah ki den hia jisko chahe wo aata kare

ham yahan sirf aur sirf Quran aur Hadees ki baat kar rahe hain hamari apni koi baat nahi hai yahan

aur hamare liye deen ki authority sirf aur sirf Allah aur uske Rasul s.a.w ka farmaaan hai

deen kisi maulvi ka nahi jo k uski har baat ko maani jaye haan agar wo Allah k Rasul s.a.w se apni baat ko sabit karen to sar ankho par

aap ko ham Allah k Rasul s.a.w baat keh rahe hain aap unki baat ko gumrah keh kar apne moulvi ki baat ko laa rahe ho

ye hamara akhri jawab tha apke liye aage apse bahes nahi

Allah apko aur ham sabko deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
[/COLOR]
Originally Posted by *SHB*
Saviou jab hum namaz bajamat perhne jaen to hum se do rakat namaz reh jae means hum late pohan cheen to jab hum imam saab ke sath do rakat perh len to phir baki do rakat mein surah fateh ke bad wali surah milani ho gi ya nahi means hum ne do rakat to perh li hain to farz namaz mein teesri rakat mein surat nahi milate naa just surah fateh perh ke rukoo mein chale jate hain. . . . Please help me. . .


bohot acha sawal janab
janab apka jawab is tarah se hain

jab apko last ki do rakaten mili to wo apke liye pehle rakat me shumar hogi
phir jab imaam salam phair den to aap ko last wali do rakat aada karni hai
aur usme aap sure fateha k baad ruku me chale jayen sath me sura lagane ki zaroorat nahi
kyun k wo apki akhri rakaten thin

Jazakallah khair
is masle ko leke sawal utha tha k hamne daleel nahi di

apke samne wazahat pesh hai
Namaz k masail me Mohammad Iqbal Kelani sahi ahadeeson se namaz k sare masle bayan kiye hain

is masle par likhte hain
baad me shamil hone wale namazi ko imaam k sath padhi jaane wali namaz ko namaz ka pehla aur salam k baad akele padhi jane wali namaz ko namaz ka pichla hissa shumar karna chahiye

Hazrat Abu Huraira r.a kehte hain main ne Rasulallah s.a.w ko farmate huye suna jab namaz khadi hojaye to bhagte huye na aao balke aam raftar me chal kar aao tum par itmenaan se aana wajib hai namaz ka jo hissa miljaye imam k sath pao wo aada karo aur jo rah jaye usse baad me mukammal karlo ( Bukhari aur Muslim ( Allu lu wal marjaan aljuz alawwal no 350 )

agar kisi muqtadi ki koi rakat faut hojaye to jo rakat imaam k sath padhta hai to wo is muqtadi ka namaz ka awwal hissa hai aur jo baad me salam padhta hai isko ATMAAM k lafz tabeer kiya gaya hai au ATMAAM kisi cheez k akhri hisse se hota hai yehi lafz bakasrath aur assahi sandon se sabit hai yane afar koi shaqs jamat meis waqt shmil huwa jabke imaam ki dusri rakat hai to kayi ahadees aur upar jo muttafiq alay hadees hai uske k mutabiq muqtadi ki wo pehli rakat hogi is bina par muqtadi apni sirf pehli aur dusri rakat me sure fateha k elawa dusri koi surath milaye teesri aur chohti me surat milane ki zaroorat nahi .....


isse sabit hua k jo rakat hame mile wo hamari pehle rakat shumar ki jayegi aur baad me jo rehjaye wo akhir wali hogi


Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
say d name of Yaaqub Alaihi salaam's son who was also a Prophet.....and how many sons does yaaqub Alaihi salaam had???
 
Jun 21, 2010
91
44
0
45

Edited by staff..........!!!

oh oh oh
very sorry
tehqeeq ke baad pata chala ke saviou sahab bhee theek keh rahe hian bus farq ye hai ke wo Shafai maslaq ke mutabliq bata rahe hain aur hum Hanfi maslaq se is masale mein Shafai aur Hanfi maslaq mein akhtilaf hai
wazahat ke liye 2 masail mulahiza hoon
سوال

محترم مفتی صاحب !
السلام علیکم !

1
۔اگر مجھ سےشروع کی دورکعتیں جماعت کی چھوٹ جائیں توکیاکوئی اورصورت سورت سورہ فاتحہ کے بعد پڑھ سکتے ہیں آخری دورکعتوں میں یا صرف سورہ فاتحہ پڑھیں گے ؟
۔2-اسی طرح اگر مجھ سے شروع کی 3 رکعتیں رہ جائیں؟
3۔چار رکعت والی جماعت میں کیا ہم تیسری اور چوتھی رکعت میں سورۂ فاتحہ پڑھیں گے یا نہیں ؟

جزاک اللہ

سائل : منہاج احمد

جواب

-1۔ابتدائی دورکعتیں چھوٹ جائیں تو امام صاحب سلام پھیر دیں اور مقتدی کھڑا ہوجائے اور ابتدائی دورکعتوں کی ادائیگی کرے جس میں ثناء،سورۂ فاتحہ ،اور سورۃ سب کو پڑھا جائے گا۔
۔2-اسی طرح تین رکعت رہ جائیں تو ادائیگی کا یہی طریقہ ہے۔البتہ تیسری رکعت میں صرف سورۂ فاتحہ کو پڑھا جائے گا۔
3- ۔مسنون عمل یہی ہے کہ فاتحہ کو پڑھا جائے گا ۔

فقط واللہ اعلم


دارالافتاء

جامعہ علوم اسلامیہ علامہ بنوری ٹاؤن کراچی
Upper wala mas-ala Hanfi maslaq se hai
aur
neeche wala mas-ala Saviou Sahab ke mutabiq aur Shafai maslaq se hai



مغرب كى ا يك ركعت جماعت كے ساتھ پالينے والا شخص باقى نماز كيسے مكمل كرے گا ؟

اگر ميں مغرب كى نماز ميں جماعت كے ساتھ دوسرى ركعت ميں تشھد كے دوران ملوں تو باقى نماز كيسے مكمل كرونگا ؟
ميں اٹھ كر امام كے ساتھ تيسرى ركعت مكمل كروں اور تشھد كے بعد اٹھ كر اپنى تيسرى ركعت ادا كروں اور تشھد ميں بيٹھوں يا كيا كروں ؟


الحمد للہ :
اگر آپ مغرب كى نماز ميں جماعت كے ساتھ درميانى تشھد ميں مليں تو آپ تيسرى ركعت ميں امام كى متابعت اور اقتدا كرينگے اور پھر تشھد بيٹھ كر امام كے سلام كے بعد اٹھ كر اپنى باقى مانندہ نماز مكمل كرينگے، آپ دو ركعات باقى ہيں، تو ان ميں سے پہلى ميں آپ سورۃ الفاتحہ اور اس كے بعد كوئى سورۃ پڑھيں، اور پھر تشھد ميں بيٹھيں جو كہ آپ كى درميانى تشھد ہو گى.

پھر اٹھ كر تيسرى ركعت ادا كريں اور اس ميں صرف سورۃ الفاتحۃ پڑھيں، اور پھر آخرى تشھد بيٹھ كر سلام پھير ليں.

اوپر جو كچھ بيان ہوا ہے وہ اس پر مبنى ہے كہ اس نے امام كے ساتھ جو ركعت پائى وہ اس كى نماز كا اول حصہ تھا، اور جو وہ انفرادى طور پر ادا كر رہا ہے وہ اس كى نماز كا آخرى حصہ ہے، امام شافعى رحمہ اللہ كا مسلك يہى ہے.

امام نووى رحمہ اللہ تعالى " المجموع " ميں كہتے ہيں:

اگر اس نے امام كے ساتھ ايك ركعت پائى تو وہ امام كے سلام پھيرنے كے بعد اٹھ كر ايك ركعت ادا كر كے تشھد بيٹھے گا اور پھر تيسرى ركعت ادا كر كے تشھد بيٹھے گا "

ديكھيں: المجموع ( 4 / 117 ).

پھر كہتے ہيں:

( ہم ذكر كر چكے ہيں كہ ہمارا مسلك يہ ہے كہ مسبوق نے جو جماعت كے ساتھ نماز پائى وہ اس كى نماز كا اول حصہ ہے، اور جو اس نے بعد ميں ادا كى وہ اس كا آخرى حصہ ہے، سعيد بن مسيب، حسن بصرى، عطاء، عمر بن عبدالعزيز، اور مكحول، زھرى، اوزاعى، سعيد بن عبد العزيز، اسحاق، رحمہم اللہ كا يہى قول ہے جو ابن منذر رحمہ اللہ نے ان سے بيان كيا ہے.

اور ميں بھى يہى كہتا ہوں، ان كا كہنا ہے كہ: عمر، على، اور ابو درداء رضى اللہ تعالى عنہم سے مروى ہے اور ان سے ثابت نہيں، يہ امام مالك سے روايت اور داود كا بھى يہى كہنا ہے.

اور ابو حنيفہ، مالك، ثورى، اور احمد رحمہم اللہ كا كہنا ہے كہ: اس نے جو جماعت كے ساتھ پائى وہ اس كى نماز كا آخرى اور جو بعد ميں ادا كى اس كى نماز كا اول حصہ ہے.

اسے ابن منذر نے ابن عمر رضى اللہ تعالى عنہ اور مجاھد، ابن سيرين سے بيان كيا ہے، اور ان كى دليل يہ پيش كى ہے كہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا فرمان ہے:

" تم جو پالو وہ ادا كرو، اور جو رہ جائے اس كى قضاء كر لو "

اسے بخارى اور مسلم نے روايت كيا ہے.

اور ہمارے اصحاب نے نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كے اس فرمان سے دليل لى ہے كہ:

" جو تم پالو وہ ادا كرو، اور جو رہ جائے وہ مكمل اور پورى كرلو "

اسے بخارى اور مسلم نے بہت سے طرق سے روايت كيا ہے.

بيھقى رحمہ اللہ تعالى كہتے ہيں:

جنہوں نے " پورى اور مكمل كرو " روايت كيا ہے وہ ابو ہريرہ رضى اللہ تعالى عنہ سے زيادہ حافظ اور التزام كرنے والے ہيں جو كہ حديث كے راوى ہيں تو وہ زيادہ اولى ہيں.

شيخ ابو حامد اور الماوردى كہتے ہيں:

كسى چيز كا اتمام اور پورا كرنا اس وقت ہوتا ہے جب اس كا پہلا حصہ گزر چكا ہو اور اس كى آخرى حصہ باقى ہو.

اور بيھقى نے بھى ہمارے مسلك جيسا ہى عمر بن خطاب، على ، اور ابو درداء رضى اللہ تعالى عنہم اور ابن مسيب، حسن، عطاء، اور ابن سيرين، ابو قلابہ رحمہم اللہ سے روايت كيا ہے.

اور رہى يہ روايت كہ:

اس كى قضاء كرو"

اس كا جواب دو طرح ہے:

پہلى وجہ:

فاتموا يعنى پورى اور مكمل كرو والى روايت كے رواۃ زيادہ اور احفظ ہيں.

دوسرى وجہ:

قضاء فعل پر محمول ہے، نہ كہ اصطلاح ميں معروف قضاء پر، كيونكہ يہ اصطلاح متاخرين فقھاء كرام كى ہے، اور عرب قضاء كو فعل كے معنى پر اطلاق كرتے ہيں، اللہ تعالى كا فرمان ہے:

﴿اور جب تم اپنے مناسك ادا كر چكو﴾.

اور فرمان ہے:

﴿جب آپ نماز ادا كر چكيں﴾.

شيخ ابو احمد كہتے ہيں:

مراد يہ ہے كہ: تمہارى نماز ميں سے جو رہ جائے نہ كہ امام كى نماز ميں سے، اور مقتدى كى جو نماز رہ گئى ہے وہ نماز كا آخرى حصہ ہے. واللہ اعلم. اھـ

مستقل فتوى كميٹى كے فتاوى جات ميں ہے:

سوال:

ميں مسبوق كى نماز كے متعلق دريافت كرنا چاہتا ہوں:

1 - جب امام نماز مغرب ميں ايك يا دو ركعت پڑھا چكا ہو.

2 - اگر چار ركعت والى نماز ميں امام ايك يا دو ركعت ادا كر چكا ہو.

مسبوق كيا پڑھے گا، كيا وہ صرف سورۃ فاتحہ پڑھے گا يا كہ اس كے ساتھ كوئى اور سورۃ بھى ؟

جواب:

مسبوق شخص امام كے ساتھ جو نماز پائے وہ مقتدى كى نماز كا اول حصہ شمار ہو گا، چنانچہ جس نے امام كے ساتھ مغرب كى نماز ميں سے ايك ركعت پائى تو وہ نماز كا اول حصہ شمار ہو گا، جب امام كى سلام كے بعد وہ كھڑا ہو كر فوت شدہ نماز كى ركعات مكمل كرے، اور اس ميں سے پہلى ركعت ميں سورۃ فاتحہ اور اس كے ساتھ كوئى اور سورۃ يا كچھ آيات كى تلاوت كرے گا كيونكہ يہ اس كى دوسرى ركعت ہے، اور پھر درميانى تشھد بيٹھےگا، پھر مغرب كى رہ جانے والى آخرى ركعت ميں صرف سورۃ فاتحہ پڑھےگا، كيونكہ يہ اس كى تيسرى ركعت ہے، اور پھر وہ آخرى تشھد بيٹھےگا.

اور اگر اس كى ايك ركعت رہ جائے اور امام كے ساتھ اس نے دو ركعت ادا كيں، تو امام كے سلام پھيرنے كے بعد ادا كرنے والى ركعت ميں صرف سورۃ فاتحہ كى تلاوت كرےگا، كيونكہ يہ اس كى تيسرى ركعت تھى.

ليكن اگر نماز چار ركعت والى ہو اور اس نے امام كے ساتھ تين يا دو ركعت ادا كيں تو باقى مانندہ ركعت ميں صرف سورۃ فاتحہ ہى تلاوت كرےگا، كيونكہ يہ اس كى نماز كا آخرى حصہ ہے، اسے سورۃ فاتحہ كے ساتھ كوئى اور سورۃ كى تلاوت نہيں كرنا ہو گى، فقھاء كرام كے اقوال ميں سے صحيح قول يہى ہے.

اللہ تعالى ہى توفيق دينے والا ہے. اھـ

ديكھيں: فتاوى اللجنۃ الدائمۃ للبحوث العلميۃ والافتاء ( 7 / 322 ).

واللہ اعلم .


---------- Post added at 02:45 PM ---------- Previous post was at 02:30 PM ----------

say d name of Yaaqub Alaihi salaam's son who was also a Prophet.....and how many sons does yaaqub Alaihi salaam had???
Hazrat Yousaf Alaihi salaam
total 12 sons
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
bilul sahi

Hazrath yakhub A.S ki 12 aulaad thi jinme se 10 ek Maa se aur 2 dusri Maa se

Hazrath yusuf A.S aur last wale chote bhai ek hi Maa k bete the

sure Yusuf me tafseel maujood hai
 

nasirnoman

Active Member
Apr 30, 2008
380
574
1,193
say d name of Yaaqub Alaihi salaam's son who was also a Prophet.....and how many sons does yaaqub Alaihi salaam had???

حضرت ابراہیم عیلہ السلام کے پوتے اور حضرت اسحاق علیہ السلام کے بیٹے حضرت یعقوب علیہ السلام کا عبرانی لقب اسرائیل تھا. جس کے معنی ہیں عبد اللہ
اور حضرت یعقوب علیہ السلام کی اولاد بنی اسرائیل کہلائی.
حضرت یعقوب کے بارہ بیٹے تھے ...اس لیے ابتدا سے بنی ااسرئیل بارہ قبیلوں میں بیٹے ہوئے ہیں۔حضرت یعقوب علیہ السلام کے بیٹوں میں حضرت یوسف علیہ السلام کو نبوت ملی.

قرآن پاک میں ارشاد ہے :
إِذْ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَا أَبَتِ إِنِّي رَأَيْتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوْكَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ رَأَيْتُهُمْ لِي سَاجِدِينَ الخ یوسف 4 پارہ 12
ترجمہ:اس وقت کو یاد کرو جب یوسف نے اپنے والد سے کہا کہ بابا میں نے خواب میں گیارہ ستاروں اور آفتاب و ماہتاب کو دیکھا ہے اور یہ دیکھا ہے کہ یہ سب میرے سامنے سجدہ کررہے ہیں
ابن کثیر لکھتے ہیں کہ مفسرین نے کہا ہے کہ گیارہ ستاروں سے مراد حضرت یعقوب علیہ السلام کے گیارہ بھائی ہیں .اور سورج چاند سے مراد آپ کے والد اور والدہ ہیں .اس خواب کی تعبیر خواب دیکھنے کے چالیس سال بعد ظاہر ہوئی بعض کہتے ہیں کہ اسی برس بعد ظاہر ہوئی
ارشاد باری تعالیٰ ہے :
وَرَفَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْشِ وَخَرُّوا لَهُ سُجَّدًا ۖ وَقَالَ يَا أَبَتِ هَـٰذَا تَأْوِيلُ رُؤْيَايَ مِن قَبْلُ قَدْ جَعَلَهَا رَبِّي حَقًّا الخ یوسف 100 پارہ 12
ترجمہ:اور انہوں نے والدین کو بلند مقام پر تخت پر جگہ دی اور سب لوگ یوسف کے سامنے سجدہ میں گر پڑے یوسف نے کہا کہ بابا یہ میرے پہلے خواب کی تعبیر ہے جسے میرے پروردگار نے سچ کر دکھایا ہے

ابن جریر کی ایک روایت میں ہے کہ بستانہ نامی یہودیوں کا ایک زبردست عالم تھا اس نے آنحضرت صلیٰ اللہ علیہ وسلم سے ان گیارہ ستاروں کے نام دریافت کئے آپ خاموش رہے .حضرت جبرائیل علیہ السلام آسمان سے نازل ہوئے اور آپ کو نام بتائے .آپ نے اسے بلوایا اور فرمایا کہ اگر میں تجھے ان کے نام بتادوں تو تو مسلمان ہوجائے گا ؟اس نے اقرار کیا... تو آپ نے فرمایا کہ سنو ان کے نام یہ ہیں جریان ، طارق ، ذیال َ ذوالکتفین ، قابل ، وثاب ، عمودان ، فلیق ، مصبح ، فروح ، فرغ. یہودی نے کہا کہ ہاں ہاں اللہ کی قسم ان ستاروں کے نام یہی ہیں ‘‘(ابن جریر)

یہ روایت دلائل بیہقی میں اور ابو یعلیٰ ،بزار اور ابن ابی حاتم میں بھی ہے

واللہ و اعلم بالصواب
 

Bint-e-Aisha

Maria ki Mama
VIP
Jun 16, 2009
9,885
6,437
713
chaand pe
imran bina tehqeeq k ap baar baar tung krrahe hen

ap pehle khud to jan len k samne wale ne jawab kiya diya he,bina gehrayi se parhe ap fuzul me drama create krk ab keh rahe hen k ap se ghalti hui

ye last warning derahi hun me apko sab k samne. ab mujhe koi complain ayi ya mene khud se is baat ka notice liya k ap bilawaja behes krk mahol khrab krahe hen to direct ap islam section se ban hojaenge qk isk baad koi warning nhi di jayegi
 

saviou

Moderator
Aug 23, 2009
41,203
24,155
1,313
حضرت ابراہیم عیلہ السلام کے پوتے اور حضرت اسحاق علیہ السلام کے بیٹے حضرت یعقوب علیہ السلام کا عبرانی لقب اسرائیل تھا. جس کے معنی ہیں عبد اللہ
اور حضرت یعقوب علیہ السلام کی اولاد بنی اسرائیل کہلائی.
حضرت یعقوب کے بارہ بیٹے تھے ...اس لیے ابتدا سے بنی ااسرئیل بارہ قبیلوں میں بیٹے ہوئے ہیں۔حضرت یعقوب علیہ السلام کے بیٹوں میں حضرت یوسف علیہ السلام کو نبوت ملی.

قرآن پاک میں ارشاد ہے :
إِذْ قَالَ يُوسُفُ لِأَبِيهِ يَا أَبَتِ إِنِّي رَأَيْتُ أَحَدَ عَشَرَ كَوْكَبًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ رَأَيْتُهُمْ لِي سَاجِدِينَ الخ یوسف 4 پارہ 12
ترجمہ:اس وقت کو یاد کرو جب یوسف نے اپنے والد سے کہا کہ بابا میں نے خواب میں گیارہ ستاروں اور آفتاب و ماہتاب کو دیکھا ہے اور یہ دیکھا ہے کہ یہ سب میرے سامنے سجدہ کررہے ہیں
ابن کثیر لکھتے ہیں کہ مفسرین نے کہا ہے کہ گیارہ ستاروں سے مراد حضرت یعقوب علیہ السلام کے گیارہ بھائی ہیں .اور سورج چاند سے مراد آپ کے والد اور والدہ ہیں .اس خواب کی تعبیر خواب دیکھنے کے چالیس سال بعد ظاہر ہوئی بعض کہتے ہیں کہ اسی برس بعد ظاہر ہوئی
ارشاد باری تعالیٰ ہے :
وَرَفَعَ أَبَوَيْهِ عَلَى الْعَرْشِ وَخَرُّوا لَهُ سُجَّدًا ۖ وَقَالَ يَا أَبَتِ هَـٰذَا تَأْوِيلُ رُؤْيَايَ مِن قَبْلُ قَدْ جَعَلَهَا رَبِّي حَقًّا الخ یوسف 100 پارہ 12
ترجمہ:اور انہوں نے والدین کو بلند مقام پر تخت پر جگہ دی اور سب لوگ یوسف کے سامنے سجدہ میں گر پڑے یوسف نے کہا کہ بابا یہ میرے پہلے خواب کی تعبیر ہے جسے میرے پروردگار نے سچ کر دکھایا ہے

ابن جریر کی ایک روایت میں ہے کہ بستانہ نامی یہودیوں کا ایک زبردست عالم تھا اس نے آنحضرت صلیٰ اللہ علیہ وسلم سے ان گیارہ ستاروں کے نام دریافت کئے آپ خاموش رہے .حضرت جبرائیل علیہ السلام آسمان سے نازل ہوئے اور آپ کو نام بتائے .آپ نے اسے بلوایا اور فرمایا کہ اگر میں تجھے ان کے نام بتادوں تو تو مسلمان ہوجائے گا ؟اس نے اقرار کیا... تو آپ نے فرمایا کہ سنو ان کے نام یہ ہیں جریان ، طارق ، ذیال َ ذوالکتفین ، قابل ، وثاب ، عمودان ، فلیق ، مصبح ، فروح ، فرغ. یہودی نے کہا کہ ہاں ہاں اللہ کی قسم ان ستاروں کے نام یہی ہیں ‘‘(ابن جریر)

یہ روایت دلائل بیہقی میں اور ابو یعلیٰ ،بزار اور ابن ابی حاتم میں بھی ہے


واللہ و اعلم بالصواب

subhan Allah

Jazakallah khari janab.....kaafi wazahat k sath apne jawab diya hai

ابن کثیر لکھتے ہیں کہ مفسرین نے کہا ہے کہ گیارہ ستاروں سے مراد حضرت یعقوب علیہ السلام کے گیارہ بھائی ہیں

yahan apne likha hai 11 sitaron se murad yaqub a.s k bhai hain wahan apko yusuf a.s likhna tha.....shayad likhne me galti hogayi ho

Jazakallah ek baar phir apke tafseeli jawab dekh kar khushi hoti hai

Allah apke ilm me mazeed izafa kare Aameen


Allah hame deen ki sahi samajh aata farmaye Aameen
 
Top